ולגבי מעקה ומשקופים וחלון בלגי.

רחלילי

New member
ולגבי מעקה ומשקופים וחלון בלגי.

זה בית שיש לו שני מפלסים. מהמפלס הראשון (סלון, פ.אוכל, מטבח) רואים את המפלס השני שהוא מין מסדרון פתוח עם מעקה ממתכת צבועה הצבע וניל כעת. ממסדרון זה יש 4 דלתות שרואים אותן מהסלין, הן הרקע של מעקה. השאלה: האם לתת למשקופים ולמעקה את אותו צבע? (שוב-הבית עם הרצפה הכתומה). אמרת לי לעשות משקופים אפור. האם אפור מטאלי זה גם טוב? האם לתת אפור מטאלי למעקה או לעשות צבע שונה למעקה ולמשקופים, אני רוצה בעיקר שקט בעיניים ולא לונה-פארק. האפור נשמע לי הצעה מצויינת. יש לי בחדר שינה שני חלונות בלגיים ענקיים ממתכת. הם כרגע צבועים בטורקיז מטאלי. ואת מאד מאד צודקת שזה צבע קר. אולי לצבוע את החלונות הללו באפור מטאלי כהה? מה את אומרת? יש בחדר הוא המון אור (צד מזרח) וגם עציץ גדול שיאזן את הרצפה הכתומה והחלון המטאלי.
 
האפור

את הדלתות לא הייתי צובעת באפור מיטלי אלא באפור בטון מט. את המעקה יש לצבוע באפור כהה יותר גם הוא לא מבריק אלא יש היום צבע מיוחד לברזל הנקרא IRON שהוא אפור עכבר מחוספס. לדבי צבע החלונות בחדר שינה אם הרצפה היא כתומה אז אולי באמת לשנות את צבע החלון לאפור כמו המעקה. מאוד תלוי מה את מרגישה עם שילוב הצבעים הנוכחי...
 

רחלילי

New member
הי מיכל

כיוון שאני בדרך ליישם את הרעיונות שלך רציתי לשאול אם את יכולה לומר לי לגבי המעקה קודם כל: בדיוק לאיזה צבע ולמה את קוראת אפור כהה לא מבריק? אני מכירה צבעים של חברת "המרייט" גוון מתכתי ומניחה שלא לזה התכוונת? אני לא יודעת אם זה בסדר שאני כותבת כאן שמות של חברות אנא אמרי לי איך אני מאתרת את הצבע שאת מכנה "מאט". שנית לגבי המשקופים, את הדלתות של חדרים איני מתכוונת לצבוע הן בצבע עץ מין דיקט שכזה צבוע, הכי פושטיות. רק את המשקופים אני רוצה לצבוע. אז הצבע למשקופים שיהיה שונה מהצבע של המעקה? לגבי חדר שינה: הרצפה כאמור רק כתומה. את הירוק טורקיז אני לא ממש אוהבת הוא עושה לי תחושה של בנין ציבור. נראה לי ששם ילך אפור מטאלי כהה. השאלה היא אם זה עבודה שאדם יכול לעשות לבדו או שצריך איש מקצוע לזה והאם עדיף לחלון הבלגי שיהיה צבע ספריי אולי? מיכל תודה רבה! רחלי.
 
הי רחללי

הצבע עליו אני ממליצה הוא לא המרייט אלא צבע של יעקובי הנקרא גרפיט והוא נותן מעבר לצבע טקסטורה מחוספסת . ניתן להשיגו בכל אייס\ הום סנטר או כל טמבוריה בעיר לגבי המשקופים כמובן שלא לצבוע בצבע המעקה כי הוא מיועד לברזל ונותן תחושת מתכת מה שלא ממליצה למשקופים. לכי על גוון מעט בהיר יותר בצבע מתאים לעץ. אכן נשמע שהשילוב של הרצפה והחלונות נוקשה אז יש לך את ברכתי לשנות את צבע החלון לאותו אפור מחוספס זה יצא מקסים... בהצלחה!!!
 

רחלילי

New member
מיכל, לפעמים הדברים הכאילו קטנים

...משנים לנו את הגישה לכל היום. אני רוצה להודות לך. חזרתי מאד מאוחר היום ואקנה בצע רק כשהאיש שלי יחזור מחו"ל עוד כמה ימים אבל בינתיים העצות שלך והנכונות שלך לעזור נתנו לי קפיצה ומשב רוח חדש בראש. אני קמה בבוקר בחדר ומדמיינת מה אני עושה איתו, וכו' וכו' וכו'. בימים כאלה הדברים האלה ממש ממלאים אותי בכוחות חדשים ואני רוצה להודות לך. נראה שהאפור הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר לי בבית הזה. האפור המטאלי והאפור השקט. כאילו החתיכה החסרה לפאזל. יש לי המון תקווה כעת שמשהו טוב יצא מהבית הזה. ושוב תודה, רחלי.
 
למעלה