ויזה/דרכון/גק לתינוקת?

ranshe

ויזה/דרכון/גק לתינוקת?

שלום, יש לי גק, ולאחרונה נולדה לי תינוקת. מה צריך עכשיו בשביל לצאת עם הבת לארה"ב - היא צריכה להיות בדרכון שלי או להוציא לה דרכון? היא צריכה ויזה? איזה? תודה, רן.

doronf65

כל אדם, החל מתינוק בן יומו צריך

דרכון. העניין של רישום בדרכון ההורה הופסק לפני שנים רבות. כל אדם הנכנס לארה"ב צריך ויזה כלשהי, או דרכון אמריקאי. (אני מאמין שהיא נולדה בישראל? )אין דרך עוקפת. איזו ויזה? תלוי במטרתך. האם אתה רוצה לטייל? להגר? תן תשובה ונעזור. ולנושאים קרובים שאולי צריך לקחת בחשבון: מה הסטוס של אם התינוקת? היא ישראלית? לה יש איזושהי ויזה? מה מצב הג.ק. שלך? אני לא יודע אם אתה מודע, אבל לאחר שהייה ארוכה מחוץ לארה"ב הג.ק. שלך עלול לפקוע. האם אתה מגובה בנושא?

ranshe

עוד פרטים

לי ולאשתי יש גק, שנינו מחוץ לארה"ב כ-7 חודשים. התינוקת נולדה בארץ (פאק שלנו). הרעיון כרגע - שאשתי והבת יתלוו אלי לנסיעת עבודה. חוץ מזה, אני עדיין לא מוותר על תוכניות הגירה, רק שכרגע לא ממש הולך לי איתן (מחפש רילוקיישן) - אני מניח שכדאי לקחת את זה בחשבון בבקשת סוג הויזה. בהינתן האמור לעיל - איזה ויזה אני צריך / כדאי לי לבקש? האם יש "נוהל" אחר לבעלי גק? האם התינוקת צריכה 3 משכורות אחרונות
? תודה,

ranshe

ואז אם בעתיד אוכל לממש את ההגירה?

נצטרך להגיש בקשה מחודשת עבורה? איזה סוג? תודה,

doronf65

תינוקת עם הורים בעלי ג.ק.

לדעתי לא תהיה בעיה לארגן לה ג.ק. אתה יכול לקרוא פה ולהבין. אולי יש לה ג.ק. כבר ברגע זה, כי היא נולדה כשלך היה ג.ק. יש למישהו מה לתרום פה? הנה לינק לעיונך. http://uscis.gov/graphics/howdoi/child.htm מדברים שם בפרוש על מה קורה עם ילד קטין שנולד לפני רכישת הג.ק., ולכן נראה לי שכיוון שהיא נולדה תוך כדי, כבר יש לה אוטומטית. לדעתי, גש לשגרירות או טלפן ושאל. אפילו עכשו זה זמן טוב. דורון

ranshe

הנה התשובה מהשגרירות

בסדר הפוך.
There may be a $185 fee required, but that will be determined at the time you come to the Embassy. A photocopy of the birth certificate is required. And it would be best if both parents came, but the mother and baby is required. Immigrant Visa Unit U.S. Embassy Tel Aviv -----Original Message----- From: Ran Shenhar [mailto:] Sent: Monday, October 10, 2005 8:47 AM To: IV Tel Aviv Subject: Re: Child visa/GC for GC bearing parents Hi, First let me thank you for the prompt reply! I still got several questions - 1. Is there a fee for this service? 2. You mentioned that we need to bring a "photocopy of the letter" - of which letter exactly? or is it a photocopy of the birth certificate? 3. Can it also be done by me (the father) or is it mandatory that the mom will come? Regards, On 10/10/05, IV Tel Aviv <[email protected]> wrote: > As long as your green cards are still valid (they haven't expired and you > have not been outside of the U.S. for more than 364 days), and your child is > under 2 years old, you may obtain a "Baby Letter". You will need to come to > the Embassy any Monday, Tuesday, or Thursday between 10am and 11am. (Please > verify that we are open.) The mother will need to bring her baby, the > mother's green card, the mother's passport, the baby's passport, the > original birth certificate of the baby and a photocopy of the letter. A baby > letter can usually be issued within a few days. > > > Immigrant Visa Unit > U.S. Embassy Tel Aviv > > -----Original Message----- > From: Ran Shenhar [mailto:] > Sent: Sunday, October 09, 2005 10:41 AM > To: [email protected] > Subject: Child visa/GC for GC bearing parents > > > Hi, > My wife and I both hold permanent residency, and are planning to move > to the US soon. > In the meantime, our daughter was born. > My question is - do we need to arrange residency (or other type of > visa) to her as well, and if so, could you please instruct me what's > the procedure? > Regards, > Ran. > > > > > > > > > >​
תודה עונים!

doronf65

יופי. תודה על האינפו.

ונראה לי שהעתק המכתב הוא פשוט העתק האימייל הזה. דורון

למעלה