וזאת כבר לא פנטזיה

וזאת כבר לא פנטזיה

הזמן: היום, שעות אחה"צ המוקדמות. בדיוק סיימתי לדבר עם ידיד, והתכוונתי לזוז לי לענייני, כאשר שמעתי את שקשוק המפתח בדלת הדירה. למרות שכבר ידעתי שזה *הוא*, שאלתי בכל זאת "מי זה?" הוא נכנס פנימה, לופת את מתניי, מקרב אותי אליו ומנשק אותי. "מי זה כבר יכול להיות?" שאל בחיוך. הוא הניח לי לרגע כדי שיוכל להיפטר מבגדיו. אני כבר הייתי עירומה כמנהגי בבית. הוא משך אותי אל המיטה, וזרק את השמיכות אל הרצפה. "מה את רוצה שאעשה לך?" שאל. אני רוצה שתזיין אותי, עניתי. הכוס שלך התגעגע אל הזין שלי? "כן, ברור", עניתי, מפשקת את רגליי לרווחה. הוא שלח יד והחל ללטף את שפתי הכוס שלי. "באמת התגעגעת. תראי כמה שאת רטובה. שיחקת עם עצמך היום?" -כן, הודיתי. הוא חייך בערמומיות אופיינית. הבטתי למטה, וראיתי את הזין הגדול שלו עומד זקוף ומוכן לפעולה. "תזיין אותי עכשיו". ביקשתי. הוא ציית ובאחת חדר אליי. "את יודעת שאת הזונה שלי" לחש. "אז תתייחס אליי בהתאם". וזה בדיוק מה שהוא עשה.
 
המשך

הוא תפס את שערותי הארוכות ומשך אותן בחזקה. ככה את רוצה? כן, תזיין אותי חזק ומהר, כמו שמגיע לי. הוא המשיך לזיין אותי בחזקה, מדי פעם גוחן מעליי, יוצא ואז חודר שוב מהר. הרגשתי אותו עמוק בתוכי. "אז מי את" דרש. "אני הזונה שלך". "נכון מאוד". כשגמרתי בזעקות, שרטתי את גבו החסון. הוא עבר לשכב על גבו, ואני התמקמתי בין רגליו. נשקתי לבטנו, ומיד המשכתי את הזין שלו. ברעבתנות התחלתי ללקק את הזין שלו, טועמת את מיציי שלי לאורכו, ייונקת, מוצצת, שואבת, כאילו חיי היו תלויים במציצה הזאת. כך המשכתי עוד זמן רב עד שתפס בשערי. הוא משך אותי אליו לנשיקה ארוכה ומלאת תשוקה. אז פנה לטפל בשדיי הגדולים. הוא מצץ כל פיטמה, משך ונשך עד שהזדקרו והסגילו. ידו החליקה אל בין ירכיי, אצבעותיו חדרו אליי, מגרות את הדגדגן. המיצים שלי כנגד אצבעותיו השמיעו רעש מרנין של נוזלים גועשים. "קדימה, תזייני לי את היד, תמלאי אותה נוזלים." אמר, והמשיך לדאוג לשדיי. אחרי הפעם הבאה שגמרתי, הוא עבר אל בין רגליי. לשונו על הדגדגן ועיניו אינן עוזבות את עיניי. בפרץ תשוקה החל ללקק את ירכי, ואז את שפתי הכוס שלי. "מה תרצה שאעשה" שאל. "אני רוצה שתלקק לי לכל האורך". הוא מיד הבין, והחל להעביר את לשונו המיומנת מפי הטבעת ועד הדגדגן, הלוך ושוב. חשבתי שאצא מדעתי מרוב עונג. תפסתי את ראשו ומשכתי אותו אל תוכי. הרגשתי את לשונו חוקרת את מעמקיי, טועמת את כל צפונותיי. זעקתי כאשר לבסוף לא יכולתי לעמוד בפרץ. האורגזמה המשיכה בגלים גלים. הוא ממשיך ומלקק, מביט בי בעיניו הכהות.
 
ואם חשבתם שבזה זה נגמר - טעיתם

המשכנו בשלנו כל אחרי הצהריים, כמעט עד לרגע כתיבת שורות אלו. הזדיינו כמו מטורפים. "זייני אותי כאילו העולם עומד להסתיים מחר", זעק ברגע מסוים. ברגעים אחרים, נענו זה כנגד זו לאט, הוא מלטף את פניי, נושק לצווארי וכתפיי, קורא בשמי. רק בשעת אחר צהריים מאוחרת חזרתי למצוץ את הזין שלו, שוב, מתוך רצון לטעום את עצמי עליו. כאשר התקרב אל רגע השיא ביקש ממני להפסיק, ואז, באחת, שפך את תמציתו החמה על פניי, שפתיי ומשם - שדיי. שנינו עוד הוספנו לשכב חבוקים זמן מה, מותשים אך מאוד מסופקים. (זהו. עכשיו הלך. אלוהים יודע איזה סיפור האכיל אותה)
 

johni78

New member
sweetyyyyyyy

כבר דיברנו על זה איך דיבורים וטירוף יכולים להעלות את ההנאה המון חלק פה ואני בינהם כבר הודינו בהחלט שיגעת אותי ממי
 

enigomontoya

New member
מתחילים את היום עם חרמנות

אבל לא בעיה להתגבר עליה. פשוט יוצאים החוצה לשמש. אז אתה כבר לא חרמן, סתם ג'יפה
 
למעלה