וזהו הסיפור שלי....
(ארוך)

אמאלולי

New member
וזהו הסיפור שלי.... ../images/Emo9.gif (ארוך)

ראשית, הקדמה... חלקכן הגדול, נדמה לי, אינו מכיר אותי. אני, לעומת זאת מכירה אתכן היטב. לפני כ-4 חודשים "נעלמתי" כמעט לגמרי מן הפורום. עמדתי לפני טיפול ה-IVF הרביעי במספר וביני לבין עצמי החלטתי לשקוע קצת בעצמי...
ועם זאת, כמעט מדי יום התעדכנתי במצבכן, הייתי מאושרת עם כל בשורת הצלחה
וכאבתי והתעצבתי עד דמעות עם כל הודעת כישלון
. תכל'ס - בסופו של דבר נשאבו 32 ביציות (שהורגשו קודם לכן היטב...
) הופרו 16 מהן והוחזרו שני עוברים. כאן, ראוי להדגיש, כי בשונה מן הפעמים הקודמות - בוצעה ההחזרה בהנחיית US - שבסופה אף הראה לי הרופא (הנפלא) את העוברים שלי שוכנים לבטח בתוך הרחם. התחושה שלי היא, שהיה בכך כדי לסייע להצלחת ההליך
. בסופם של שבועיים מורטי עצבים, התקבלה ההודעה המיוחלת - בטא 238! - לא תאמינו, אבל התקשרתי שוב כדי לוודא שאין כאן טעות!
ביקשתי מהאחות לקרוא באוזני את מס' תעודת הזהות שלי ולבדוק שוב שוב שזו אכן אני. וזהו, בשבוע 6 נצפו שני שקי הריון ובתוכם שני
שמילאו אותנו באושר גדול.
חיכיתי כל כך לרגע הזו בו אספר לכן שזה אפשרי ועם זאת, המתח והחששות עיכבו את הבשורה עוד ועוד. בשבוע שעבר עברנו את הסקירה הראשונה וב"ה הכל תקין. לאחריה סיפרנו לבננו בכורנו שציפה לבשורה הזו בכיליון עיניים ועכשיו, כבר כל העולם יודע... גם הבטן הענקית "מסגירה" אותי ללא ספק. אז זהו פחות או יותר הסיפור שלי. הסיפור שחיכתי לכתוב לאחר שלא פעם הרגשתי שזה כבר לעולם לא יצליח וכל הודעת הריון בפורום השיבה לי את האמונה שזה כאן יכול קרות. ועכשיו - לחלק החשוב מכל: מתקשה למצוא את המילים המתאימות להודות לכן. מרגע שגיליתי את קיומו של הפורום - הוא הפך לחלק משמעותי מאד בחיי. המקום בו מצאתי דרך קבע - חום ואהבה ללא גבולות
סבלנות ואמפטיה
חוכמה וניסיון חיים שלא יסולא בפז
והעיקר - תחושה אמיתית של
תומך ומבין ללא סייג. ועל כך אני מוכרחה להודות לכן בכל לבי!
מילים חמות במיוחד לנועם ולפונג שהצטרפה אליה זה מכבר. תודה לכן ויישר כוח! מוסיפה להתפלל להצלחתה של כל אחת מכן. מפזרת בהתרגשות רבה אבקת הריון. נ.ב - מוכרחה לומר רק שדווקא בפעם הזו התייחסתי לשלב הזריקות הרבה פחות ברצינות ואם נדרשה סטיה בטווח של 3 שעות לכאן או לכאן בהחלט עשיתי בה שימוש - ולו רק כדי להספיק להיות לפחות ברוב ההופעה של שלמה ארצי בהיכל התרבות (למעט הזמן בו ביליתי בשרותים כדי למרוח עזרקאין (תחליף זול לאמלה) על הבטן....)! ועוד נ.ב אחד אחרון - אני עברתי את כל ארבעת טיפולי ה - IVF שלי (כולל החזרת מוקפאים אחת שכשלה) בפרק זמן של כחצי שנה. כן, אני יודעת שצריך וכדאי לעשות הפסקות אבל יודעת גם שכל אחת מכירה באופן הטוב ביותר את גופה ויכולותיה. אני מאמינה שיש ללכת עם תחושות הבטן, להקשיב לגופכן ובעיקר לבטוח בעצמיכן!
ות אחרונות.
 

