וואלה הפכו לבדיחה

תום116

New member
וואלה הפכו לבדיחה../images/Emo6.gif

http://sports.walla.co.il/?w=/175/1622918 ס"א קבוצת העשור!!! LOL. אז נכון, אין ספק שהספרס הנוכחיים של פופוביץ' קבוצה שבכל מקרה תירשם בהיסטוריה. אבל קבוצת העשור על חשבון הלייקרס?!?! אליפות אחת יותר, 4 לעומת 3, פלוס עוד 2 הופעות בגמר לעומת הספרס. אז איך בדיוק הספרס קבוצת העשור??? אז נכון שהייתה את הנפילה של אל איי באמצע העשור לשנתיים וחצי בערך, אבל זה שהצלחנו להתאושש מזה בצורה כ"כ טובה(יאללה, מי יהיה הראשון שיפציץ עם "פאו תמורת שקית גרעינים"), ולמעשה זה רק מעצים את העשור של הלייקרס- קובי היה שם בכל האליפיות, אבל עם כל הכבוד, כל קשר בין הקבוצה של שאקקובי לקבוצה של פאו וקובי הוא די מקרי. הופעה בפיינלס+אליפות+כדורסל נהדר שמסמל את כל מה שפיל ג'קסון והקריירה שלו. לקחנו אליפיות עם שתי קבוצות שונות לחלוטין, והדומיננטיות נמשכת. מה גם שעם כל הכבוד, האליפיות עצמן של הלייקרס רובן, הרבה יותר מרשימות מהאליפיות של הספרס. מה גם שב3 מ-4 מפגשי הפליאוף, יצאנו עם ידינו על העליונה. כשהסדרה האחרונה בין השתיים- ממש טיול אחה"צ מבחינתנו. אגב, אמנם מסכמים את העשור, אבל בניגוד לטניס שהעונה באמת מסתיימת בדצמבר, בNBA . זה לא באמת ככה, ועשור אמיתי יושלם רק בתחילת השנה. אני מקווה שאחרי שניהיה שוב בפיינלס, ואולי עם עוד אליפות ביד, לא תיהיה אפילו טיפה של ספק מי קבוצת העשור בNBA. למרות שגם עכשיו לא אמורה להיות. אבל מה חדש בוואלה, הקמפיין העצוב והמביך נגד הלייקרס נמשך
 

תום116

New member
נצל"ש- גם בכדורגל ליצנות לא חסר

גם בבחירות של השחקנים, אבל מה נגיד על בחירת הקבוצות. ארסנל אפילו לא בחמישייה של העשור(פחחח!!!), צ'לסי? כן, חבורת רודפי הבצע והדולרים שם, אבל ארסנל לא, וההישגים של צ'לסי בעשור הזה בכלל לא יותר מרשימים. פשוט בושה הוואלה האלה.
 

תום116

New member
ואיך שכחתי

זוז'ה מוריניו מאמן העשור. הרשו לי לגחך על הדבר הזה, שכן כל כתבה שלא מכלילה את אלכס פרגוסון במקום הראשון- ליצנות לשמה ואין פה מה לפרט בכלל. ארסן ונגר גם כן אפילו לא בחמישייה. ובכדורסל האירופי, גם כן לא חסר. אוברדוביץ' ראשון אחלה, מגיע לו והוא באמת מהגדולים בהיסטוריה. אבל מסינה על חשבון פיני? מה שפיני בנה במכבי, עם המשאבים שהיו לו לעומת מסינה, השינויים שפיני עשה בכדורסל בכלל. ללא ספק ישר אחרי אוברדוביץ' צריך לבוא פיני. אבל וואלה משחקים אותה "אובייקטיבים", במקום לתת את הכבוד הראוי למאמן ענק כמו פיני. כוסעמק איזה עצבים זה מביא לי
 

somone141

New member
מוריניו מאמן העשור נשמע לך מגוחך?

גביע אופ"א וליגת האלופות עם פורטו, פורטו! לא הקבוצה בעלת סגל השחקנים הטוב בעולם - יונייטד. שתי אליפויות באנגליה, עוד שלל תארים בגביעים השונים, אליפות באיטליה, והערך המוסף שאין לאף קואוץ' בעולם - צבעוניות. אף מאמן אחר לא מרגש אותי כמו מוריניו, אפשר לאהוב או לשנוא, אבל האיש הוא פרסונה מבורכת בעידן הקלישאות הזולות והמשעממות של פרגוסון ושכמוהו. לפרגוסון הייתה תמיד הקבוצה המושלמת, לא חוכמה לקחת תארים עם קבוצה של שחקנים שעושה לך את כל העבודה. שייקח קבוצה כמו פורטו דאז, נראה מה יוכל להפיק מהחבר'ה האלמונים שלה, שהפכו לכוכבים גדולים בעיקר בזכות מוריניו. לוקח את ונגר אפילו על פרגוסון.
 
מה פתאום...

