ומה יקיריי עושים היום בערב

crazy4tc

New member
ומה יקיריי עושים היום בערב../images/Emo35.gif ../images/Emo9.gif

מישהו מתכנן להגיע לרוק עצמאות בחיפה אולי?
 

TCgirl

New member
יוצאת עם החבר'ה ../images/Emo13.gif|פטריה|../images/Emo19.gif

נלך למופע במודיעין, ואז אולי לסרטדשא [מקרינים את שה"ט ה-3
לא ראיתי את השני עדיין...] ואז לילדה אחת ואז... ואז.... אין לי מושג...
 

TCgirl

New member
|פטריה|../images/Emo19.gif

החלטתי לספר מה עשינו בסוף... היינו אמורים להיפגש ליד הבי"ס הדתי ב-20:30. נפגשנו שם. הבנים מהכיתה שלי הגיעו רק ב-11. גאונים. בכל מקרה הסתובבנו לנו קצת באמפי, קנינו דברים [ברד...
] ואז הלכנו לחברה שלי כדי לראות אותה בטלויזיה. ראינו, חבר של אותה החברה ועוד חברה שלי הסתלבטו עליי כי התחלתי לצחוק בהיסטריה בכל פעם שהם אמרו מג"ב
. אח"כ הלכנו שוב לאמפי ופגשנו את הבנים. הקרינו שם את שה"ט 3, אבל אנחנו הלכנו לפארק והתנדנדנו בנדנדות. בנקודה כלשהי אחד מהם עצבן אותי, אז לקחתי ברד ושפכתי אותו עליו. פעם ראשונה בחיים [ונראה לי שלא אחרונה
] שפחתי משהו על מישהו... אח"כ המשכנו להתנדנד ולדבר ואז אני ואחת החברות שלי היינו צריכות ללכת הביתה... בכל מקרה, חזרתי הביתה מוקדם יחסית לכמה [אהם... חזרו ב-7 בבוקר]... אני חזרתי ב-01:30...
אם לא הבנתם שומדבר אז זה לא נורא
אני מוכנה להסביר חלקים
 

crazy4tc

New member
יוו אני מכירה את המקותו האלה! ../images/Emo9.gif

הממ... אני אנסה את שיטת הברד
החוויות שלי:
קבענו כולנו להגיע לתחנת רכבת, מישהי איחרה אז איחרנו את הרכבת. היינו צריכים לחכות שעה לרכבת הבאה אז בנתיים אירגנו שהזה שמציג את הרכבות יגיד מזל טוב ברמקול לחברה שלי שהיה לה יומולדת (אחרי זה אירגנו אותו דבר עם הנהג של הרכבת
) הגענו והיה ממש נחמד. רק שהיינו קצת אנשים אז ההפסקות בין המופעים לא היו מעניינים במיוחד. אני וחברה שלי העברנו אותם בנסיון לשכנע אנשים זרים לעשות תנועות מוזרות בידיים (אל תשאלו...
) לגבי המופעים: היה ענק!! שייגעצ ענקיים
יוני בלוך
היהודים
מוניקה סקס
ואביב גפן
אלה היו המופעים שהכי נהנתי מהם
חזרתי הביתה ב-7 וישנתי שלוש שעות אחר כך...
אוי אני כל כך מסטולההה
 

TCgirl

New member
איזה יופי לך ../images/Emo13.gif|פטריה|../images/Emo19.gif

אני שמחה שנהנית... וזה נחמד לדעת שמישהו מהפורום ACTUALLY הבין מה כתבתי ולמה התכוונתי
...
 

TCgirl

New member
זה הפתרון האולטימטיבי |פטריה|../images/Emo19.gif

אם מישהו מעצבן אותך - צריך לשפוך עליו כוס ברד
 

meing lee

New member
יאיי רוק עצמאות! היהודים שולטים!

איזה כיף היה! חזרנו הבייתה ב-7 בבוקר, אבל היה כיף! ווווהוווו
 

ט ל ל ל

New member
../images/Emo4.gif

היה נחמד ברוק עצמאות.. עד שמשהו החליט להיכנס לי לעין...ישבתי שם שעה בעוד שהעין שלי מתנפחת לה.... רק ב-7 חזרתי הביתה אה וגם לא הצלחתי לישון כי הרגשתי שכיאלול דוקרים אותי... אז אבא גם ופשוט התחלתי לבכות....אז הוא שם חי טיפות בעין הכי שעתיים היא קצת נרגעה..כבר חששתי לחייה אני אומרת לכם..
 

meing lee

New member
מסכנה..

זה באמת היה מעצבן, איך שכולם דחפו ודרכו אחד על השני. לי ולחברות שלי בכלל לא היה מזל, איפב שלא עמדנו היו פוגואים..וזה מפחיד... איך העין עכשיו?
 

meing lee

New member
מסכנה../images/Emo39.gif

זה באמת היה מעצבן, איך שכולם דחפו ודרכו אחד על השני. לי ולחברות שלי בכלל לא היה מזל, איפב שלא עמדנו היו פוגואים..וזה מפחיד... כל הרגליים שלי כחולות!רראר! איך העין עכשיו?
 

crazy4tc

New member
טלוווווווושש ../images/Emo24.gif

מסכנה שליי
איך העין עכשיו? אני בהתחלה הייתי מאוד קרובה לבמה ואז אחרי שדחפו אותי לכל עבר, קפצו עליי ומיששו אותי החלטתי שאני אהנה גם אם אני אהיה יותר רחוקה מהבמה... היה לי ממש כיף רק חבל שעופר שכטר בא
 

NitsNats©

New member
המפ. |חלב||מיוחדת|

לונורא. הכל עובר. המפ. לי היה כיף. היהודים שולתים!!!!!!!!!! והדורבנים מתוקים! ומדליקים! ושייגעצצצצצצצצצצצ יאאאאאאאאאאאאאאאאא.
 

ט ל ל ל

New member
לאה היית ולא אמרת לי1?

היא לא כל כך בסדר היא עדיין כואבת אני ממש חוששת..
 

crazy4tc

New member
הייתי בחיפה...

(בגלל זה שאלתי מי נוסע לחיפה
) לכי לרופא
 
למעלה