ועוד צדטוטים

monkey presents

New member
ועוד צדטוטים

גם למי שנמאס why didn't you say so in the first place? elain - you're fired he might die pick a glass miss seinfeld -pick a glass any glass of course you're the -big- celebrety she's talking a mean streak now - jack! it's go time what in the hell is going on here mendelbaum trying to save a quarter (את זה אני שונא) serenity now we slowly remove the words 'for you' and we're just 'there' howling yahoos yes, he's a bubble boy here have a tic tac ו hang on ma ahhhhh what's the use? (בעל מקצוע) ahhhhh (עם תנועת יד מבטלת ג'ק קלמפוס האדיר) i'm not happy i'm not lucky and i don't go i'm old i'm confused she's on a very tight budget - stop the show!
 

oferfr

New member
תשובה חלקית

why didn't you say so in the first place? elain - you're fired ???? he might die ???? pick a glass miss seinfeld -pick a glass any glass פיטרמן לא שולח את איליין לקניה (לא ל-"קני") בגלל שבדיקת הדם שלה הכילה אופיום. אליין מקבלת הזדמנות לבדיקת דם נוספת אבל מבינה שזה בגלל הפרג שאכלה, ולכן מבקשת מאמא של ג'רי שתיתן לה דגימת שתן שלה. אחר-כך פיטרמן האידיוט אומר לאיליין שתלך לרופא כי יש לה בעיית סידן של אישה בת 60. of course you're the -big- celebrety האמרגנית המעצבנת של ג'רי שמסבירה לא הכל כמו לילד קטן. משפט זה נאמר אחרי שזה נמאס לו והוא צועק עליה STOP BOTHERING ME WITH EVERY SMALL DETAIL!! she's talking a mean streak now - jack! חבר קרח של ג'רי וג'ורג' קיבל ביטחון עצמי מוגזם מהפיאה החדשה שלו it's go time mendelbaum ההורים של ג'רי חושבים שהוא חיוור ולכן שלחו לו מאמן כושר זקן שבקושי מרים גפרור. המשפט מבית החולים כאשר הסבא והאבא של הסבא עושים תחרות כח עם ג'רי trying to save a quarter (את זה אני שונא) קרמר צוחק על אלה שקוראים עיתון בספרייה כדי לא לשלם עליו serenity now פרק מופלא - מה שאבא של ג'ורג' צורח כדי לרגע מהעצבים שאישתו מביאה לו we slowly remove the words 'for you' and we're just 'there' הרעיון של איליין איך היא וג'רי "יצודו" זוג שנפרד - הם ינחמו אותם וככה יהיה להם תירוץ לדייט איתם howling yahoos ???? yes, he's a bubble boy הפרק המפורסם - אף אחד לא מבין מה זה BUBBLE BOY ולכן הם מסבירים אותו דבר אלף פעם עם אותו משפט here have a tic tac ו hang on ma TIC TAC לחברה עם הנייר טואלט שלא נתנה SQUARE לאיליין? HANG ON MA הכוונה ל-HANG ON NANA כשסבתא של ג'רי התקשרה אליו אחרי שהפקיד צ'קים ישנים שנתנה לו ושאין להם כיסוי? ahhhhh what's the use? (בעל מקצוע) המוהל??? ahhhhh (עם תנועת יד מבטלת ג'ק קלמפוס האדיר) i'm not happy i'm not lucky and i don't go כשג'רי יוצא עם נעומי שיש לה צחוק מעצבן היא רוצה לראות בטלוויזיה "הבלש מת מצחוק". ג'רי לא רוצה שהיא תיצחק ולכן מציע לראות את הסרט "שואה". היא מופתעת מהבחירה ואומרת לו I THOUGHT YOU WERE HAPPY GO GET LUCKY (או משהו כזה) ואז הוא עונה לה עם המשפט הזה. i'm old i'm confused דוד ליאו מתרגל את המשפט שיאמר לשוטרים כשיתפסו אותו גונב ספרים מהחנות she's on a very tight budget - stop the show! קטע ענק. ג'רי מופיע ב-PLEDGE DRIVE של PBS וסבתא שלו מתקשרת. קרמר הוא אחד המוקדנים ובמקרה הוא עונה לסבתא כשהיא מתקשרת לתוכנית כדי להגיד שלום לג'רי. קרמר מוציא ממנה תרומה של 5000$ וכשדוד ליאו שנמצא באולפן שומע על זה הוא רץ למצלמה עם הפרצוף העקום שלו וצורח את המשפט הזה.
 

johny_abola

New member
he might die

ג'רי וניומן מגלים רגישות לחייו של רמון (מנקה הבריכה).
 

monkey presents

New member
פשששששש....!

אבל החסרים: why didn't you say so in the first place ב the english patient כשאיליין נשברת והיא אומרת שהיא לא אוהבת את הסרט = פיטרמן מבין ומפטר אותה. he might die - אכן בנוגע לרמון - התשובה למטה. it's go time - זה מה שמנדלבאום הזקן אומר כל פעם שהוא חושב שג'רי מתגרה בו וגם oh you think you're better than me? i'm taking it up a notch howling yahoos - זה האבא של ה bubble boy הוא מספר שהוא נהג משאית של yahoos שזה איזה ממתק - ואחרי כמה משפטים הוא מוסיף את המשפט howling שזה סלנג ל'מוביל' ביחד זה נשמע משעשע. מן נגוד כזה (זה בהחלט בדיחה) יפה מאוד שידעת על המוהל... אבל hang on ma זה בפרק המפורסם ה contest כשאמא של ג'ורג' בבית החולים אחרי שהיא תפסה אותו מאונן. ג'ורג' בא לבקר, ולפתע אחות באה לרחוץ פצינטית בערום. אמא של ג'ורג' מבקשת ממנו שיביא סנדויץ' והוא אומר לה שתחכה במשפט הנ"ל. כשהיא מתעקשת הוא זורק לה חפיסת טיק טק.
 

snea

New member
אני רק מבקש - זה Yoo-Hoo

I go out for a quart of milk, and then I come home to see my son !treating his body like it was an amusement park אחד הטובים!!!
 
למעלה