אביתר777777777777777
New member
ומה אתם אומרים על זה ? תקראו היטב:
ומה אתם אומרים על זה ? תקראו היטב:
עדכון אחרון - 2004/11/17 15:03:04 מתוך הארץ: האשימו את ההתנחלויות בכתבה "תרבות היוממות בהתפתחות" (מוסף "הארץ" 12.11) נשאלת השאלה מדוע תרבות הרכבת כה מפגרת בישראל בהשוואה לעולם המערבי ואף העולם השלישי. ובכן, הסיבה לכך כנראה כרוכה בהתנחלויות. כאשר ישראל התבגרה, והמרכזים העירוניים כמו גוש דן וחיפה התרחבו לכרכים מודרנים, מדוע לא כלל התהליך גם את פיתוח הרכבת, בין הערים ובתוכן? משום שהחל משנות ה-70 השקיעה עצמה ישראל בפרויקט על - במאמץ לאומי - אחד עיקרי והוא מפעל ההתנחלויות. הוקמו יותר מ-100 התנחלויות ובהן פחות מ-100 אלף תושבים (אם לא נכלול את חמש ההתנחלויות הגדולות). 100 ישובים דלילים בהרי יהודה ושומרון לא ניתן לשרת ברכבת. 100 התנחלויות לא רק התחרו על מיליארדי השקלים הדרושים לפיתוח הרכבת, הן גם התחרו אידיאולוגית ברכבת: בין מדיניות התיישבותית שכל מטרתה פוליטית וביטחונית, לבין יצירת מדינה מודרנית עם תחבורה ציבורית שמשרתת את תושבי הערים הגדולות ואת תושבי הפריפריה הבאים אליהן. קיום רשת רכבות היה מהווה הוכחה ברורה לטירוף של מפעל ההתנחלויות, לא רק מסיבות מדיניות ומוסריות אלא גם מסיבות תכנוניות. ד"ר יוני קוזלובסקי תל אביב לא יודע למה אבל נראה לי שגם לעיתון הארץ חדר טרול... בדקתי בספר הטלפונים של 03 המעודכן ואין אדם בשם הזה... נשמע קצת מוזר !
ומה אתם אומרים על זה ? תקראו היטב:
עדכון אחרון - 2004/11/17 15:03:04 מתוך הארץ: האשימו את ההתנחלויות בכתבה "תרבות היוממות בהתפתחות" (מוסף "הארץ" 12.11) נשאלת השאלה מדוע תרבות הרכבת כה מפגרת בישראל בהשוואה לעולם המערבי ואף העולם השלישי. ובכן, הסיבה לכך כנראה כרוכה בהתנחלויות. כאשר ישראל התבגרה, והמרכזים העירוניים כמו גוש דן וחיפה התרחבו לכרכים מודרנים, מדוע לא כלל התהליך גם את פיתוח הרכבת, בין הערים ובתוכן? משום שהחל משנות ה-70 השקיעה עצמה ישראל בפרויקט על - במאמץ לאומי - אחד עיקרי והוא מפעל ההתנחלויות. הוקמו יותר מ-100 התנחלויות ובהן פחות מ-100 אלף תושבים (אם לא נכלול את חמש ההתנחלויות הגדולות). 100 ישובים דלילים בהרי יהודה ושומרון לא ניתן לשרת ברכבת. 100 התנחלויות לא רק התחרו על מיליארדי השקלים הדרושים לפיתוח הרכבת, הן גם התחרו אידיאולוגית ברכבת: בין מדיניות התיישבותית שכל מטרתה פוליטית וביטחונית, לבין יצירת מדינה מודרנית עם תחבורה ציבורית שמשרתת את תושבי הערים הגדולות ואת תושבי הפריפריה הבאים אליהן. קיום רשת רכבות היה מהווה הוכחה ברורה לטירוף של מפעל ההתנחלויות, לא רק מסיבות מדיניות ומוסריות אלא גם מסיבות תכנוניות. ד"ר יוני קוזלובסקי תל אביב לא יודע למה אבל נראה לי שגם לעיתון הארץ חדר טרול... בדקתי בספר הטלפונים של 03 המעודכן ואין אדם בשם הזה... נשמע קצת מוזר !