וזה סיפור על כובע מקולל

BaBy AnImE

New member
וזה סיפור על כובע מקולל

שהוא אמיתי לגמרי.. לפני די הרבה זמן קניתי כובע. SPITFIRE, אחד מזוייף שעלה לי רק 10 שקלים. קניתי אותו עם חברה, והיא בכלל הציעה לי כובע אחר, אבל אני מאוד אהבתי את הנוכחי וקניתי אותו. הפעם הראשונה שהלכתי איתו, הייתה בל"ג בעומר. כשאני הלכתי איתו לא קרה כלום, אבל בשעת הערב חברה שלי ביקשה לשים אותו. בהתחלה לא קרה כלום, אבל אז היא נעלמה לכמה שעות וכשהיא חזרה [והכובע עליה] היא נכנסה למין טראנס מוזר.. ישבה ובהתה באש ולא זזה .היו עוד כל מני דברים כמו דם מהפירסינג בלי סיבה וכובד לא מוסבר [היא ממממש קטנה בגודל]. לקחנו ממנה את הכובע, ולקחנו אותה הביתה. בדרך מישהי אחרת שמה עליה את הכובע. בדרך חזרה למדורה חבר של ההיא שהכובע היה עליה התקשר, והוא ממש כעס עליה בגלל סיבה כלשהי.. הם רבו בטלפון והיא זרקה את הפנס שהיה ביד שלה. בסביבות השעה 12-1 אני הלכתי הביתה, והכובע נשאר שם אצל מישהו. בבוקר אחרי, כשהחזירו לי את הכובע, סיפרו לי שלאדם שחבש את הכובע היו הזיות, עד שלקחו ממנו את הכובע. אני לא יודעת מה היה שם, אבל זה היה כנראה מואד מוזר. כמה דקות אחרי שקיבלתי את הכובע הלכתי לחדר והתחלתי לקבל מכות מכל מני רהיטים, עד ששמתי אותו בארון. הפעם הבאה שאני זוכרת בה שהכובע "תקף" היא כשהוא היה תלוי ליד ארון החשמל. באותה התקופה התפוצץ לנו מסך הטלוויזיה בלי סיבה, והפלאפון של אחותי התקלקל. אני לא מפחדת, כי כשאני חובשת אותו לא קורה כלום. אבל לאחרים כן..
 

ב א ר ו ש

New member
מפחיד..

נשמע הזוי לגמרי..
 

Darkenes sky

New member
בעעעעע=\

באמת הזוי... מצד אחד..אני רוצה להאמין לזה.. אבל.... עזבי הזוי לא הזוי...יש הרבה דברים כל כך הזויים אבל הם מציאותיים..
 

BaBy AnImE

New member
זה מציאותי

חבל שלא מאמינים.. כבר בהתחלה לא תליי תקוות, אף אחד לא מאמין שאם הוא יחבוש כובע יקרה לו משהו =\ כבר כתבו פה דברים יותר הזויים
 

Darkenes sky

New member
א....

זה מה שאמרתי...ישנם דברים הרבה יותר הזויים מהמקרה שלך.. אבל במקרה שלך זה כובע...ולא רוח, או שד או שאר המזיקים.. ככה ש....זה קצת לא אמין ודיי מוזר.. אבל לא אמרתי שאני לגמרה לא מאמינה.. פשוט..קצת קשה לי לדמיין את זה..
 

sofish7

New member
ואיי............/images/Emo5.gif

איזה פחד... כנראה מישהו קילל את הכובע הזה... יאו זה נשמע הזוי,ומפחידד...מאודד!
 

Blackpanter1י

New member
יכול להיות שד לא?

כי אני יודע ששדים יכולים לשנות צורה, או לא יודע...
 
למעלה