וימפי

shukylu1948

New member
שקיות אוכל

ואת שקיות האוכל הלבנות שהיו נסגרות עם הגומי של התחתונים?
 

יוליקה

Member
מנהל
אמרתי לך שאתה נוסטלגיקן

את שקיות האוכל עם גומי של תחתונים תפרנו בעצמנו. וימפי - זה היה לפני שהגיעו לארץ הבורגרים למינהם הוימפי היה המבורגר עם בצל מטוגן מעליו וקצת קטשופ. וימפי היה הדמות מתוך פופאי זה שזולל המבורגרים...
 

shukylu1948

New member
חודורוב

זוכר את החנות שפתח בפסג של הוד? כשבויטרינה של החנות תמונות של כל הכדורגלנים?
 

יוליקה

Member
מנהל
חודורוב

לפני כשנתיים חזרתי מחו"ל וחיכיתי סביב בקרוסלה למזוודה. מאחורי עמד חודורוב וחיכה גם הוא. הסתובבתי אליו וברכתי אותו לשלום ואמרתי לו שהוא היה כוכב הילדות שלנו. הוא מאד התרגש ואמר שלא חשב שעדיין מישהו מזהה אותו.
 

shukylu1948

New member
חודורוב

למיטב ידיעתי הוא שייך היום לרשות שדה התעופה על אף גילו. הבחור היה אליל נעורים לכל חובבי הכדורגל גם אלה שלא נימנו על אוהדי הפועל תל-אביב כמוני למשל. לחשוב היום שבזמנו כדורגלן מצטיין היו מסדרים לו מניה באגד או דן על מנת שתהיה לו פרנסה ויוכל לבוא לשחק כדורגל-נשמע כמו חלום הזוי. משחקו ההרואי ביותר נחשב מול נבחרת ויילס עם האחים בובי וגקי צרלטון בו הפסדנו רק שתיים אפס בזכות עמידתו המופלאה בשער על אף ששבר את כתפו במהלך המשחק. מומחי כדורגל רבים טוענים שאילולא שבר את כתפו לא היה סופג את שני השערים.
 

דווידו

New member
באותו משחק נגד ויילס

חודרוב שבר את עפו ,נקע את כתפו ועצר לא פחותמ150 כדורים שנבעתו לו לשער דווידו
 

טרה10

New member
חודורוב?דודו אוואט בשער1:1 עם רוסיה

ומחר העיתונאים יהללו או יקטלו..נראה !
 
החנות

החנות הייתה שלחודורוב ומרימוביץ'. אז אספנו עטיפות של מסטיקים עם תמונות של כדורגלנים, ובחלק היו חתימות בפנים. מי שהביא 10 חתימות- קיבל חולצת טריקו של נבחרת ישראל
 
קיבלתי חולצה כזו

הייתה חסרה לי עטיפה אחת אז שוקה ריגל, שהיה שכן שלי ושיחק במכבי תל אביב הביא לי.
 
לא

זה היה פם פם. עלמה היה המסטיק הצהוב או הירוק של עלית עם תמונה של בחורה - הירוק היה בטעם מנטה.
 

דווידו

New member
המשחק עם עטיפות המסטיק אתם זוכרים?

זה שהיינו צריכים להפוך את העטיפה על ידי מחיאת כף מעל העטיפה וכך צוברים עטיפות דווידו
 

magy

New member
ומלחמה? המשחק עם קרטונים

מחפיסות סיגריות?
 
הבעלים של "פם פם" היו

משפחת יעקב מטלון. שהיה קונוסול של איזה מדינה בדרום אמריקה דומני, יום אחד הוא עלה לגג, אחרי שקיבל "סטרוק" ונפל למטה לחצר מקומה שלישית. הודיעו אז ברדיו שעלה לתקן את האנטנה... בקיצור זה הסיפור. משפחת מטלון על ענפיה היו משפחה ידועה בארץ. האשה של האדון היתה בתו של הרב טולדנו שביל 70,80,90, לא זוכרת בדיוק, התחתן עם צעירונית.ונולד לו בן. זוכרים? איזה רעש זה עשה בארץ? הייתי אצלו בבית בעלית הגג ברחו יהודה הלוי, הבתים של פעם, וראיתי שם המון דברים מסתוריים כמו ספרים עתיקים, ועוד... חשבתי שאני נמצאת אצל המהר"ל.. רק לא ידעתי להגיש את זה..אז באתי הביתה ואמרתי שהייתי אצל הגולם מפראג. נשבעת לכם!
(הייתי בת 11 בערך...)
 
למעלה