ולמי שמעוניין לצפות בהקלטה של החלק על האימוץ

fatfat

New member
ולמי שמעוניין לצפות בהקלטה של החלק על האימוץ

בתוכנית פוליטיקה: כשהדף נפתח מצד שמאל למעלה לוחצים על תוכניות טלויזיה מוקלטות. ואז נפתח חלון ובו תוכניות מוקלטות ובוחרים בפוליטיקה. מקדמים את ההקלטה עד לדקה ה- 44 ושם מתחיל החלק על האימוץ.
 
וי כמה רעש וצעקות

במיוחד כשטל הרס לכל החבורה שם את המחקרים שמראים בלה בלה בלה די מגוחך היה לראות אותם בשצף קצף מה גם שלא הבנתי מה מטרת החוק שכן אם המאומץ צריך לאשר זאת מדוע לא להשאיר זאת להחלטתו הרי אלו שרוצים יפתחו את התיק ויבקשו פגישה עם הביולוגיים, ואלו שלא, לא יאשרו שהם מעוניינים בה באותה שיחת הטלפון כך שממש לא ברור לי מה הם רוצים, ריטינג פוליטי אולי?....
 

יסמין@

New member
גמני לא יכולתי לשאת את הצרחות ואת מעלה

טענה מאוד נכונה לדעתי.
 

משתפרת

New member
כי...

כיום המאומץ מגיע להחלטה אם ומתי לפתוח תיק, אם ומתי לפגוש את המשפחה הביולוגית שלו- כשזה מתאים לו. בגיל 18, בגיל 25, בגיל 40 או בכלל לא. הוא יכול להחליט על כך בנחת ובזמנו החופשי. הדפיקה על הדלת (או שיחת הטלפון) הם משהו שמסלק את הנחת הזאת. זה אילוץ. זה מחייב אותו להחליט באותו רגע אם הוא מעונין או לא. לא מגיע לו. כנראה שברוח האופורטוניזם הפוליטי- אסתרינה טרטמן הכניסה פתאום את ההורים המאמצים לסיפור: השירות למען הילד אמור לפנות אליהם ולשאול אם לפנות אל המאומץ. זה ממש הזוי, מדובר באדם בגיל 25, מדוע שהוריו המאמצים יחליטו עבורו? מדוע להכניס לסיפור הזה גם את המניעים או את החששות שלהם? השירות למען הילד אמור לענות לאמהות הביולוגיות אם הילד חי, אם פתח את התיק ואם הוא בארץ. אם כבר רוצים לשנות משהו בחוק- אפשר אולי למצוא דרך להעביר להן מעט יותר מידע. אבל תשאירו לילדים הללו שבגרו את שיקול הדעת לגבי פתיחת התיק!
 

י י ל נ ה

New member
זה מראה פעם נוספת כי לגברת אין מושג ירוק על

הנושא והילד המאומץ , חייו, פרטיותיו, החוויות הנפשיות שלו, - כל זה ממש לא מעניין אותה. כפי שכולנו יודעים, - הכל למען הרייטינג, במיוחד בפוליטיקה.
 
למעלה