ווילן נותן לו לקינוח מרב חיבה נשיקה צרפתית. זו הלגטימציה שנותן השמאל המתועב לדוכיפת הנמצאת בקו האש 9 חודשים ולמג``ד המודיע בפרוש שמהבית הזה נורו יריות על חיליו. אלוני אז אל תשאל למה אני שונא את השמאל כי זה לא נכון אני בסך הכל מתעב אותו ובז לו
האדיוטים המושלמים האלה שנראו כמו עלובי נפש על המסך העלו בי גועל לפחות הייתי מצפה מהם שילכו בהפגנתיות אחרי שג`בריל אמר שהמנהיגות שלנו צריכה להתביש ועוד כמה פנינים גועל נפש שאלה יוצאים מקרבנו