וואפי החתול הפך בן אדם
....***

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

wapy

New member
דרך אגב, יש לו צלב על הגב../images/Emo101.gif...***../images/Emo130.gif

אולי הוא שווה מיליון $ זה מזכיר לי את הכלב בלק מ"כלב חוצות" של ש"י עגנון
 

wapy

New member
סוכם שהוא יוצא מחר מהבית - השאלה לאן

לפי התגובות אני מבין שעדיף להחזיר אותו לגינה בהר נוף מקום שהוא חי ומכיר כמעת 4 חודשים - יחד עם אחיו אימו. זמן לא יעזור - בחיים משותפים צריך לדעת להתחשב חשבתי להביא אותו למקום העבודה שלי בבוקר יש שם גינה - ראו בתמונה - יש גם שם לא מעט חתולות יהיה לו עם מי להתעסק. כך אוכל לראות אותו כל יום - במוסד החינוכי בבית וגן - יש שפע אוכל יגדל טוב.
 
לא ולא

הוא לא ישאר במקום חדש שהוא לא מכיר !! הוא ילך לאיבוד. תחזיר אותו להר נוף.
 

wapy

New member
הבנתי אותך - לא אני לקחתי אותו מהר נוף

ראי בקישור בהודעה הראשונה ובשרשור
 

enat06

New member
הוא יעלם!!!

איקלום צריך לעשות כמו שצריך! כואב הלב עליו על כל הטלטולים האלה!! תתיעץ עם עמותות איפה ואיך לעשות את האקלום בצורה הכי טובה,ֿ אולי עדיף לו לחזור למקום שהוא מכיר והגיע ממנו.. פשוט כאב לב כל הסיפור הזה.. בבקשה תדאג לעשות את זה כמו שצריך..
 

wapy

New member
החתול הזה קיבל את הניק שלי.....@

אדאג שיהיה לו רק טוב.
 

enat06

New member
אני בטוחה שתדאג לו

אבל כחתולאית עם ותק של 7 שנים כמעט וטיפול בלא מעט חתולים בחוץ אני יכולה להגיד לך שגם לחתולים יש רצונות משלהם ואנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה קורה אתם, גם כשיש באמת רצון טוב, חשוב שתנסה לגייס מישהו שיתן לו אוכל לפחות בימים הראשונים כשאתה לא שם.. בכל אופן מחזיקה אצבעות לאיקלום טוב ומהיר שלו.. שיהיה בהצלחה!
 

wapy

New member
אם כבר הוזכר בלק מ"כלב חוצות"../images/Emo107.gif

מדובר בספר "כלב חוצות" מתוך "תמול שלשום" של ש"י עגנון איורים לספר "כלב חוצות", המשלב את יצירותיהם של אריכא ושל ש"י עגנון. הספר ראה אור בהוצאת תרשיש ב-1960. האיורים, בטכניקות שונות, מיטיבים לייצג את דרכו האמנותית של אריכא בשנות החמישים של המאה הקודמת, החל בסגנון הפיגורטיבי וכלה בציור המופשט. קטע מהספר בצילום
 

Lee7980

New member
או - מיי - גאד ../images/Emo122.gif

לא מצליחה למצוא מילים חלופיות כרגע. וואפי תחזיר אותו בבקשה לאן שמצאת אותו ... ממש כואב הלב על החתלתול הזה, ואתה מתעסק בבלק כלב חוצות. מה יהיה וואפי
 

wapy

New member
הסיפור בקיצור

לא מצאתי אותו האמא המליטה בכניסה למקום בו אני עובד כי זכרה בהמלטה הקודמת דאגתי לה ולגורים - הכל בשרשורים בעניין בלק של ש"י עגנון - נראה לי שעל הגב של החתול וואפי יש או צלב או כתב כתוב דבר מה בכתב עברי עתיק
 

dimitrygo

Active member
מנהל
wapy, תפסיק עם ההסברים, איפה מצאת אותו

ומי לקח אותו ולאן. תחזיר אותו בבקשה להר נוף לסביבה שהוא מכיר הכי טוב. זה הסיכוי היחיד שלו לשרוד.
 

enat06

New member
../images/Emo45.gif ומוסיפה עוד..

לא מספיק לשחרר אותו סתם שם, צריך לעקוב אחרי זה ולתת לו להשתלב מחדש! יש סיכוי שהאמא והגור יתקפו אותו בהתחלה כי יזהו אותו כחתול זר! אם יש לך אפשרות שב ראתו ועם המנשא, אפילו להשאיר אותו כמה זמן במנשא לפני שאתה משחרר אותו, ולבקש מאנשים אחרים שידאגו לאוכל ומים בזמן שאתה לא נמצא שם! זה הרע במיעוטו אבל זה לא לגמרי להחזיר אותו לטריטוריה שהוא מכיר לגמרי כי הוא עבר כמה דברים בזמן האחרון, צריך כאן המון סבלנות והמון תשומת לב כדי לשלב אותו מחדש.. תבקש עזרה בהאכלה מעוד אנשים לזמן שאתה לא שם.. בהצלחה! ותעדכן..
 

dimitrygo

Active member
מנהל
סליחה, לא ראיתי את הודעתך למעלה שזה מה שאתה

הולך לעשות. מחכים לעדכונים.
 

wapy

New member
אצלם את השחרור..@

מעניין תגובת החתול ומשפחתו
 

Lee7980

New member
כן, וואפי

אני חושבת שאני מכירה את השירשורים שלך, את כולם. וגם אתה היית יודע זאת, לו היית זוכר את לא מעט הפעמים שהגבתי לך בצורה זו או אחרת. אתה לא צריך לשלוח לי קישורים לשירשורים לך, התכוונתי שפשוט תחזיר אותו ליער שבו הוא חי עד היום. אותו יער בו אתה תמיד מצלם אותם. ולגבי הכלב והצלב והעברי עתיק - סלח לי אבל לא מעניין אותי. יותר מעניין אותי החתול הקטן הזה שעובר טלטלות כה רבות ובסופו של דבר תמיד חוזר למקום ממנו התחיל.
 

guyRG

New member
מה עם לאקלם אותו בחצר הבניין שבו אתה גר ?

ככה תהיה קרוב אליו ותוכל לדאוג לו על בסיס יומי...
 

enat06

New member
זה הרבה יותר מסובך

דורש כלוב איקלום עם תקופה בתוך הכלוב..
 

sashalola

Well-known member
פשוט הזוי../images/Emo5.gif

תחזיר אותו למקום שהוא רגיל אליו ותפסיק לשחק!
 
למעלה