רוית ב

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo39.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifריגשת אותי!!!

המון הצלחה ובריאות והמשך הריון מדהים משעמם ובריא מאין כמוהו. כלהכבוד על הכוחות ל 4 טיפולים והחזרה את באמת משהו מיוחד!!!!! תעשי עלינו פוההה כל הזמן.
 

מם 1971

New member
מזל טוב ענקי X ../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif

מאחלת לך הריון תקין ומושלם
 

פּוֹנְג

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif מזל טוב../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

כן, אני בהחלט זוכרת את ההתלבטות שלך בנוגע להזרקה ולהופעה של שלמה ארצי. איזה יופי של
זה הולך להיות.
אני מזמינה אותך למלא את הסקר שלנו למעלה למען הדורות הבאים ומאחלת לך המשך הריון קל ונעים.
מזל טוב
 
../images/Emo24.gifאיזה יופי

לפני האיחולים הלבביים תרשי לי להודות לך שכתבת לנו. אני לא יכולה לתאר כמה טוב לשמוע סיפורי הצלחה כדי לחזק את התקווה שגם אצלי זה יקרה. ועכשיו לברכות
- שיהיה לך הריוןנפלא, קל וכמובן הרבה בריאות
.
 

chompi XL

New member
המון המון ../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

 

מיטלי23

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

איזה מילים מרגשות. המון מזל טוב,המשך הריון ארוך עם 2 ה-
. המון בריאות ואושר.
 

נוטשי

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo95.gifמזל טוב כפול ../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

 
אמאלולי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למרות שכבר איחלתי אשמח שוב לעשות זאת
שמחה כ"כ בהריונך
זהו עכשיו עוד מעט אתם כבר מישפחה גדולה ומרווחת מאחלת לך מכל ה-
המשך הריון קליל ושסופה לידה מוצלחת כמובן ואל תישכחי את עינין השידוכים .. וידעתי שבסוף זה יצליח לך תמיד היית שופעת אופטימיות וחיובית להפליא מההכרות הקצרה שהיתה לי עימך הוקסמתי ממך .. שלך יונית החיובית
 

baby4me

New member
זוכרת מכירה ושמחה שמחה שמחה

אמאלולי, איזה חדשות משמחות!! שימשיך קל ובריא ומלא!
 

אלה 2

New member
אמנם ארוך אבל כל כך חשוב לשמוע../images/Emo23.gif

תודה ששיתפת אותנו אימאלוליאפילו לשמוע שיש לכם כבר ילד בבית ואתם עדיין מתרגשים כל כך, גורמת לי לחשוב שאולי אני לא כל כך משונה... עם ההתלהבות שלי לכל דבר כאן. תודה על העדכון המרגש מאחלת
לתאומים ועוד
לילד הגדול...
 

חגיתלה

New member
../images/Emo6.gif איזה סיפור

אמאלולי שיהיה בשעה טובה ומוצלחת שיעבור בקלות ויסב לך אושר רב שימשיכו להתפתח ולגדול סיפור כשלך מעודד ומשיב כוחות להמון ביננו
 

Big Mama 1

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

המון מזל טוב, הכי הרבה בעולם.
 

ססוני

New member
../images/Emo79.gif ../images/Emo39.gif מזל-טוב באופן רשמי!

אמאלולי(ם), שלל ברכות ואחולי מזל-טוב לכולכם. בהחלט היה שווה לחכות להודעה שכזו! מאחלת לך המשך הריון קל ובריא, וכמובן לידה טבעית ומהירה. אנא, המשיכי לעדכן מדי פעם.
 

אפרסקה

New member
בטח מכירים ובטח זוכרים! ../images/Emo65.gif

ואני גם זוכרת את הסיפור של שלמה ארצי... שמחה לשמוע שזה הצליח!!
 

רחל5

New member
ברכות, איחולים, וכל מה שתרצי

גם אני זוכרת את דילמת שלמה ארצי... אם הוא היה יודע שהוא נכנס לסיפור ההריון שלך... והשאר כבר נכתב במסר.
 
למעלה