וואלטה קטע 3 - קטע הררי ראשון

ido mazor

New member
וואלטה קטע 3 - קטע הררי ראשון

היום בוואלטה קטע הררי ראשון. לא הרים מטורפים אבל בהחלט עליות מכובדות. עליה דרגה 3 כבר בהתחלת הקטע, 2 ספרינטי-ביניים, ועליה מדרגה 1 שבה יטפסו הרוכבים כ-900 מטרים על 16 ק"מ. משם ירידה ארוכה של כ-20 ק"מ וכמה גבעות, וסיום בעליה של 1.5 ק"מ. קבנדיש לא ינצח היום.... סיכוי טוב שנתחיל לראות מי בכושר בין המועמדים לנצחון. ובעיקר מי לא בכושר. הערה: יש הבדל בין הפרופיל של הקטע באתר התחרות ובאתר CYCLINGNEWS, כנראה השלב שונה בשלב מסוים. אני מקווה שהפרופיל הנכון הוא באתר המירוץ...
 

abeegilat

New member
הי עידו לגבי העלייה

שלום לך וכל העמיתים את העלייה הזו של ה-900 מטר הם מטפסים היום פעמיים כך שקל זה לא הולך להיות נו וויי. המועמדים הפייבוריטים יצטרכו להתחיל לעבוד כבר מהיום. יהיה אקשן והרבה. קוונדיש בא לנצח קטעים ולא להוביל את הדרוג הכללי המצטבר. היום בערב כנראה שיהיה כבר מישהו אחר שילבש את החולצה האדומה בברכה
 

ido mazor

New member
לפי האתר הרשמי של הוואלטה רק פעם אחת

לפי סייקלינגניוז מטפסים פעם אחת, אבל לפי האתר הרשמי של הוואלטה הם יטפסו פעם אחת. ברור שקאב בא בשביל הקטעים (ובשביל ההכנה לאליפות העולם)...
 

abeegilat

New member
לפי סייקלינג ניוז זה פעמיים

הי עידו תסתכל כאן http://www.cyclingnews.com/races/65th-vuelta-a-espana-his/stage-3 הפוארטו דה לאון מופיע כפעמיים. נצטרך לחכות ולראות שמא מארגני הוואלטה קנאו במארגני הטור דה פרנס שם טפסו השנה בקטע ה-17 לפסגת הטורמלה יום אחרי שטפסו אליו והפעם מכיוון אחר. משום מה יש לי הרגשה שאתה צודק... בברכה
 

abeegilat

New member
טעיתי זה פעם אחת

שלום לכל העמיתים בבדיקה חוזרת באתר הרשמי של וולוניוז מדובר על פעם אחת טיפוס של הפוארטו דה לאון http://velonews.competitor.com/live ובתאור : This stage features two climbs, the first beginning right at the gun and the second tops out 36.9km from the finish. The Category 2 Puerto de Ojén starts off at Kilometer Zero and climbs 8.7 kilometers over an average grade of 4.94 percent. The Category 1 Puerto del León begins at km 104.6 and rises for 15.8km at an average grade of 5.4 percent. בברכה
 

abeegilat

New member
הקטע של היום

שלום לכל העמיתים 50 ק"מ לתוך המרוץ ויש קבוצת בריחה של 7 רוכבים : Egoi MartÍnez, (Euskaltel-Euskadi), Javier Ramírez (Andalucia Cajasur), Biel Kadri (Ag2r La Mondiale), Jelle Vanendert (Omega Pharma-Lotto), Niki Terpstra (Milram), Mikael Cherel (FDJ) and Serafín Martínez, (Xacobeo Galicia הפער מהפלוטון הוא כבר 7:15 דקות. מה שמשחק תפקיד מכריע היום היא הטמפרטורות שמגיעות ל37 מעלות צליוס. מטורף. מרוץ אופניים בחום כזה לרכב זה נורא. בברכה
 
ראינו בעבר וגם השנה כי בגרנד טור...

