ולסיכום המשימה-יוסי הוכיח לכולם שהוא המלך ותפ

אתי126

New member
ולסיכום המשימה-יוסי הוכיח לכולם שהוא המלך ותפ

ותפסיקו לקנא הוא ללא אחר יקח את המליון
 

אתי126

New member
שלא הציק ל"אדונים"ותפס את הכיוון שלא לא התווכ

לא התווכח עם אף אחד לא דיבר כמו לאון הטיפש שהבין שהם במשימה סודית ולא הפסיק לדבר אפילו שרמזו לו לסתום את הפה. כדי שתעקוב קצת יותר
 
יוסי בניגוד ללאון לא היה במשימה

אבל אתה צודק, גם לדעתי לאון הכשיל את המשימה, קודם כל בזה שהלך להתלונן לאח הגדול שמשהו פה מסריח...
 
אח אח אח אח אח אח

אפילו שפרה הביעה הערכה כלפי פיקחותו של יוסי. תמשיכו לזלזל כך ביוסי-זה ביוק מה שעשו שי,צבר,רנין ואת כל מי שיוסי העיף(ואכן יוסי העיף אותם). הוא כל הזמן אומר דברים מאוד נכונים ויפים,למשל היום:"ההפקה הביאה בכוונה את המשימה הזאת כי אין להם כבר בשר"(ציטוט מזכרוני). הוא בהחלט מבין את המשחק.
 

דטין

New member
מי אמר שהוא צדק.

ההפקה נתנה משימת "לקראת סיום",משימה מהגיהינום (אם אפשר להיסחף קצת,לא לגמרי). משימה שאפשר דרכה לטרוף התייחסויות של צופים(!) כלפי דיירים: משימה שגירתה את הדיירים ובלבלה אותם לגבי איפה לעמוד על המשמר מבחינת המשימה,ואיפה מבחינתם האישית האמיתית. המשימה טישטשה גבולות של העולם הפנימי של דיירי הוילה,והוציאה מהם דברים שלא התכוונו להוציא. רק אדון מר יוסי קיבל פטור מהבלאגן המסוכן. לפטור הזה קוראים בעברית-סקנדל.
 
אם ההפקה לא הייתה נותנת את המשימה

הזאת לא היו בעצם קונפליקטים במשדר המרכזי,כי לשדר משימה זה נחמד,אבל לא מעורר הרבה רגש אצל הצופים. ודווקא יוסי ביומיים האחרונים מוכיח בגרות וכל פעם כשמישהו רב או מתווכח הוא מנסה להרגיע(בניגוד לרעל שאתם טוענים שהוא מפזר). ואם כל כך מפריע לך מתמודדים שלא השתתפו במשימה למה את לא מזכירה את איתי ואינה גם? התאימו את המשימה הזאת כמו כפפה למתמודדים-לשחר האגרסיביות,לשפרה ועינב הגירל פאוור במידה מסוימת וללאון הקונפליקט הפנימי שלו לשקר לשפרה. בכל מקרה יצא גדול בהתנהלות הבוגרת והפקחית שלו,ובהתבוננות שלו במצבים מסוימים והבנתם לעומק.
 
למעלה