ועוד משהו בקשר לדיפ פרפל

ועוד משהו בקשר לדיפ פרפל

מוכרים ביאהו תקליט של Slaves And Masters שלהם..... למי שיש אפשרות לקנות דרך האינטרנט כדיי...
 

deeper

New member
האלבום הגרוע ביותר שלהם

באמת - יש כזה דבר וזה זה. (באתר האינטרנט שלהם שמו לו לינק מיוחד כדי שאנשים יוכלו לרדת עליו בנפרד זה האלבום עם הזמר גו`ן לין טרנר שיש בו קטעים מוזיקאליים טובים אבל שירים ומילים כיד הפופ רוק האמריקאי הטובה על טרנר שהוא קיצ`י כמו גומי.
 
אמרתי שה כדאי מסיבה אחת

זה תקליט וזה נדיר לשמוע את זה ככה... שמעתי אותו ממש ממש ממש מזמן... ורק חלק...
 
למעלה