ועוד בעניני חינוך - ביטול המיצב

gady8888

New member
ועוד בעניני חינוך - ביטול המיצב

אני מביא צילום מהארץ - דעה אחרת לביטול המיצב.
 
שמע - הד"ר הזה מתבכיין כאילו הוא מינימום

רון קופמן שמספר על אי הסדרים באיגוד הסנפלינג, ועל העבודות הצדדיות של יו"ר איגוד המטקות.
בקיצור - ערימה של ספקולציות מצד מי שמסתכל על העצים ולא על היער.
 
צריך למדוד וצריך להשוות א-ב-ל

אסור להפוך את המבחנים הללו לדבר היחידי שלפיו נבחנים בתי הספר.
ועם כל הכבוד - הטיעונים שהציג הד"ר הנכבד לקוחים ממוחו של קונספירטור דה-מיקולו ולא ראויים להתייחסות רצינית.
 

gady8888

New member
עזוב את הציונים לדוקטור

זאת רק עוד זוית ראיה.
הזוית שלי היא שלא מפסיקים למדוד לפני שיש כלי מדידה אחר.
כיום אין מדידה, ואני מניח שתסכים איתי שכשאין מדידה הנטיה היא לממוצע ואף נמוך מכך.
 

B l a c k ICE

New member
צריך למדוד ולהשוות, רק למה?

האם להשוות בין ילדים? זה כמו שיעשו השוואה בין איש תוכנה לאיש חומרה.
האם להשוות לחו"ל? בדיוק אותו דבר...
האם להשוות להישגים של הילד עצמו כל שנה? לזה אני מסכים, כי אולי מישהו יתייחס לירידה באיכות הסטודנטים.

בנוסף, מישהו עושה משהו עם הבחינות האלו? אני רק שומע שכל שנה יש ירידה באיכות התלמידים (וגם יודע שיש ירידה באיכות הסטודנטים...), אבל לא שומע על תוכנית מהפכנית שבאה לשנות משהו.
 

gady8888

New member
או, זאת השאלה

שאני חושב שמשרד החינוך צריך להשיב עליה.
איש תוכנה ואיש חומרה נמדדים אחד מול השני על יכולתם לסיים פרוייקטים בזמן ובאיכות. העולם שלנו מבוסס על השוואה. ככה זה.
אני לא בטוח שמבחן במטמטיקה ראוי שיבחן את התלמיד - הוא צריך לבחון את המורה. בעיני לא ראוי שמורה יעביר שעור ומה שהתלמיד למד - זה מה שיש. האחריות צריכה להיות שכל תלמיד ידע.
נכון שזה קשה מאוד בכיתה של 37 תלמידים, אבל יש מורים שמצליחים.
בית הספר חייב למדוד את הצלחתו בתוך המסגרת הפנימית ואל מול בתי ספר אחרים, ככלי ניהולי. אני מסכים שלא חייבים לפרסם את התוצאות (כי יתכן וזה מלחיץ את המערכת ואז אנו מפסידים במקום להרוויח)ף אבל לא למדוד = לא לעשות.
 
למעלה