וואלטה שלב 11 - איגור אנטון מנצח באנדורה

  • פותח הנושא sbrl
  • פורסם בתאריך

sbrl

New member
וואלטה שלב 11 - איגור אנטון מנצח באנדורה

שנה טובה לאיגור אנטון שמגיע דקה! לפני רודריגז בסיום באנדורה ומשנה את כל הדרוג הכללי
 
איגור אנטון כמו גדול

יופי של סטייג',בהתקפה האחרונה יצאו שלושה,מוסקורה שנראה נהדר,רודריגז המוביל וניבאלי שישב עליו,מוסקורה הכתיב קצב רצחני שפורר את הפלוטון,אנטון לא היה בתמונה ונראה היה שהנצחון בסטייג' יהיה של אחד מהשלושה,לפתע רודריגז "כבה"ניבאלי המשיך אחרי מוסקרה,אנטון החל לצמצם,דקה אחרי וניבאלי איבד קשר עם מוסקרה,עוד דקה חלפה ואיגור אנטון חולף ע"פ ניבאלי אשר מצליח להמצד אליו לדקה ואז מאבד קשר,אנטון סוגר על מוסקרה פחות משני ק"מ לסוף תוקף ומנצח,מוסקרה נראה מצויין והגיע כ2-3 שניות אחרי אנטון,רודריגז וניבאלי כדקה אחרי,מנצ'וב נראה "נקי" לא מחזיק מעמד וכנראה משלם את מחיר הטור,שלק רוכב "בהנגאובר"(אולי ככה הוא לא יפול...) הוואלטה מתחיל לקיים...... שווה צפיה
 

sbrl

New member
דרוג עדכני

Overall classification 1 Igor Anton (Spa) Euskaltel-Euskadi 47:37:15 2 Vincenzo Nibali (Ita) Liquigas-Doimo 0:00:45 3 Xavier Tondo (Spa) Cervélo Test Team 0:01:04 4 Joaquin Rodriguez (Spa) Team Katusha 0:01:17 5 Ezequiel Mosquera (Spa) Xacobeo Galicia 0:01:29 6 Ruben Plaza (Spa) Caisse d’Epargne 0:02:07 7 Rigoberto Uran (Col) Caisse d’Epargne 0:02:14 8 Nicolas Roche (Irl) Ag2R-La Mondiale 0:02:30 9 Frank Schleck (Lux) Team Saxo Bank 10 Peter Velits (Svk) Team HTC-Columbia 0:02:37
 

abeegilat

New member
וואלטה 2010 – איגור אנטון חוזר ללבוש אדום

שלום לכל העמיתים כצפוי הקטע הארוך ביותר בוואלטה מוילאנובה אי לה ג'לטרו לואלנורד שבאנדורה עם סיום בקטע העלייה סיפק את הדרמה העיקרית שהייתה לנו עד עתה בוואלטה 2010. דיווח נרחב בקישור למטה בברכה
 
למעלה