ועוד בענייני חלב-קיבלתי אתמול במייל ממישהו

tutik1

New member
ועוד בענייני חלב-קיבלתי אתמול במייל ממישהו

שהוא מבקר מזון מוכר, ולא נוהג לכתוב דברים סתם.... די מדהים
 
אני בהלם../images/Emo2.gif תודה על העדכון

זה רציני הדבר הזה..... קודם כל אני שמחה שצ'וצ'ו עדין לא שותה חלב.... אבל הגדול שותה חופשי חופשי עם דגנים.... מעכשיו אני בודקת בתחתית הקופסא..
 

judith4

New member
הודעות כאלה במייל שווה לבדוק ב"לא רלוונטי"

אתר שבודק הודעות שמגיעות תדיר במייל לתרומות דם נדיר וכו'. שווה לקרוא מה יש להם לומר על המייל הזה, שבאמת נשמע קצת מופרך. מי שיודע שבארץ נשפכים עודפי חלב אצל בעלי הרפתות, מתקשה להאמין שצריך למחזר חלב.
 

טלטל11

New member
נשמע הזוי למדי

לא הייתי לוקחת את זה ברצינות. נראה לי עוד משהו מצוץ מהאצבע שרץ במייל (סטייל דוגמיות הבושם שנשים שאפו ואחת מתה.... ועוד) מחלב שהחמיץ אי אפשר לעשות כלום למעט גבינה אולי, 8 הרתחות (פיסטור זה חימום עד לטמפ' מסויימת) לא יעזרו לו לחזור להיות חלב טעים לשתייה
 
האמת שזה נשמע

די קשקוש...א. לא נראה לי שאפשר להיות חלב שהלך לעולמו ע"י פיסטור. ב. ונניח שעושים את זה - עדיין זה לא מאריך מראש את זמן התפוגה שלו, זה אמור היה פשוט לעדכן אותו...ובכלל - זה נשמע מסוג השמועות המופרכות שרצות במייל...
 

zoozip

New member
שטות גמורה

גם אם זה היה אפשרי (וזה לא - לא ניתן להאריך חיי מדף באמצעות פיסטור חוזר) הרי שאין מאחורי זה שום הגיון כלכלי. המחיר לליטר חלב אותו משלמת תנובה ליצרנים הוא כ- 20% ממחיר המוצר הסופי. תחשבו על הלוגיסטיקה הכרוכה באיסוף, ריקון, פיסטור, מילוי והפצה חוזרת ותבינו שזה לא סביר לחלוטין.
 

amita33

New member
נבדק במשרד הבריאות!

לא נכון בעליל!!! אין לי מושג מי מפיץ ומבהיל ציבור צרכנים אבל זה פשוט לא נכון.
 

nina L

New member
על תנובה לאחר סיפור הסיליקון ...

הייתי מאמינה. שווה בדיקה מהימנה!
 

המתרשמת

New member
דברתי עם שירות הלקוחות של תנובה

ולטענתם, זו הפצה בזדון של מכתב שטנה. אין בזה דבר. המספרים, לדידם, הם של יצרן הקרטונים ולטענתם, המספור קיים בחלב של כל החברות, כדי לדעת, מאיזו סדרת ייצור אותו קרטון (ולא החלב עצמו).
 

ofrava

New member
גם אני קבלתי את ההודעה במייל

והיום בחדשות אמרו שזה לא נכון.
 
למעלה