ומה דעתכם

Paranoid Eyes

New member
אויש נו בחייאת ראבאק

שתקנה בקבוק מים שיהיה בתיק ושתסתום ת'פה!
 

Oיון

New member
גם אני חושבת..

על זה לכתוב מכתב למנכ"ל.. מסכנה העובדת...
 

leiny85

New member
אוי נו באמת... שתמצא לעצמה חיים

אני לא מבינה למה נראה לה שהיא נמצאת במסעדה. חנות כמו שילב אינה מחויבת להעמיד לרשום הלקוחות מים. זה לא מוקד שירות שבו יש לחכות (ולפעמים מחכים זמן ארוך, ואז זה סביר להעמיד מים לרשות הממתינים). אצלנו בחנות דווקא אין בעיה ואנחנו תמיד נותנים מים אם לקוח מבקש/נראה שהוא לא מרגיש טוב וכו'. אבל באמת, היא נמצאת בקניון! (לא בחנות שילב באמצע מדבר יהודה) - כלומר סביבה עשרות חנויות, בתי קפה, מסעדות וכו' בהן היא יכולה לקנות בקבוק מים. אני די בטוחה שלילד בן 6.5 לא הייתה בעיה אם היו אומרים לו "חמודי, זו חנות בגדים ואין להם מים, עוד 5 דקות נקנה לך בקבוק מים בקיוסק/חנות למטה". העובדת, לטעמי, יצאה קצת סתומה (להגיד דבר כזה, כשיש חדרון עם מתקן מים שהלקוחות יכולים לראות). והאמת אני גם לא יודעת מה הפריע לה להביא לילדון מים אם יש כבר מתקן כזה בחנות... אבל ללא ספק שיא החוצפה - להיכנס לחדרון/מטבחון על דעת עצמך! זה מטריף אותי כשלקוחות נכנסים לי מאחורי הדלפק (בטעות או לא)! בעיניי - היא אישה קטנונית, משועממת וחצופה שצריכה למצוא לעצמה חיים. NEXT
 

בוביץ

New member
ממש מעצנבת

קודם כל החנות לא צריכה להיות אחראית לספק מים ללקוחות במיוחד כשהם נמצאים בקניון... ממש מעצבנת.
 

RReuTT

New member
ממתי אנחנו אמורים לספק ללקוחות

מים????? גם לשירותים אנחנו לא מכניסים אצלנו. זה חוצפה, זה שייך לעובדים לא ללקוחות.
 
זו דוגמה לישראלית טיפוסית

שחושבת שהכל מגיע לה, ואם לא נותנים לה מים מהמתקן של העובדים זו חוצפה איומה של העובדת ומעשה שדורש החרמה של הרשת. טוב שלא ציפתה שהמוכרת תכין לה קפה במטבחון של העובדים.
 

bell boy

New member
אממ אז הלקוחה סטלנית פיתות אז?

אני אומר בתור בעל החנות אני נתן לה כוס מים בתור שירות. נכון שאני יכול לומר שתקנה לעצמה מים חצופה אבל אם אני בעל החנות ורוצה לעשות לקוחה מרוצה אני נותן לה מים . אבל יאללה את רוצה מים קחי מים פעם הבאה תביאי איתך בקבוק מים קמצנית ...
 
העלת לי סצינה מתקופת המלצרות

לקוח מבקש כוס מים, אני מביאה לו. פתאום כל השולחן מחליט שהוא גם רוצה מים, רק שהם מבקשים את זה בתורנויות, ואז השולחן ליד מבקש כוס מים וגם גברת אחת שבכלל לא אוכלת במסעדה, אבל היא עברה בסבבה ונהייתה צמאה אז באה לבקש מים. ההבדל הוא, שבעוד שבמסעדה זה לגיטימי לבקש כוס מים, בחנות זה לא. באותה מידה הגברת יכלה לטעון שהילד רעב ולבקש מהמוכרת שתכין לו כריך במטבחון העובדים או ספל קפה בשבילה. המטבחון מיועד לעובדים ולא ללקוחות, ואם היו נותנים ללקוחה הזו מים כל הלקוחות היו מבקשים מים והתוצאה - בלאגן במטבחון העובדים (ובחנות, בדרך כלל בחנויות אוסרים להכניס אוכל ושתיה), ומוכרות שעסוקות בלהביא כוסות מים ללקוחות במקום לעשות את העבודה שלהן.
 

RReuTT

New member
כל כך צודקת!!!

גם אצלנו יש לקוחות כאלה לפעמים שרוצים להכנס לשירותים שלנו ואנחנו לא נותנים אבל לפעמים הם פשוט נכנסים בעצמם וזה יוצר בלאגן, כשאנחנו יושבים במטבח ואוכלים ופתאום הם עוברים לידינו בדרך לשירותים זה מצב ממש לא נעים ואז הם פתאום מתוך אי נעימות שואלים "אפשר להכנס לשירותים?" אחרי שהם כבר נכנסו כמובן ואז כבר לא נעים להגיד להם לצאת... בכל מקרה זה ממש מעצבן.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifפטנט -

לנעול את השירותים. את המפתח לשים בקופה. זה הכל... ככה אף אחד שלא צריך להיכנס לא יכנס לשירותים. (ככה עשו במרפאה הצבאית אצלנו בבסיס... תכלס, גם ככה הם היו צריכים לנקות כל יום, אז גם את השירותים אחרי שכל חייל היה נכנס לשם?)
 

RReuTT

New member
זה קצת בלתי אפשרי

יש אצלנו הרבה עובדים, סוכנים, מנהלים, דיילות וכו'... ויש לנו 5 קופות וזו חנות דיי גדולה. חוץ מזה שהמנהל שלנו בחיים לא יאשר דבר כזה.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifמעבר לתגובה שכבתי שם:

"באותה מידה ייתכן ובעבר העובדת אמרה שיש להם מים אבל זה לעובדים בלבד. חסרים לקוחות שיתווכחו איתה "נו, מה אכפת לך? רק כוס מים! הילד צמא!". היא לא מלצרית. ומה אם באותו הרגע עוד אמא עם ילד היו נכנסים והיא גם הייתה מבקשת מים? ככה כל הלקוחות היו נכנסים ושותים מים. זה חדר עובדים. צאו הפאניקה.... תעבדו בחנות ותבינו. או יותר טוב - תעבדו בכל סוג של שירות לקוחות ותבינו!" מעצבן אותי שהיום לקוחות חושבים שאם הם קנו פעם אחת בחנות והוציאו סכום נכבד מגיע להם משהו! בחיי, היא לא חייבת לה דין וחשבון! כמו שהאמא לא תכניס כל שכן הביתה או כל ילד הביתה שנמצא ברחוב ושיחק ובמקרה הוא צמא גם היא לא חייבת להכניס אותה. וזאת חוצפה שהיא נכנסה ולקחה! בתור אמא שלו (פור גד סייק! זה ילד בן 6.5 לא תינוק!!) היא יכלה פשוט לצאת מהחנות ולקנות מים. מי ישמע איזה ילד מיוחד יש לה שמגיע לו יחס מיוחד! דברים כאלה מכעיסים אותי!
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifואני קציצה מהלכת

אם הבן שלה באמת בכה לה שהוא מרגיש פגוע שלא נתנו לו מים והוא מרגיש שדרכו לו על הכבוד. איזה כבוד? הילד כל מה שמעניין אותו זה פוור ריינג'רס וקולה! מה אכפת לו.... בטח הכניסה לו ג'וק לראש... ואח"כ אנחנו מתפלאים שאנחנו נראים ככה.....
 
למעלה