ומעכשיו תחרות יומית-בבקר

אבועופר

New member
ומעכשיו תחרות יומית-בבקר

כמו תמיד גם בעתיד אתחיל את יומי הכניסה לפורום נכבד זה. לימדו אותי בצעירותי"עשית לא דיוחת--לא עשית". כל בוקר ואפילו זה ב00.01 כאשר אני נכנס אשאיר ברכת בוקר טוב. אם מי יקום לפני ואמצא את חותמו--אצטרף אליו בברכה בקר טוב ובריאות לכולם.
 

IndyMom

New member
בוקל טופ...

גם אני פה! טוב נו... אני קצת מרמה... זמן ארה"ב... ולמי שהולך לישון לילה טוב ויום עצמאות שמח לכל האמריקאים
 

mayanzz

New member
בוקר נפלא באמת!

ישנתי נהדר. קמתי ופתחתי את הדלתות לגינה שלי . הציפורים שרות במרץ. גם העורבים תורמים חלק, אבל נוותר להם, אי אפשר לצפות מהם יותר מאשר לצווחות צרודות. והאוויר - אוי איזה אוויר רענן, במיוחד לאחר שהגברים בסמטא הקטנטונת שלנו (4 דו-משפחתיים) יצאו אתמול עם צינורות מים ושטפו היטב את הדרך ההולנדית שלנו מאבק וחול. מסתמן יום נחמד. אפילו הפגישה עם הרופא לא תקלקל לי את הכייף!!!! שיהיה לכולנו יום קיץ שמשי ומואר.
 

נאן

New member
בונג'ורנו גם ממני

בוקר אור צוהל הרחוב לאן לאן...לכאן...... טוב עופר אני אוהבת תחרויות. הרמתי את הכפפה..... בוקר טוב ומקסים לכולם.....מלא אור! יום טוב נאנוש
 

ה ל ו מ ה

New member
../images/Emo39.gifבוקר טוב לכולם../images/Emo39.gif../images/Emo203.gif../images/Emo39.gif

איך כבר שוב הגענו ליום חמישי? הכל עובר במהירות כל כך גדולה. ההכנות לשבת בפתח. כוחות וכל טוב. ה ל ו מ ה.
 
ואני חשבתי

שרק אצלי משהו דפוק עם שעות הערות והשינה. בלילה ערה, ביום עייפה... אולי באמת אחפש כאן תעסוקה בשעות הקטנות והמעצבנות.. בוקר נפלא, שמח וזורח לכולנו!!! ושיצאו לי עוגות טעימות..
 
גם צהריים טובים הולך.

היי אני קמתי היום ב7 בבוקר הישר לבלינסון לבדיקת סיטי עם יוד לצוואר. שעתיים לאחר שחזרתי לביתי הפתעה . טל. ממלי בלינסון תבוא לניתוח יום א ב7 בערב ניתוח יום ב בבוקר.[הפתעה גמורה] מעכלים שעה , ןטלפונים לכל העולם, שעה אחד. מגיעה . טל..... בשורות טובות אני משתתף בתערוכה ציורים שלי החל מה31.7 במרינה בהרצליה כל שלישי ומוצש בערב. שמחה וצהלה .יש..... אני הולך לעשות קופה יפה בואו כולם בזמנכם החופשי תיראו אותי אחרי שני ניתוחים ,בצוואר עובד ומוכר ציורים שעשיתי בזמן הטיפולים כשעברתי קרינות וכימו . התערוכה תימשך עד ספטמבר. יוסף שהם צייר ואמן מלידה.
 
למעלה