איגור אנטון כמו גדול
יופי של סטייג',בהתקפה האחרונה יצאו שלושה,מוסקורה שנראה נהדר,רודריגז המוביל וניבאלי שישב עליו,מוסקורה הכתיב קצב רצחני שפורר את הפלוטון,אנטון לא היה בתמונה ונראה היה שהנצחון בסטייג' יהיה של אחד מהשלושה,לפתע רודריגז "כבה"ניבאלי המשיך אחרי מוסקרה,אנטון החל לצמצם,דקה אחרי וניבאלי איבד קשר עם מוסקרה,עוד דקה חלפה ואיגור אנטון חולף ע"פ ניבאלי אשר מצליח להמצד אליו לדקה ואז מאבד קשר,אנטון סוגר על מוסקרה פחות משני ק"מ לסוף תוקף ומנצח,מוסקרה נראה מצויין והגיע כ2-3 שניות אחרי אנטון,רודריגז וניבאלי כדקה אחרי,מנצ'וב נראה "נקי" לא מחזיק מעמד וכנראה משלם את מחיר הטור,שלק רוכב "בהנגאובר"(אולי ככה הוא לא יפול...) הוואלטה מתחיל לקיים...... שווה צפיה