וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.

מצב
הנושא נעול.
וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.

וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.
הספר נרכש לאחרונה ע"י ארכיון אביתר ומכיל מאות תמונות מעניינות משנת 1956. מומלץ.
 
ובספר הבא תוכלו למצוא את צילומי ה

וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.
הספר נרכש לאחרונה ע"י ארכיון אביתר ומכיל מאות תמונות מעניינות משנת 1956. מומלץ.
ובספר הבא תוכלו למצוא את צילומי ה
אוניות שהביאו את קטרי ה- G12 לישראל: הספר נרכש ע"י ארכיון אביתר השבוע.
 
ותזכורת לספר הבא:

וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.
הספר נרכש לאחרונה ע"י ארכיון אביתר ומכיל מאות תמונות מעניינות משנת 1956. מומלץ.
ותזכורת לספר הבא:
מומלץ מאוד להניח עליו את היד. חוצמיזה: כדאי מאוד לרכוש את ספרו של יוסי ביילין: "התעשייה העברית - שורשים". בספר של ביילין יש המון על מפעלי התעשייה הראשונים בארץ כולל המון חומר על הרכבות התעשייתיות הראשונות. בקרוב אסרוק לו את העטיפה.
 
איפה אפשר להשיג את הספר של פלקוב ?

ותזכורת לספר הבא:
מומלץ מאוד להניח עליו את היד. חוצמיזה: כדאי מאוד לרכוש את ספרו של יוסי ביילין: "התעשייה העברית - שורשים". בספר של ביילין יש המון על מפעלי התעשייה הראשונים בארץ כולל המון חומר על הרכבות התעשייתיות הראשונות. בקרוב אסרוק לו את העטיפה.
איפה אפשר להשיג את הספר של פלקוב ?
בבקשה כתובת מדויקת ולא תאור כללי, "חנויות יד שניה", חוץ מאיתמר לוי.
 
כתובת מדוייקת ?? אין לי. אני לא

איפה אפשר להשיג את הספר של פלקוב ?
בבקשה כתובת מדויקת ולא תאור כללי, "חנויות יד שניה", חוץ מאיתמר לוי.
כתובת מדוייקת ?? אין לי. אני לא
איתמר לוי. הוא שומר לי אוטומטית כל ספר שקשור לרכבות. אם אקבל ממנו עוד עותק, אודיע לך. אני מציע לך שתנסה ליצור קשר עם אלמנתו של אילן ז"ל. היא גרה בבנימינה. אולי יש לה עותק רזרבי ? בכל מקרה, יהיה עליך לחרוש חנויות ספרים יד שניה. נסה ברחוב קינג-ג'ורג' בתל-אביב. אני מצאתי ברחוב הזה עשרות ספרים על רכבות ואוטובוסים במהלך השנים.
 

טוארג

New member
ברחוב סמטה פלונית 3 בת"א יש

כתובת מדוייקת ?? אין לי. אני לא
איתמר לוי. הוא שומר לי אוטומטית כל ספר שקשור לרכבות. אם אקבל ממנו עוד עותק, אודיע לך. אני מציע לך שתנסה ליצור קשר עם אלמנתו של אילן ז"ל. היא גרה בבנימינה. אולי יש לה עותק רזרבי ? בכל מקרה, יהיה עליך לחרוש חנויות ספרים יד שניה. נסה ברחוב קינג-ג'ורג' בתל-אביב. אני מצאתי ברחוב הזה עשרות ספרים על רכבות ואוטובוסים במהלך השנים.
ברחוב סמטה פלונית 3 בת"א יש
חנות קטנה שקוראים לה "הנסיך הקטן" - יש שם הרבה מאוד דברים בנושא. תנסה שם (זה צמוד לקינג ג'ורג')
 
לא ראיתי שם את הספר הזה. אני ניקיתי

ברחוב סמטה פלונית 3 בת"א יש
חנות קטנה שקוראים לה "הנסיך הקטן" - יש שם הרבה מאוד דברים בנושא. תנסה שם (זה צמוד לקינג ג'ורג')
לא ראיתי שם את הספר הזה. אני ניקיתי
מהחנות המצויינת הזאת את רוב ספרי הרכבות שהיו בה. אכן חנות לא רעה בכלל.
 

4דדד

New member
תנסה ב"תגא"חנות לספרים

איפה אפשר להשיג את הספר של פלקוב ?
בבקשה כתובת מדויקת ולא תאור כללי, "חנויות יד שניה", חוץ מאיתמר לוי.
תנסה ב"תגא"חנות לספרים
ישנים ונדירים שנמצאת ברחוב סולומון בתל אביב.שם גם מצאתי את"בגלגלי הזמן".
 

saar ganim

New member
אתה יודע עם יש שם עוד עותק של

תנסה ב"תגא"חנות לספרים
ישנים ונדירים שנמצאת ברחוב סולומון בתל אביב.שם גם מצאתי את"בגלגלי הזמן".
אתה יודע עם יש שם עוד עותק של
דן בגלגלי הזמן? ואיפה בדיוק החנות נמצאת?
 