אם אתה מחשיב את עונת 1999-2000 אתה לא יכול להחשיב את עונת 2009-2010. ואם תחליט להסתכל מ2000-2001 עד 2009-2010 אז ללייקרס בכל זאת יהיו מקסימום 4 אליפויות. תשמע לא יודע, גם לדעתי הלייקרס קבוצת העשור אבל זה לא עד כדי כך חד צדדי כמו שאתה מציג את זה. לס"א לא הייתה אף עונה מתחת ל50 נצחונות, והם הגיעו לפלייאוף בכל העונות וגם לקחו 3 אליפויות שזה המון. ס"א והלייקרס בטוח מקום 1 ו2 אבל הפער הוא ממש קטן ולא כמו שאתה מציג אותו... הנה פירוט: ס"א: 57.6 נצחונות בממוצע. 53 נצחונות הכי מעט, 63 נצחונות הכי הרבה, 3 אליפויות, 10 הגעות לפלייאוף, 19/26 בסדרות פלייאוף (73.1%). לייקרס: 53 נצחונות בממוצע. 34 נצחונות הכי מעט, 67 נצחונות הכי הרבה, 4 אליפויות, 9 הגעות לפלייאוף, 23/28 בסדרות פלייאוף (82.1%) למה מגיע לקבוצה שהתפרקה באמצע העשור והשיגה סגל חדש צ'ופר? אם ס"א הייתה מוכרת את כל השחקנים שלה אחרי עונה 2006 ואז לוחקת אליפות עם סגל אחר היא הייתה מקבלת על זה בונוס? אין שום קשר. מעבר לזה, ס"א ם שינתה את הסגל שלה מ2003 עד 2007. ב2003 היה את דיוויד רובינסון, סטיבן ג'קסון, ספידי קלקסטון. פארקר עדיין היה רוקי שלא יכול היה לחק בקראנץ טיים, וגם ג'ינובלי זה לא אותו אחד של 2005 אלא שחקן הרבה פחות טוב. בכלל הדימיון בין 2003 ל2007 הוא לא גדול בכלל אבל שוב, זה לא אומר כלום, אני לא מבין למה זה קריטריון בכלל בקביעת קבוצת העשור.
 

WorldCenter

New member
99-00 נחשבת לעונה הראשונה בעשור

שכן היא אלפות 00 ברור מאליו ש010 זה כבר העשור הבא בלי קשר לעשור הנוכחי. צריך להפריד ליגה מפלייאוף, הגדולה של קבוצה ומאמן שמכין אותה זה בזמן הפלייאוף, לראיה רק בשלוש שנים האחרונות לדוגמא היו 2 קבוצות שסיימו עם המאזן הטוב בליגה ואף אחד לא יזכור אותם, הראשונה זו דאלאס בעונת 07 והשניה זו קליבלנד של העונה האחרונה.
 

WorldCenter

New member
חבל, פשוט הרסו את כל מה שבנו שערוריה

סאן אנטוניו 3 פעמים אלופה הלייקרס 4 פעמים אלופה סאן אנטוניו 3 פעמים אלופת המערב הלייקרס 6!! פעמים אלופת המערב. והנתון הכי חשוב! הלייקרס במאזן של ניצחונות בסדרות פלייאוף העשור מול הספרס של 4-1!!!
 
אין חדש תחת התפוז

אני דווקא רואה הרבה טיעונים שאכן מצדיקים את הבחירה. אני לא מתפלא שאתה עיוור להם. אתה עיוור לכל מה לא מתאים לתיאוריה שלך על החיים. יש גם המון טיעונים בעד הלייקרס. בסופו של דבר זה פיקטיבי לחלוטין. כל בחירה בספורט שאינה מוכרעת על הפרקט היא פיקטיבית, ולכן זה ממש לא משנה לאף אחד. אז אני מבין את העיוורון שלך, אני פשוט לא מבין למה אתה לוקח את זה ללב כל כך.
 

carmelo

New member
אני חושב שזה כי הספרס יותר קונסיסטנטיים

הם שמרו על רמה די אחידה, אותו מאמן, אותו פרנצ'ייז פלייר, פארקר ומאנו החל מ 2003...הישגים זה לא הכל.
 

Oxycodone

New member
אולי תפסיקו להיות מעודדות ?

