וולבס-לייקרס

Ploral Reaction

New member
המשחק הזה באמת

הוכיח את מה שאני אומר על קובי כל השנה. הורס רוב הזמן ומנסה לתקן בשאר. לפעמים זה מצליח לפעמים...לא.
 

capsl0ck

New member
אתה לא אוהד אמיתי...

מה זה "וזו הייתה ההחלטה הכי גרועה שהייתה לי השבוע!" ??? אם אתה אוהד אמיתי אתה קם לראות את כל המשחקים, וגם אם הקבוצה שלך מפסידה אז לא עשית טעות בזה שקמת.
 

אורן1979

New member
זה בדיוק מה שנקרא

"אוהד הצלחות" או אפילו מזוקק יותר "אוהד נצחונות"
אפשר גם לנסות לצמצם את זה לדקות המדויקות שבהם אתה שמח שקמת (במהלך כל התקפה של הלייקרס שמסתיימת בסל או התקפה של הוולבס שמסתיימת בהחטאה) ולדקות שאתה מתחרט על כך (ההפך) ואז תדע מתי אתה אוהד ומתי לא - זה יכול להוביל לחסכון של שעות אהדה מבוזבזות...והרווח כולו של המשק הישראלי...
 

Malcolm X

New member
מה לעשות..הרוב כאלה..

נדירים הם האנשיםש עומדים מאחורי הקבוצות שלהם, ללא קשר להצלחות ותוצאות...זה לא רק בכדורסל, זה בכל ענף....
 

WorldCenter

New member
אז אני אחד מהם

מעל ל10 שנים אני אוהד את הלייקרס - מגיל 8 ואני רואה משחקים שלהם ללא הפסקה מ97-98... וזה 2 עונות לפני שהם לקחו את האליפות הראשונה.
 
מלקולם אולי זה מבאס שהקבוצה

שלך הפסידה, אני נשארתי ער לראות את דטרויטו אינדיאנה ולמרות ההפסד של דטרויט לא הצטערתי על כך, היה משחק צמוד ונחמד ובפעם הבאה דטרויט תנצח. אל תתבאס, תעודד את הקבוצה שלך בגאון גם ברגעים החלשים שלה. ויוה מכבי ת"א אנחנו עדיין ניקח אליפות!!!
 

WorldCenter

New member
אחי אני נהנה לראות כל משחק

של הלייקרס, היום היה אחד המשחקים הגרועים שלהם שראיתי מימי - וראיתי המון, לא סתם כתבתי "זה היה פשוט לא לייקרס, אין לי מושג איזו קבוצה ראיתי היום." ככה הרגשתי, אח"כ היה לי גם להיות ערני ולא הייתי ובנוסף חשבתי כל הזמן לעצמי מה הייתה התצוגה הנוראה הו.
 
האמת שהתעוררתי לראות את המשחק הזה

ורציתי שמיניסוטה תנצח, ואחרי הניצחון אמרתי לעצמי שהם ניצחו לא רק בגלל שהם היו יותר טובים , אלא בעיקר כי הלייקרס היו לא טובים! וזה מה שביאס אותי, הלייקרס כנראה לא יתנו לעצמם לחזור על תצוגת הנפל שלהם מאתמול, יכול להיות שהם צריכים להודות על כך שזה בא להם מוקדם יחסית בגמר המערב ולא מאוחר מידי, מה שכן יכול להתברר מאוחר יותר שזה באמת בא להם בזמן לא טוב כי יתרון הביתיות חוזר למיניסוטה.
 

WorldCenter

New member
עכשיו יש 2 משחקים בבית

חיבים חנצח את שניהם ואם לא? אז לא נורא 2-2 הכל עוד פתוח...
 

Malcolm X

New member
הקבוצה שלי בכלל לא בפלייאוף..חחחח

על מה אתה מדבר בכלל? חחחח
 

WorldCenter

New member
מה זה?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני אוהד ניצחונות? אוהד הצלחות? הצחקתם אותי! |מעוצבן| !!!!!!!!!!!!! ההחלטה הגרועה היא שקמתי למשחק התאכזבתי ממנו לא ישנתי כמעט וב6.30 היה לי לצלם סרט בתקשורת עד 10 וזה הרס לי את כל היום.
 

capsl0ck

New member
הכותרת הראשית מ"הופסהייפ" מדברת

על זה שפיל ג'קסון לא צפוי להמשיך בלייקרס בשנה הבאה. תהיו בטוחים שאם תהיה נפילה כלשהי והלייקרס לא יקחו אליפות (שאקיל בא לתת לקובי כיף, בטעות שותל אותו בפרקט ונוחת לא טוב על הקרסול בעצמו...) הזן מסטר ימשיך.
 

capsl0ck

New member
ועוד מ"הופס'" - פארקר בדרך לNBA

Former 76ers PG Anthony Parker is making a nice living for himself across the Atlantic -- he led Maccabi Tel Aviv to the Euroleague championship. Parker has gotten more confident in his shooting and has added muscle. That has piqued the interest of several NBA teams who would like to get Parker into training camp, but Parker's agent, Henry Thomas, says Parker plans to honor the second year of his two-year deal with Maccabi next season. He will look to enter the NBA the following summer. . . .
 
למעלה