ווייפ אאוט

AyaGold

New member
ווייפ אאוט../images/Emo178.gif

אז סוףסוף ווייפ אאוט הגיעה גם לארץ ולדעתי, בחירת המנחים המעולה כבר מוסיפה לתכנית 10 נקודות
מה דעתכם? איך הייתה התכנית הראשונה?
האם אתם חושבים שהגרסה הישראלית תהיה מוצלחת יותר מהאחרות?
מה יותר מצחיק - ווייפ אאוט או 101 דרכים?
הייתם הולכים על זה?
 
אז מה חשבתם על הגרסה העברית של WipeOut?

אני אישית תמיד חשבתי שנקודת התורפה בגרסה האמריקאית היא המנחים הבלתי מצחיקים בעליל וסמכתי על קיסוס וברמן שימלאו את החלל שנותר ריק בגזרת הפרשנות. התכנית הראשונה, לפחות, איכזבה. הצמד שמצליח לקרוע אותי מצחוק ברדיו היה עצור, אנמי ולא ממש ספונטאני. אפילו שמות החיבה שהמציאו למתמודדים היו משעממים ביחס לאלו של הגרסה האמריקאית ("אלכס החננה"? באמת?). תוסיפו לזה את הפרסומות המרובות ותבינו למה לא טרחתי לראות את תכנית הבכורה עד סופה. מקווה שבשישי יהיה לי דיווח אופטימי ומבודח יותר.
 
ועוד דבר, בתגובה לשאלתך ../images/Emo13.gif

למרות שהמסלול אותו מסלול, משום מה המתמודדים נראו לי סובלים יותר. אם עד עכשיו חשבתי לעצמי שיש מצב שהייתי הולכת על זה, נראה לי ששיניתי את דעתי...
 

bikingstudent

New member
אומנם לא ראיתי, כי הייתה לי הרגשה

את ואייפ-אווט האמריקאי אני אוהב, את השטויות של המתחרים -וגם את הירידות של המנחים
איכשהו הייתה לי הרגשה שהישראלי יהיה עלוב, לא ראיתי.. אבל הבנתי שהיה מאכזב מחברים שראו.. אז אני לא יכול להגיד שאני חושב שהפסדתי.
 
לא הצלחתי להישאר מרותקת למסך יותר מ5 דקות.

זה נחמד, אבל אני מאמינה שלא ישרוד עוד עונה בארצנו.
 

פנומן 72

New member
תחושתי האמביוולנטית

מצד אחד יש את טל ואביעד שמביאים טעימה מהפורמט הכל כך לא מצחיק שיש להם ברדיו ללא הפסקה. הכאילו שנינות שרצה ביניהם היא לרוב מביכה וחלק מהזמן מטופשת. מצד שני יש את דנה גרוצקי שהיא אולי הדבר הכי סקסי שנראה השנה בטלויזיה, שאלוהים יעזור לי.
 

AyaGold

New member
עניין של טעם.

אגב - התכנית שלהם היא באקו 99 ואף פעם לא הייתה ברדיו ללא הפסקה. מה שכן, אותי הם קורעים כל בוקר בדרך לעבודה.
לדעתי בווייפ אאוט הם קצת יותר מוגבלים בקטע הזה, פחות ספונטניים ופחות זורמים, אבל בכל אופן - לי כיף לראות אותם על המסך.
 

פנומן 72

New member
לא יודע מה זה אקו 99

אני יודע שכל בוקר הם משדרים ברדיו ללא הפסקה 103FM בסינדיקציה.
 

AyaGold

New member
איזו נחרצות!

מי שמשדר ב103 בבוקר הם שי ודרור. (ועכשיו אני יכולה להבין למה חשבת שהם לא מצחיקים).
 

פנומן 72

New member
נחרצות של מי ??

מתוך הערך רדיו ללא הפסקה בויקיפדיה: "מתחילת שנת 2010, החלה התחנה לשדר בסינדיקציה במקום תוכנית הבוקר של שי ודרור, את תוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס מתחנת ECO99FM, שנקנתה על ידי הבעלים של רדיו ללא הפסקה אלי עזור ודודי ויסמן". אין צורך להתנצל.
 

AyaGold

New member
האמת היא שגם אין על מה../images/Emo163.gif

אתה ככל הנראה צפוני ולכן מכיר את טל ואביעד מ"צפון ללא הפסקה" שזה 104.5FM. ברדיו ללא הפסקה, 103FM - עדיין משודרת התכנית של שי ודרור בבוקר.
 

פנומן 72

New member
על דבר אחד אפשר להסכים

גם אלה וגם אלה לא מצחיקים. והשאלה היא האם אוכל להגיע איתך להסכמה גם שדנה גרוצקי היא סקסית שחבל על הזמן ?
 

funkusit

New member
ברדיו הם מצחיקים אותי

בטלוויזיה הם פשוט זוועה. מדהים איך המעבר עושה להם רק רע. טל ואביעד לא עובדים בטלוויזיה וברדיו - לתל אביביות-עלק צפוניות-משחקות אותה אינטליגנטיות כמוני- הם עובדים מעולה. לאביעד קיסוס יש עושר של השפה, הוא מדבר בעברית נכונה ועשירה וזה כיף לשמוע שי ודרור, אגב, לדעתי פחות מצחיקים כי הם בכיוון ה"ערסי" שלא עושה לי את זה בכל אופן, רציתי שווייפ-אאוט יצחיק אותי יותר. מצחיק לראות אנשים נופלים, אבל משהו שם חסר לי
 

Kutaly

New member
אהם. לא הייתי ממהר כלכך עם ה10 נקודות

לקחו תוכנית מעולה שרצה כבר כמה שנים בהצלחה ו... עוד לא הייתי אומר שפישלו, אבל מתקשים לעלות מהבינוניות. זה לא שהישראלים לא מצחיקים כמו האמריקאים או כל השאר. המתמודדים הם חבורה שכל אחד יותר פסיכי מהשני. חומר לבדיחות ממש לא חסר! (אני יודע. אני הייתי שם) אבל המנחים ממש לא מתאימים. עם כל הכבוד לטל ואביעד, הסגנון שלהם יותר מדי רציני, יותר מדי איטי ויותר מדי חדגוני בשביל מה שצריך להיות שעשועון קיץ מהיר ורטוב. התכנית השניה כבר היתה יותר טובה, אז כנראה שהם למדו קצת מהטעויות. עד שיגיעו לקטע שלי אולי הם כבר יהיו טובים
בינתיים, ערוץ 10 התחיל להריץ את התכנית במתכונת של שתי תכניות בשבוע. הרגשה שלי היא שהם לא מצליחים אז הם מריצים את הכל מהר בשביל להיפתר מזה ולהביא בעוד חודש משהו אחר. לשאלה אם הייתי הולך על זה אממ... צריך לענות?!
 
למעלה