ולנושא אחר.

sephia

New member
ולנושא אחר. ../images/Emo79.gif

הייתי רוצה לשמוע על חוויות שלכם מהופעות (בארץ או בכלל): היו שגיאות במילים? איך היא התנהגה? היא צילמה? אתם צילמתם...?
 
חחח הופעות אהבתי!

הייתי רק בהופעה אחת של אלאניס בישראל בקיסריה@ והיה מדהים! אני לא זוכר כול כך שגיאות שהיו לה אני רק זוכר שהיא היתה אנרגתית מהרגיל אבל די אדישה לקהל (משהו שקצת השתנה לאחרונה), אני לא צילמתי אבל היה מספיר אנשים שצלימו וגם אחת מהצוות של אלאניס צילמה את ההופעה
 

sephia

New member
נכון.

מי שצילמה היתה מישל, בחורה מדהימה לגמרי. בהופעה בראשון אגב אלאניס היתה הרבה הרבה פחות אדישה. האמת שראיתי אותה גם בחו"ל ושם היא היתה אפילו עוד פחות אדישה, נראה לי שזה תלוי במצברוח שלה ושל שאר החבר'ה על הבמה וגם כמובן תלוי בקהל, עד כמה הוא פתוח לשמוע דברים שהוא לא מכיר, למשל.
 

AlanisJunkie

New member
נראה לי שאנשים שבאים לראות הופעה...

של אלאניס פתוחים לשמוע (ומכירים, כמובן) כל השיר שלה. אני הייתי בהופעה בקיסריה, צילמתי תמונות שנשרפו ברובן. עד לא מזמן היתה פה מישהי נחמדה, עדיבאבא היה שם המשתמש שלה, והיא דווקא הצליחה לצלם תמונות מדהימות משתי ההופעות (בגלריות יש כמה מהן). היא גם הצליחה לקחת את רשימת השירים משתי ההופעות (וצילמה לי אותן..). ברשימת השירים של קיסריה, השיר Your house מחוק ובמקומו כתוב "These r the thoughts", ולפי השוואות שערכנו ניתן להגיד כמעט בוודאות שזה נעשה בכתב ידה של אלאניס.
 

sephia

New member
אם הכוונה אליי אז...

הייתי בכל ההופעות בארץ, כמובן, ובעוד 3 בארצות הברית.
 

sephia

New member
האמת ש..

היה לי קצת יותר כיף מזה, כי זכיתי להתקל בה בשדה תעופה, היא טסה טיסה פנימית בארצות הברית כשגם אני טסתי. לצערי לא היינו על אותה מטוס אבל אזרתי אומץ והלכתי לדבר איתה, וכשהיא היתה בארץ יצרתי איתה קשר ונפגשנו שוב. עד לפעם הבאה..
 

מלכוש

New member
כן, זה באמת מסקרן!

תספרי, הכל! תאמיני לי, כולם פה רוצים לשמוע את זה ואני מקנאה בך..! איזה כיף לך אה ובקשר להופעות, זה לא כזאת חוויה, בכלל לא, אבל ראיתי לפני קצת זמן הופעה משנה שעברה ב.. אמ... לא זוכרת... ובHOF היא שרה:"you're the best listeners that i ever met" חח חמודה ובאותה הופעה, בשיר so unsexy, כל הקהל הרים שלטים שבהם כתוב"Alanis for president"
 
לאלאניס כן היתה טעות בארץ!!!!

בראשון - היא שרה ב- AIRW את WHAT I WOULDN'T GIVE TO FIND A SOULMATE פעמיים!!! מתי שהיתה צריכה ובסוף!! וגם אני הייתי רק בראשון. הייתי לבד, בן 12, עליתי לכיתה ז' ואף אחד לא הכיר אותה בגיל שלי. אמרתי לעצמי שאם אני לא הולך אני יתחרפן. אני זוכר כמעט כל פרט!! אנשים צחקו עליי כי הייתי נמוך- אמרו לי שאני באתי להופעה של הגגנת שלי!!! אבל מלא אנשים התלהבו מזה, מלא הרימו אותי על הכתפיים. במצלמה החד פעמית ז"ל שהיתה לי, אנשים התלהבו וצילמו לי בה. אני זוכר שבהתחלה הנגנים נכנסו, המתופף נכנס למשהו שקוף כזה.. והתחילו לנגן, ואז משום מקום בשיא ההפתעה, אלאניס רצה לבמה, כוווווווווווווווווווווווווווולם התחילו לצרוח!! היא שרה את BABA. אח"כ את AIRW. ואני זוכר ב- RTY, יש מנגינה 40 שניות ואז יש את ההתחלה, וזאת שהיתה לידי אמרה שזה השיר שהיא הכי אוהבת... התחילה לצרוח כמו משוגעת. אהבתי את אירוניק ונוט טה דוקטור.
 

מלכוש

New member
אה כן...?

אממ... טוב שמעתי לא מעט HOF בהופעות ולא שמעתי שהיא אמרה את זה...
 
כן היא באמת כול הזמן עושה את זה

אני אהבתי שהיא עשתה בסיבוב האחרון בhof "i'm so unawere now" וגם הקטע באירוניק גאוני (מיטינג דה מאן אוף מי דרים אנד דאן מיטניג איז ביוטפיל אסבנד)
 

BaBa LiVe

New member
ההופעה שמלכוש מתכוונת אליה

זאת ההופעה שהייתה באם טי וי...שנתקתעה באמצע! אני מקווה שגם לסו קולד קאוס הם ישדרו הופעה
 
למעלה