וידוי אישי - לאור התגובות הרבות.

וידוי אישי - לאור התגובות הרבות.

בוקר טוב! א - שלא תהיינה אי הבנות, אני מקבל את התנצלותו של "מביט", סלחתי. רבים שאלו במה פגע בי? הוא פגע בי, בכותרת הודעתו והיא "תתעמק ותדע". לתומי חשבתי שיביא לנו חידוש מיוחד במינו, כפי שמביא "מאמן קושר", מדי פעם בפעם. אבל, הוא ערב את הדרש עם הפשט, ועשה מהם חוכא ואיטלולא, אפילו לא מצא לנכון להסביר מה הם אותם סימנים, אשר נתנה רחל ללאה. ב - על פי רוב, אני מביא לכם את פרשת השבוע, על פי הפשט בלבד. כאשר אינה לפי הפשט, אני מציין, ואני מקפיד לומר, שאני אכתוב בצורה חופשית. מהסיבה הפשוטה והיא: כי איני יודע מי קורא מה שנכתב. אני נזהר ביותר, משתדל לפשט הדברים. לי חשוב שאנשים, ילכו ויתענינו יותר ממה שנכתב כאן. (בזה, הצלחתי ולא במעט). בכוונה תחילה, אני מעמיד שאלות יותר מתשובות. אין בעיה לפי חז"ל וממשיכיהם, הנותנים תשובות מהשרוול. לצערי הרב, כל תשובה שלהם, מעמידה שאלות קשות יותר. דרך אגב, קשה יותר לעסוק בפשטו של מקרא, מאשר בדרש, ברמזים ובסודות. אני משתדל להביא מעט סיפורים, לרוב אקטואליים, ולמועט אישיים. (לי קשה להסביר את פשטו של מקרא, ואני חושב לכל מורה בתנ"ך, קשה לו. התמזל מזלי, וזכיתי ללמוד מקרא, מפי אחד המורים הנפלאים ביותר, והוא: "הסופר יצחק שלו", אביו של הסופר, מאיר שלו. כאשר באתי ללמוד אצלו, באתי עם מטען מחז"ל. והוא לימד אותי להפריד בין השניים). אני מעביר את השרביט למאמן קושר. הוא טוען שאני מורו ורבו, ולא היא. אני תלמידו. אין מורה מקנא בתלמיד, כפי שאין תלמיד מקנא לרבו. אמשיך להעיר ולכתוב, אבל, את השרביט, אני מעביר למאמן קושר. אולי, אמצא נושא אחר, להתרכז בו. כפי שאחת העירה לי. בברכה - אוהב אתכם מאוד מאוד. פורום נפלא ביותר, ואני משתדל לקרוא כמעט כל מה שנכתב בו.
 
אין ספק שבדבר אחד חשוב <גם עבורי>

הצלחת ובגדול הלכתי התעניינתי ועיניינתי אחרים ניסיתי ללמוד לחקור על אף שלא תמיד הדברים היו ברורים לי החזרת אותי לבית הספר בו למדנו המוןןןןן תנ"ך וחשוב יותר אין לך שמץ מושג כמה נחת זה גרם לאבא שלי שפתאום אני מתעניינת בפרשת השבוע אז
רבה ואשמח אם תפתיע
 

נ י ש

New member
לא ברור לי

איך דברים התהפכו (על אף שיש לי תיאוריה). למרות שאני לא מאלה שקראו אותך באדיקות לדעתי זו הייתה פינה נפלאה...וחבל.
 

Night Light

New member
למרות שאיני מקוראותיך הנאמנות

(דווקא משום שאתה מתעסק יותר בפשט, אגב) אני מרשה לעצמי הערה: אם קיבלת את התנצלותו של מביט, היה ראוי לומר "פגעו בי ניסוחו ורוח דבריו" ולסגור את הדברים בזאת. המילים "הוא ערב את הדרש עם הפשט, ועשה מהם חוכא ואיטלולא, אפילו לא מצא לנכון להסביר מה הם אותם סימנים וגו'" מכילים כעס וטינה - לא מחילה.
 

קשוח31

New member
ואני בכלל לא מבין על מה המהומה

אמרו לו שהוא לא מתעמק ? ערבבו לו את הדרש והפשט ללא רשות ? לא מבין מה הביג דיל
 
עקבתי מההתחלה

ואני ממש לא מבינה מה רוצה בן תרבות ממביט אל עינייך. רגע בן תרבות אתה פרה קדושה שבך אסור לגעת? סך הכל מביט הביע את דעתו ואתה ממשיך להפגע ולהעלב כאילו אני לא יודעת מה. מה אתה רוצה עוד שהוא יגיד לך? בקיצור אתה אוהב שמרחמים עליך ואומרים זה לא בסדר שמביט פגע בבן תרבות יאללא תתאושש ותמשיך לכתוב את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב ותאמין לי אתה כותב מעולה וחבל שירדת לרמה של פגוע ונעלב
 
אולי חיפש מישהו להיתלות בו?

אולי רצה לפרוש מפרשת השבוע ומצא את מביט מולו? אני לא חושבת שבן תרבות פרה קדושה............ אין כאלה כאל בכלל. אולי אתה רוצה שמביט יתחנן לסליחתך??????????????? למרות שרשמת שסלחת ????????? דיי תרד כבר מכל הסיפור הזה אתה מספיק מבוגר מכדי להתבוסס בכל זה!!!!!!!!! אם תחזור לכתוב אשמח לקרוא אותך ואם לא אז באמת אולי מאמן יעביר לנו בטוב גם
 
למעלה