צריך קודם כל לא להפסיד. אנדי שלק הפסיד את הטור הרבה יותר מאשר קונטאדור ניצח ואיני בא להוריד מערך הניצחון של קונטאדור. קאדל אוונס שבר מרפק. לאנס ארמסטרונג התרסק בקטע אחד כפי שלא התרסק בכל הקריירה שלו. ונדוולדה כמעט תמיד שובר משהו בגרנד טור. אבל מעל לכל, בהקשר של מקום 1-2, הביצוע של שלק בפרולוג היה מזעזע והפציעה של פרנק שלק אילצה את הקבוצה לשנות טקטיקה. מצד שני, קונטאדור, לא הפסיד יותר מדי זמן במעבר האבנים המרוצפות ועל ידי כך מנע מהמהלך הטקטי הכי מוצלח של סקסו בנק (לטובת שלק) ליצור הפרש שיסייע לאנדי לנצח. אני מעריך כי גם בוואלטה זה מה שנראה. רשימת המועמדים לניצחון מכובדת ויהיה זה נדיר אם עד לסיום אף אחד מהם לא יפצע, יחלה או יסבול מהיום הרע המפורסם של הגרנד טור (ובלא מעט מקרים זה יותר מיום) היום אומנם הקטע ההררי הראשון אבל זה קטע של קודם כל לא להפסיד. מחר הקטע לא פחות משמעותי למועמדים לניצחון. היום ומחר הקטע לא מסתיים במישור כפי שאפשר לטעות במבט ראשון בפרופיל. היום הסיום הוא על 1.8 ק"מ של בערך 5% - לא משהו שצריך לפרק מועמד לניצחון אבל בהחלט, כפי שכתב עידו, אם מי מהם לא בכושר זה יראה היום. מחר הסיום מאוד דומה אבל אני חושב שהזווית מעט פחות משמעותית ומצד שני העלייה המדורגת האחרונה ממש קרובה לסיום ואם מי שלא הרגיש טוב היום והצליח לחפות על זה בעזרת נשיכת שפתיים וחפירה לעומק היכולת המנטאלית הרי שביום שני עם עליות זה כבר דורש הרבה יותר. לדעתי עד לקטע העשירי לא נראה הפגזות לעומק אבל בהחלט יהיו "קורבנות" של המרחק המצטבר והחום (אגב, עומס החום אינו גבוה מאשר בטור).
 
כמעט כולם אמרו שזה שלו עוד לפני הזינוק-

גילברט ניצח לאחר התקפה מרשימה לאורך 700 המטרים האחרונים. עכשיו צריך לחכות לראות את ההפרשים (בין המועמדים לניצחון) כדי לראות מה היה.
 
אנדי שלק בכושר של חופשה

לא בתוך 65 הרוכבים שחצו את הקו אחרי 1:49 דקה. זה היה קצת צפוי. פרנק שלק הפסיד 4 שניות לניבאלי ושנייה אחת למנצ'וב. לואיס לאון סאנצ'ז 6 שניות אחרי שלק ו- 5 שניות לפני ססטרה. וזו רק ההתחלה.
 
לאחר חיפוש עמוק אדי נמצא ב-

פיגור של יותר מ 14 דקות מגילברט. היה צפוי שהוא ינצל את החלק הראשון כדי להכנס לכושר תחרותי אבל כנראה שהוא באמת אחרי חופשה. המטרה המוצהרת שלו היא להגיע לשבוע האחרון בכושר טוב מספיק כדי לסייע לאחיו, פרנק, לנצח.
 

ido mazor

New member
וזה גם יכול לעזור לו לנצח קטע הררי

הפיגור של אנדי מראה שהוא באמת בא בעיקר כדי לעזור לאחיו, והפיגור יכול גם לעזור לו לנצח בקטע הררי - כי המובילים לא ירדפו אחריו כל כך.
 
אנדי שלק לא צריך את "כתב השחרור" מהפלוטון

בעליות. הוא אחד מהשניים הטובים בעולם בתחום העליות,רמה אחת מעל כל המתחרים,לכן זה כנראה לא טקטיקה לניצחון בעליה מבחינתו.כמו כן גם אם הוא פועל של פרנק איבוד זמן על ההתחלה לא משרת את האינטרס שלהם,אף אחד מהמובילים לא ייצא אחריו אחרי התקפה בפיגור כזה כך שפרנק מזה לא יהנה.כנראה שהוא לא התאושש מהטור/נח יותר מדי,ואולי סתם לא הרגיש טוב?מנצ'וב שנתן טור חזק מאד עדיין בתמונה ונראה "דיזל" כהרגלו,ניבאלי מסתמן כאיש המטרה.
 
למעלה