ולמי שלא ראה Torchwood

AnnaScott

New member
ולמי שלא ראה Torchwood

קפטן ג'ק איז באק! סדרה חביבה למדיי, למרות שכרגע ממש לא משתווה לדוקטור הו... אתמול שודרו שני פרקים אבל ראיתי בינתיים רק את הראשון...יש לי את השני כבר אז עוד מעט נלך לראות :) יש עוד מישהו שראה?
 

TheSegal

New member
סופ"ש הזה אני אראה ../images/Emo13.gif כבר לא

יכולה לחכות... איך הפרק הראשון ?
 

AnnaScott

New member
חביב ביותר

יש שם הערה מצחיקה על CSI וגוון חמודה :) הסוף מפתיע אבל לא משהו בכלל...אני עוד מעט מסיימת עם הפרק השני אז אני יכתוב קצת עליו
 

AnnaScott

New member
פרק שני

היה כבר יותר טוב, קצת מוזר אבל טוב :) הפריוויו של פרק 3 נראה ממש מעניין ככה שאני לא יכולה לחכות עד שבוע הבא P:
 

Zygon

New member
רשמים ראשונים כללים (ספוילרים)

-הסדרה היא יותר סדרה של "מאגניבות" מאשר של מד"ב פרופר. -קפטן ג'ק לבוש כמו הדוקטור בקומיקסים של שנות השמונים (לא בסדרה עצמה). -הצפיה בסדרה היא כמו לצפות בפרק של CSI רק הרבה יותר כבד על המוח. -כל מי שאין לו מבטע וולשי (פרט לקפטן ג'ק) ,כאילו שהוא לבש חולצה אדומה בסטארטרק. -קפטן ג'ק בעצם משתלט לגמרי על תפקיד הדוקטור,הוא נראה קצת יותר מבוגר ואחראי,פחות מעצבן,קצת מורידים תחתונים בסדרה,אבל היא תחליף לא רע לדוקטור הו לפחות עד כריסמס. -קצת מוזר שגוון השתמשה במחשב לכתיבת זכרון,טייפ מנהלים היה יותר יעיל וגם פחות מחיק,ובעצם מחיקה הזכרון היתה די מטופשת ומיותרת,אבל ניחא. -אי אפשר להשמיד את קפטן ג'ק,חשבתי שהוא קצת דומה לקפטן סקרלט. -Weevil לא יכול למצוא שם יותר טוב ? ,אלמר פאד התחיל לכתוב בשבילם ? -כרגיל הכל מתברג לקארדיף,מעלית בלתי נראית בדיוק על החור שעשה הקרע בזמן שכבר הופיע פעמים בעונה הראשונה,שיבנו כבר סטארגייט על הקרע הזה. -טוצ'ווד 1 הוא בלונדון והושמד בסוף עונה 2,טורצ'ווד 2 הוא בסקוטלנד ומנוהל ע"י אדם רגזן (רוברט קרלייל אולי) ,3 זה קרדיף ו4 נעלם (בבילון 5 מישהו?). -בטוח שאני הולך לצפות בכל הפרקים הבאים בסדרה,פוטנציאל יש ודליים ממנו. לסיכום לא מאכזב בכלל,אפילו טוב מאוד,אני עדין חושש מהפרקים של פי ג'י המונד,אבל נקווה שהוא לא יהרוס יותר מידי. ציון משכולל לשני הפרקים 90. בערב צפיה שניה,עם חברים.
 

AnnaScott

New member
לא ממכר כמו דוקטור הו

אבל דרך טובה להעביר את הזמן עד קריסמס :)
 

Yaki J

New member
דימיון ל-CSI לא מצאתי, אבל היא מהנה

בפני עצמה, וטוב שבחרו לקחת טייק אוף אחר לגמרי מהדוקטור. הבעיה היחידה שלי היא המבטא האיום של ג'ון בארומן. ב"סנטרל פארק ווסט" הוא היה מוקף באמריקאים אתנטיים ואף אחד לא הרגיש מרוב שהמבטא שלו היה משכנע, וכאן בקרב בריטיים הזיוף של המבטא מאד בולט, ומאד מזכיר את המבטאים האיומים שהבריטים בדר"כ נוהגים לעשות עם ר' מתגלגלת וניגון טקסאני (ואני מסכים עם לורנס אולבייה שטען שזה הכל מעצלנות).
 
למעלה