
../images/Emo19.gif
החלטתי לספר מה עשינו בסוף... היינו אמורים להיפגש ליד הבי"ס הדתי ב-20:30. נפגשנו שם. הבנים מהכיתה שלי הגיעו רק ב-11. גאונים. בכל מקרה הסתובבנו לנו קצת באמפי, קנינו דברים [ברד...
] ואז הלכנו לחברה שלי כדי לראות אותה בטלויזיה. ראינו, חבר של אותה החברה ועוד חברה שלי הסתלבטו עליי כי התחלתי לצחוק בהיסטריה בכל פעם שהם אמרו מג"ב
. אח"כ הלכנו שוב לאמפי ופגשנו את הבנים. הקרינו שם את שה"ט 3, אבל אנחנו הלכנו לפארק והתנדנדנו בנדנדות. בנקודה כלשהי אחד מהם עצבן אותי, אז לקחתי ברד ושפכתי אותו עליו. פעם ראשונה בחיים [ונראה לי שלא אחרונה
] שפחתי משהו על מישהו... אח"כ המשכנו להתנדנד ולדבר ואז אני ואחת החברות שלי היינו צריכות ללכת הביתה... בכל מקרה, חזרתי הביתה מוקדם יחסית לכמה [אהם... חזרו ב-7 בבוקר]... אני חזרתי ב-01:30...
אם לא הבנתם שומדבר אז זה לא נורא
אני מוכנה להסביר חלקים