ומה דעתכם ידידי המלומדים מהימין?

חיננית

New member
ומה דעתכם ידידי המלומדים מהימין?

מה תגידו על הצהרתו של נבחרכם ראש הממשלה שלי ושלכם אריאל השרוני?הנקרא בשם חיבה אריק.הנל הצהיר אתמול בוושינגטון-``אני יהודי גאה ,ובכל זאת אני מבין שקשה להיות פלשתיני`` נשאלת השאלה - אולי בכ`ז, הגיל חברים,משפיע? והסבא שלנו, לבבו התרכך במפתיע. או אולי הוא מתענין להתקבל לשורות מרצ.. אני אקבלו שם בחיבה אם וכאשר..וזו לכם ידידי, הבטחה .:)))))))
 

אלי.

New member
תגידי חיננית, את פולניה ?

סתם ... זה שיירים מהודעה אחרת 8-p סבא`לה התכוון בסה``כ להגיד - ``אני יהודי גאה, ואני מבין שקשה להיות פלשתינאי ולחיות עם העובדה שיש כבר דור שני שזורק אותי מהמדינה שלי - עבר הירדן המזרחי ... אם לא הייתי ראש ממשלה, בטח הייתי מתגייס לפת``ח או משהו, אה ... סליחה ... אמרו את זה קודם, לפני ... לא משנה``.
 

חיננית

New member
טובבבבבב :cool:

ויופי שהוזכר שזה אי פעם כבר נאמר... וכמה קיתונות רותחין נשפכו על זה ש..דאמרין אבל היום כשנבחר הימין זאת אומר.. יגידו.. בטח לא לזה התכוון,אריק-נו ,המשורר.
 
חיננית-את צריכה להיות יותר צנועה..

כי את,במשך השנים.. זו את שצווחת בקולי קולות שרון-לבנון.. שרון-לבנון.. זוכרת ? אז אם התאהבת בו כיום זו תחילתה של ``ידידות נפלאה``.. מרק.
 

חיננית

New member
אוקי בשביל הצהרות שכאלו..

בשביל הצהרות כאלו מהראיס הנבחר, אני מוכנה להפוך מיד לאשה צנועה- מהיום לחבוש שביס ,להסתיר את שוקי וזרועותי ,רחמנא לצלן, שלא תתגלינה בטעות תוך כדי תנועה ותזוזה . ומבטיחה לצאת לכביש..אך רק בלבוש צנוע למהדרין. ואז כשיבוא להרשם למרץ-- אקבלו כאורח כבוד ואקדמו לראשות התור. עם מים לחם ומלח כיאות לאורח שאינו פורח. וכמובן בלבוש צנוע -שסבאלה ,המבין פתאום סבלו של עם אחר.- לא יתפרע..
 

אלי.

New member
אבל סבא`לה לא ישאר בחוץ

כ``כ קר שם בחוץ ... וצריך לבחור במקום מי - את חושבת שמוסי`לה יסכים לפנות ת`מקום לסבא`לה ? ואולי חוסניוש ?
 

אריסטו

New member
ההבדל בין ימני לשאלני

בא לידי ביטוי בהתיחסות לדברי שרון: הימין מתיחס בעיקר לדבריו:הנני יהודי גאה ואילו השמאל ל:מבין שקשה להיות פלשתיני. זה מבטא את ההבדל בגישות האחד לאומי וציוני ומתיחס בעיקר לעמו ואילו האחר-תושב העולם והחלל החיצון שמתיחס בעיקר לאויבנו
 
ומה אם מרוב שנאה עצמית גלותית ...

השמאל מתיחס לסבל הערבים תחילה מתעלם מיהודים אם הם מתנחלים ועושה טובה,באם מספר ההרוגים אצלינו עולה על חמישה.. אז הוא קצת גונח לטובת הסבל של בני עמו הוא איך תקרא להתנהגות הזו אריסטו? לא..הלקאה עצמית כזו ?
 

חיננית

New member
אני הייתי קוראת לזה אנושיות..

אנושיות זו ההתיחסות לכל סבל שהוא, בין אם הוא שלך, בין אם הוא של עם אחר. נכון שעניי ופצועי ופגועי עירך קרובים יותר.ולכן אני כמובן יותר מזדהה עם סבל בני עמי כמובן. כי זה טבעו של אדם ושל עם . אבל הנכונות לחשוב שגם האחר אולי סובל ,היא אות לאנושיות. ואריק, עם הגיל ,מה לעשות מפתיע- נעשה אנושי כמו סבאלה טוב. ואתכם, ידידי מן הימין ,זה הורג ומאכזב ומקלקל לכם ציפיות . ואני דוקא מופתעת לטובה יחסית למה שיגורתי עם היבחרו של אריק .
 

hreuven2

New member
כשהשמאל מרוצה-סיבה לדאגה

ותודה לכל מי שהביא אותנו עד הלום
 

אריסטו

New member
הוא קצת מתחנף לדעת הקהל

ואת הופכת את זה לעסק. אולי תבקשי משרון חוות דעת על מר``צ,ואולי בעצם לא-כי ודאי תתחלחלי.
 

hreuven2

New member
חיננית ועובדות

אחזור בפניך:העובדות והמסקנות שאת מנתחת ומרבה להציג בחרוף נפש,הן מדע מדויק ומיצג הציבור בערך כמו שמילון הוא ספרות יפה ולא קובץ מילים. בנת? לגבי החנחון השמאלני של קבל שרון למר``צ-ממש נשכבתי ברצפה לנוכח ההתיחסות[כמו הגשש]
 

חיננית

New member
רגע.אתה מכחיש שזה נאמר שם?

אם אתה טוען שהעובדות שהצגתי לא נכונות,אז זה מפתיעני כי העובדה היחידה שציינתי ברצינות זו אמירתו שקשה להיות לא רק יהודי אלא גם פלשתינאי. ולגבי היתר הרי ברור לשנינו שהתלוצצתי לי בכייף ואם חוש הומור זה ענין זר לך -זב`שך.
 

sanlee

New member
אם יש לו בעיה עם הגיל שיקח ויאגרה

ואז הוא לא יתרכך.
 
למעלה