ומה עושים שנדמה שאין על מה לדבר

זהבית 77

New member
ומה עושים שנדמה שאין על מה לדבר ../images/Emo4.gif

כמו כל זוג יש עליות ומורדות ביחסים אנחנו כבר 5 שנים ביחד + 2 ילדים השנה האחרונה מלווה במריבה והשלמה ...... אני מרגישה שאין לנו על מה לדבר ...... ישנם השיחות על הבית על הילדים חשבונות איך היה היום בעב' אבל היום אני ממש מתאמצת בשביל למצוא נושא שיחה אחר .... בתחילת הקשר ועד לפני כמה זמן השיחות היו נמשכות לתוך הלילה אבל היום שיחות של מינימום 2 דקות בטלפון.... ובקושי שיחות משמעותיות נדמה לי לפעמים שאולי אני משעממת בתור אדם ואולי גם אותו ..... נשמע מוכר ?
 
זהבית זה מוכר מאוד וקורה אצל הרבה

זוגות. השגרה אוכלת בנו כל חלקה טובה. הדאגה היומיומית לפרנסה לילדים וכו' גוזלת מאתנו הרבה אנרגיות ביחוד כאשר יש ילדים קטנים וכך אנו מוצאים את עצמנו בזוגיות שאינה מפרה את עצמה. אם אין לכם תחומי ענין משותפים נסי למצוא, נסי להוסיף תוכן ע'י העלאת נושאים שונים לדיון, כמו היסטוריה, אמנות פוליטיקה, ספורט, אני לא אדבר על ספורט כי אינני מבינה בזה אבל יש כאלה שכן וזה מענין אותם. רק פותחים עתון וכבר אפשר למצוא לפחות 10 נושאים לשיחה. או שתמצאו לכם הובי משותף.
 

seeyou

New member
לפני כמה זמן השיחות היו נמשכות לתוך

אז מה קרה? מה הציפיות שלך ממנו? ישנם מחזרים אשר מגבירים את ההרגשה של שעמום עם הבעל? האם גם ביחסים "האחרים" יש לך הרגשה של שעמום? החיים זה כמו פיקניק!!!!! השוני הוא בכך שכאשר אנו ילדים ההוריים דואגים לכול הפרטים מסביב לפיקניק ולנו(כילדים) יש רק דאגה אחת-לבלות. היוצרות התחלפו! יש לך משפחה את אמורה לנהל את הפיקניק. על תעשי מה שאני אומר-רק מה שאני מתכוון. יוסי.
 

מימוזה 1

New member
אצלנו זה הפוך

גם אחרי 35 שנים, עוד לא גמרנו לשוחח. דווקא היחסים ה"אחרים" התקלקלו....
 
לא הבתי משהו

אם אתם נשואים אז אתם לא אמורים גור ביחד?!כאילו מה זאת אומרת השיחות נמשכות לתוך הלילה?!אתם לא ישנים ביחד בלילה?!?!?
 

בנחת

New member
שיחות ועניין

נסי 2 דברים.האחד חוש הומור.השני לדמיין בצורה מוחשית את נשואי השיחה את היופי באדם או חפץ או פעולה עליה משוחחים
 

בנחת

New member
שיחות ועניין

נסי 2 דברים.האחד חוש הומור.השני לדמיין בצורה מוחשית את נשואי השיחה את היופי באדם או חפץ או פעולה עליה משוחחים
 
זהבית

אחרי מספר שנים מכירים אחד את השני נושאי שיחה אחרים יכולים להיות אם יש תחביבים משותפים, אולי על סרט שראיתם או ספרים שקראתם, אפשר אולי ללכת לחוגים כלשהם ביחד ואז יהיו לכם יותר נושאים לשוחח עליהם, אבל סך הכל הייתי מציעה לך לנסות להעסיק את עצמך עם חוגים או תחביבים ואז לא יחסר לך כל כך "לדבר".
 
למעלה