ועוגת היומולדת שלנו!

ועוגת היומולדת שלנו!

לא ידעתי שצריך כל כך הרבה גוונים של חום, יצאה לי הנשמה. אבל גלי נבחה באושר "הו הו הו..." לאורך כל שלבי ההכנה, שהיתה, במיטב המסורת, משותפת- אני עושה והיא שופכת, חחח. מזל טוב, נסיכה שלי. רק אושר ואושר רצוף באהבה.
 
ואיפה ההוראות הכנה, איפה???

אבל טוב שפרטת את החלק של גלי, אני אגיד ליותם להתאמן כבר מעכשיו
יצא לך נפלא!
 

דיאנה1

New member
איזה יופי של עוגה כל הכבוד! גלי מאד

מוכשרת, נראה שהיא שפכה נהדר. ומה בוני אמרה? שוב מזל טוב ורק כיף שיהיה לכם תמיד!
 
בערך שלוש שעות מרוחות על יום שלם.

הכנו את עוגת השוקולד של אהרוני שפורסמה ב"ידיעות" לפני שבועיים. את התערובת יצקנו לתוך תבנית כלב שאבא קנה בסופר. הפכנו אותה על מגש, ועליו נייר אפייה בשביל הקונטרסט. הצבעים- הכי פשוט בעולם- פודינג אינסטנט, הכנתי את הוניל, מרחתי איפה שנראה לי שצריך להיות לבן- בתוך העיניים וחלק מהגוף, הכנתי חום, הוספתי קצת קקאו לוניל, וכל פעם שיחקתי עם הצבע, לכהה יותר ופחות. ובסוף הוספתי לחום קצת צבע מאכל אדום, וצבענו את הלשון. והנה תמונה נוספת (שאני אפספס הזדמנות?!) גלי עם העוגה המוכנה. תמונות מהתהליך הארוך והמלכלך אין, כי היינו לבד בבית.
 
תארתי לעצמי שזה לא בשבילנו...

נראה שהיה כיף להכין כמעט כמו לאכול (יצא טעים?)... ונראה שגלי מה זה גאונה - איה אפילו לא מתקרבת ל"לעזור לאמא להכין עוגה" מקסימום העזרה שאפשר לקבל ממנה בעבודות הבית זה "להוציא לאמא את הכביסה הנקיה והמקופלת מהגיגית ולפזר על הרצפה". -נשיקה- למתוקה שירלי
 
גם גלי מצטיינת בזה.

בגלל שאני אוהבת מאוד לבשל, גלי תמיד לידי, טועמת ועוזרת. בעיקר הראשון. בהתחלה על השיש בטרמפולינה, ועכשיו היא יושבת, לא קופצת ראש אחרי שנסיון אחד לא הצליח, ומזל שתפסתי אותה, ומפזרת מה שנקרה בדרכה- מעמד סכו"ם במקרה הטוב, קמח או פירורי לחם לשניצלים במקרה הרע...מאוד! אני והיא מאוד נהנות. היא משחקת בבצק מגיל אפס, אולי בסוף תצא לי מיקה שרון קטנה, או חנהל´ה אופה קטנה.... ויצא טעים. מה שמצא חן בעיני במתכון זה האגוזים הטחונים, ואכן הם מאוד מוסיפים. ושירלי- שאלה אישית- לא קניתם בסוף קיצ´ן אייד משוכלל? בעלך לא היה אמור להתחיל לאפות לכבודו?
 
בטח שקנינו קיצ´ן אייד - שווה מאד

זכינו בו במכרז במחיר ממש הגיוני. בעלי אופה לחמים - ויכין לשבת בבוקר לחם צרפתי לבן מתוק, לחם שחור עם קימל ולחם פסטו... הרי איה עד היום לא נחשפה לגלוטן - ביום הולדת שנה אנחנו מתחילים בגדול
וכיוון שהעוגה נפלה עלי כבר קניתי תערובת מוכנה של פילסברי והחבאתי בארון
בלי שאף אחד ידע.ואפילו יש לי רעיון איך לקשט אבל אני לא פותחת פה לשטן - אם יצליח לי אני מבטיחה שתהייה תמונה.
 
תערובת עוגת השוקולד שלהם נפלאה!

תערובת עוגת השוקולד ציפס "על הפנים". המלצתי קודם לבדוק לפני שבונים על תערובת ספציפית. שמעתי שהקרם לציפוי שלהם (פרוסטינג) גם יוצא מן הכלל.
 
אז אני בכוון הנכון ../images/Emo13.gif

כי קניתי את תערובת עוגת השוקולד, וגם את הפרוסטינג. תחזיקו לי אצבעות!
 
איך הוא אופה?

באופה לחם או ממש בתנור? והיומולדת זה בשבת? איזו התרגשות! למה עוד תתחילו לחשוף את איה?
 
הוא אופה ממש בתנור ../images/Emo71.gif

קונה קמחים של שטיבל, לש בידים ומתפיח, לש ומעצב ואפילו עושה ספריי של מים בתנור שתהיה לחות! הוא ממש משקיע ויוצא מאד טעים. אנחנו כבר חודשים אוכלים רק לחם תוצרת בית. זה התחיל ממכונת הלחם אבל עכשיו הוא עלה כיתה והמכונה עומדת מיותמת. היומולדת של איה זה ממש בשבת. אנחנו עושים חגיגה פיצפונת עם ההורים משני הצדדים ואח של בעלי עם המשפחה (אחי חי בחו"ל, ואחות של בעלי גם תהיה בדיוק בחו"ל). כך שזה ממש ממש קטן - אבל אני לא חושבת שאיה צריכה יותר (אנחנו בטח לא צריכים יותר). תהיה עוגה? תהיה. יהיו שירי יומולדת? יהיו. תהיה נסיכה לחגוג לה? תהיה. מה צריך יותר בחיים? אושר, עושר ובריאות - ולאו דוקא בסדר הזה.
 
כל הכבוד לאבא של איה!

אנחנו עוד בשלב האופה. לא מיצינו. מה גם שאני שונאת ללוש (כנראה לא נתנו לי לשחק מספיק בבצק כשהייתי קטנה...) ויש לכם בדיוק מה שצריך בשביל המסיבה! אההה! מתנות! לתת לה עוד ועוד זה הכי כיף, לא?!
 
מזל טוב מזל טוב!!

רציתי לשלוח לך מסר אבל בר קצת חולה ואני ממהרת - את המסר של "מח" שלחתי בשבת, יום לפני היומולדת, הבנת?.. אז המון המון המון המון מזל טוב, רק אושר אושר אושר (ועושר) והמון המןו בריאות ונחת! אוהבות, בר ליאת ואבא!
 
למעלה