וישי או קליניק?

  • פותח הנושא yawn
  • פורסם בתאריך

yawn

New member
וישי או קליניק?

שלום לכולם!
אני בת 20, עם עור פנים מעורב, עם נטייה לפצעונים ועם די הרבה פגמים בעור כתוצאה משמונה שנים בגיל ההתבגרות..
עד עכשיו השתמשתי בפיור זון, אבל בא לי ללכת על משהו יותר טוב, והנה התהייה שלי - מה עדיף, קליניק או וישי? קניתי לפני כמה זמן את מי הפנים של קליניק, והם היו נחמדים אבל לא מהפכניים לגבי.. יכול להיות שזה בגלל שלא קניתי את כל הסדרה, אבל עדיין... בכל אופן, ראיתי עכשיו באיזה אתר מוצרים של וישי במחירים שהם הרבה יותר זולים מקליניק, אז הנה התהייה- מה עדיף? קליניק או וישי? ואם וישי, האם הסדרה נורמדרם טובה? או שעדיפה סידרה אחרת? תודה למי שיוכל לייעץ...
 

Twinkle1

New member
אני לא מומחית..

אבל אני יכולה לייעץ לך מהניסיון שלי - יש לי עור די דומה למה שאת מתארת - מעורב, נוטה לפצעונים ועם הרבה פגמים מתקופה לא סימפטית שעברתי של אקנה מטורפת, לפני כמה שנים. התחלתי להשתמש בסדרה של וישי נורמדרם לפני שבועיים והתוצאות מעולות בינתיים, למרות שהם כותבים שצריך לחכות ארבעה שבועות לתוצאות. הפצעונים שהיו לי עברו, פצעונים חדשים לא הופיעו בינתיים (טפו טפו טפו
) והעור באופן כללי יותר רך ונעים, ולא שומני בכלל. לגבי הפגמים אני מניחה שצריך לחכות קצת יותר זמן לפני שמתחילים לראות תוצאות. ממליצה בחום!
 

yawn

New member
נשמע טוב ../images/Emo13.gif

באיזה מהמוצרים בסדרה את משתמשת? ראיתי שיש ג'ל ניקוי ומי פנים, ועוד סטיק מייבש...
 

Twinkle1

New member
מוצרים

אני משתמשת בג'ל ניקוי, מי פנים, קרם לחות ואם יש פצעים גם בסטיק המייבש.
 

LadySpeedStick

New member
יש גם ג'ל גרגרים

אני מתשמשת בו והוא ממש בסדר. הוא לא חובה כי הסבון, המי פנים והקרם מספיקים בעקרון לצורך השלמת הסדרה, אבל אני, באופן אישי, לא מתוותרת על פילינג. אני יכולה לומר לך שבמשך כל היום אחרי שאני עושה פילינג העור נראה מאוד טוב (בהשוואה לימים שאני לא עושה פילינג).
 

Blueberry Kiss

New member
הביקורות כאן מאד משבחות את נורמדרם

לדעתי עדיף, אם מצבך לא כל כך טוב, ללכת על הסדרה של וישי כי זו קוסמטיקה רפואית ככה שמדובר בחומרים חזקים יותר. אני רואה על חבר שלי שהתחיל עכשיו להשתמש בנורדמדרם תוצאות ממש טובות אז בקיצור- לכי על נורמדרם. זה גם יותר זול.
 

LadySpeedStick

New member
צודקת.

יש לי ניסיון עם שתי הסדרות - שליניק ונורמדרם, ואני מאוד מרוצה בנורמדרם ביחס לקליניק. כך גם לגבי המחיר.
 
למעלה