זה "צירוף מקרים" קבוע אצל קאוונדיש
2008: ג'ירו ד'איטליה: קטע 3, מאוץ המוני ראשון, סיים 9. קטע 4, סיום המוני שני, ניצח. טור דה פרנס: קטע 2, סיום המוני ראשון, סיים 27. קטע 5, סיום המוני שני, ניצח. 2009- ג'ירו ד'איטליה: קטע 2, מאוץ המוני ראשון, מקום 2. קטע 3, סיום המוני שני, סיים 83. קטע 9+11+13, סיומים המוניים הבאים, ניצח. טור דה פרנס- שלט מהמאוץ ההמוני הראשון. 2010- טור דה פרנס, סיום המוני עם פיצול בדבוקה, פטאקי ניצח, ראנשו (מוביל מאוצים מספר 1 של קאוונדיש שני) קאוונדיש בקבוצה שנייה מקום 178. קטע 4, סיום המוני שני, קאוונדיש מקום 12 (פטאקי ניצח). קטע 5+6 סיומים המוניים, קאוונדיש ניצח. קטע 11, סיום המוני, קאוונדיש ניצח. קטע 13, סיום המוני אחרי וינוקורוב, קאוונדיש שני (מנצח את המאוץ). קטע 18, מאוץ המוני, קאוונדיש ניצח. קטע 20, מאוץ המוני, קאוונדיש ניצח. אם רגיש טוב יותר מאוחר יותר (כרגע במלחמת טישו, עיטושים ושיעולים) אביא גם את הפערים שהוא יוצר בינו לבין שאר המאיצים ככל שהמרוץ מתקדם- גם בזה אפשר לראות את השיפור של קאוונדיש ככל שהמרוץ מתקדם. בנתיים הנה ההפרשים-
מאתמול (שהספיק לו לקפיצת ארנב על קו הסיום) ושלשום שהיה כל כך גדול (בזכות נהול טוב של כניסה ויציאה מפיתולים של הכביש לקראת הסיום) שהותיר לו ולגוס זמן למחוות שהזכירו לי את הקטע של ברק וערפת כשהתווכחו מי לפני מי.