בבקשה ממך טוארג

אני קניתי את דן בגלגלי הזמן
ב"הנסיך הקטן" בסמטה פלונית 3.
בבקשה ממך טוארג
הספר הבא שמגיע ל"נסיך הקטן" מוזמן על-ידי, בבקשה אתה יודע מה קרה לראשון
 

A r i e T

New member
חנות ספרים עתיקים

איפה אפשר להשיג את הספר של פלקוב ?
בבקשה כתובת מדויקת ולא תאור כללי, "חנויות יד שניה", חוץ מאיתמר לוי.
חנות ספרים עתיקים
בנחלת בנימין 31 בת"א ישנה חנות "רובינזון ושות'" שמתעסקת בספרים עתיקים. אני לא ממש יודע עליהם , אבל קראתי בכתבה בעיתון הארץ שבין הכתבים שברשותם יש עיתון של עובדי הרכבת והטלגרף (זה בערך השם) משנות ה20.
 
הם מס' 1 בארץ ! הכי טובים מכולם !!!

חנות ספרים עתיקים
בנחלת בנימין 31 בת"א ישנה חנות "רובינזון ושות'" שמתעסקת בספרים עתיקים. אני לא ממש יודע עליהם , אבל קראתי בכתבה בעיתון הארץ שבין הכתבים שברשותם יש עיתון של עובדי הרכבת והטלגרף (זה בערך השם) משנות ה20.
הם מס' 1 בארץ ! הכי טובים מכולם !!!
 
היה על החנות הזו דיון

חנות ספרים עתיקים
בנחלת בנימין 31 בת"א ישנה חנות "רובינזון ושות'" שמתעסקת בספרים עתיקים. אני לא ממש יודע עליהם , אבל קראתי בכתבה בעיתון הארץ שבין הכתבים שברשותם יש עיתון של עובדי הרכבת והטלגרף (זה בערך השם) משנות ה20.
היה על החנות הזו דיון
בפורום אספנות, לא כל-כך מפרגן, אבל תנסו. לא מנסים, לא מצליחים.
 
יפה אביתר! מתידד עם האויב?../images/Emo8.gif

וכמובטח: הנה הספר של "דן" מ- 1956.
הספר נרכש לאחרונה ע"י ארכיון אביתר ומכיל מאות תמונות מעניינות משנת 1956. מומלץ.
יפה אביתר! מתידד עם האויב?

אגב, מאוד אהבתי את התמונות מהפריקה. מתי כבר תפתח גלריה לציבור הרחב? "גלרית התח"צ (והבשר הלבן והחמורים וכו') של ד"ר אביתר רייטר"
 
אני לא סתם חמור ! אני החמור הכי גדו

יפה אביתר! מתידד עם האויב?

אגב, מאוד אהבתי את התמונות מהפריקה. מתי כבר תפתח גלריה לציבור הרחב? "גלרית התח"צ (והבשר הלבן והחמורים וכו') של ד"ר אביתר רייטר"
אני לא סתם חמור ! אני החמור הכי גדו
גדול שאתה מכיר ואפילו מאיר שפירא החמור, הוא חמור פחות חמורי ממני. אתה מוזמן לפתוח גלריה במקומי. אין לי ראש לזה. אני מפרסם תמונות כאן ומי שרוצה מוזמן להעלות אותן לגלריה משלו. בשבוע שעבר צילמתי הרבה אוטובוסים של דן בתל-השומר (קו 70) אבל התמונות סטנדרטיות. אני מעדיף את התמונות שלך !
 
תודה!

אני לא סתם חמור ! אני החמור הכי גדו
גדול שאתה מכיר ואפילו מאיר שפירא החמור, הוא חמור פחות חמורי ממני. אתה מוזמן לפתוח גלריה במקומי. אין לי ראש לזה. אני מפרסם תמונות כאן ומי שרוצה מוזמן להעלות אותן לגלריה משלו. בשבוע שעבר צילמתי הרבה אוטובוסים של דן בתל-השומר (קו 70) אבל התמונות סטנדרטיות. אני מעדיף את התמונות שלך !
תודה!
התכוונתי לגלריה אמנים. כמו שאמנים מציגים את ציוריהם או פסליהם בגלריות, כך אתה צריך לעשות עם תמונות הרכבת שלך לסוגיהן. פשוט נפלאות!
 
סריקה שלך?

אנדי: הנה משהו מאוד חשוב בשבילך!!!!
סריקה שלך?
כי גם אני העליתי סריקה של הכתבה הזו... בכל מקרה תודה! אגב, אבא של שותף שלי לחדר הוא מהנדס במרכבים. מסתבר שהכינוי שלהם במפעל לאוטו הזה הוא "ברבי". עוד מתברר שעקב חוסר התאמה בין חלקים היה עיכוב מסוים בבניה עד שהגיעו מחו"ל חלקים אחרים. מה לעשות ששותף שלי לא מבין ולא מתעניין - ולכן גם לא ממש זוכר מה אבא שלו מספר לו. אני סוחט ממנו את הפרטים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה