וכמה בחיפה ב-9 בערב? 20.2 מ"צ

sleety

New member
ביישוב יעד עכשיו 16.6 מ"צ ... איזה

חום ... ועוד ב-8 וחצי בערב היו 14.5 מ"צ ... 16.6 מ"צ זה בערך כמו הטמפ' מקסימום אצלי בממוצע של כל החודש דצמבר ... אפילו קצת יותר !
 
גם באריאל חמים ונעים ../images/Emo29.gif

לילה כזה חמים לא זכור לי כבר המון זמן. הפתעה מרעננת ^^ מדיי פעם משב רוח דרומית-מזרחית מקרר טיפה ת'אווירה ומעביר צמרמורת קלה בגב. לא יותר.
 
למעלה