הספרס אף פעם לא הפסידו בפיינלס, אף פעם ! הספרס ניצחו את דטרויט של 05 והגיעו לפלייאוף שנה אחרי שנה. אם אתה מוריד את האליפות השקרית של 02 אז התוצאה היא תיקו 3-3. אם תסתכל מה הקבוצה שלך עשתה נגד קבוצות חזקות? מול דטרויט קיבלה בראש, מול פורטלנד ניצחה בפוקס ושופטים, מול הקינגס ניצחה בזכות שופטים. רק את פילי החלשה ואורלדנו הפצועה ניצחתם בניצחון מובהק. לעומת זאת הספרס קבוצת הגנה למופת במשך עשור שלם, שלא צריכה שופטים או טרידיים שערורותיים כדי לנצח, גאסול היה צריל להישאר בממפיס בכלל. ממש חכמה תעביר את גאסול לספרס תמורת כלום והם לא היו לוקחים אליפות ? ממה אתם מתלהב בדיוק? אולי גם תתלהב שמכבי לוקחת אליפות כל שנה כי יש להם הכי אמצעים? מה אתה מעודדת או מה? יש לך אופן השוואה: לייקרס הושפלו על ידי דטרויט של 04? הספרס ניצחו את אותה קבוצה שנה אחרי בכדורסל אמיתי! לא בזכות שיפוט ובזכות גאסולים שבאו בחינם. וזה שההצבעות שם יצאו לטובת הלייקרס זה בגלל שרוב המצביעים זה ילדים בגיל תיכון וכל מיני ילדים קטנים שבכלל לא ראו ולא מודעים להיסטוריה, ומעודדים את קובי כי זה מה שהתקשורת משווקת בתור הכי טוב, כמו מכבי בארץ. אבל מי שבאמת ראה יודע מה האמת אז אולי די עם הפסטיבל הזה?
 

ה מרקיז

New member
אולי תפסיק עם אובססיית השנאה שלך?....

השנאה שלך מעוורת אותך בדיוק כמו שהאהבה של תום וSOMEONE מעוורת אותם... אבל עדיף להיות עיוור מאהבה מאשר עיוור משנאה.. אם כבר הלכת לדקויות אז בוא נראה את האליפויות של הספרס. אחת מול ניו ג'רזי החלשה להחריד ואחת מול קבוצת הנגרים של קליבלנד. בדיוק 2 האליפויות הכי משעממות בתולדות הליגה. אבל , אליפות זאת אליפות לכן הספירה היא ספרס 3, לייקרס 4 . כולן לגיטימיות ואני לא יודע בן כמה אתה וכמה עקבת אחרי הליגה אבל אני התעוררתי לכל משחק ואומנם סקרמנטו נתנה עונה יפה אבל עדיין הלייקרס לקחו אותה בגלל השלשה של הורי. לפעמים זה ההבדל בין קבוצה גדולה לסתם קבוצה. דוגמא נהדרת זה הסל של שארפ שאילולא קרה, שום דבר מהעונות המופלאות של מכבי לא היה מתרחש והם היו סתם קבוצה בדיוק כמו עכשיו. אבל זה קרה, וזאת ההסטוריה ואין מה לערער. בנוגע למי ניצח את דטרויט, הלייקרס הפסידו באמת לקבוצה שהגיעה למימדים עצומים ככל שהפלייאוף התקדם, הסגל של הלייקרס היה קצר מדי ובלי מלון באמת לא היה להם סיכוי. הספרס אומנם ניצחו את אותה דטרויט אבל אל תשכח שדטרויט באה כקבוצה אלופה, וכמו שפופוביץ בעצמו אמר שחוזק אמיתי של קבוצה או מצויינות כפי שהגדיר היא ביכולת שלה לזכות בק טו בק , כי אחרי האליפות, הרעב והמתח יורדים ורק קבוצות אדירות בהחלט יכולות לעשות זאת. וזאת עוד סיבה למה הלייקרס אגב ראויים לקבוצת העשור, 3 אליפויות ברצף, לא משנה איך, מעידות על חוזק בלתי נתפס. מספיק לראות איך דטרויט קרסה לאחר 2 עונות טובות ומיאמי ואפילו קבוצת העשור כפי שהוגדרה לא הצליחו לעשות זאת ואילו הלייקרס כן. נתת כדוגמא את עונת האליפות על פילדלפיה, רק שכחת שזו אחת העונות הכי מפלצתיות אי פעם בליגה, אף אחד לא היה עוצר את הלייקרס של אז, אבל אף אחד. כולם היו בשיא חוץ מקובי שהיה בהחלט סופרסטאר. מול הספרס הכי חזקים בהסטוריה הם היו עושים במקרה הרע 4-2 . לא הייתה שום דרף לעצור את שאקיל ואם שמו עליו שמירה קובי או הורי תמיד היו קוברים זריקה מחצי מרחק או שלשה. ועל איזה פציעה של אורלנדו אתה מדבר?? הם הגיעו לאן שהגיעו בלי ג'מיר נלסון והיו צריכים להמשיך לשחק ככה הם יותר חזקים. לדעתי נלסון רק מזיק לאורלנדו אבל זה דיון אחר. אלסטון לקח אותם יותר רחוק מהדיון הכי פרוע עם נלסון. אורלנדו היו מעולים אבל הפסידו משחקים צמודים, קורה, זה מראה שהם באמת היו קבוצה מצויינת אבל הלייקרס יותר. ה 4-1 לא משקר. אולי אם היה 4-3 היה אפשר לטעון למשהו אחר, אבל 4-1, בחייאת רבאק.. אפילו השונאים מוואלה מודים שהיה מגיע לליקרס. הלייקרס היו יותר מופלאים, ובהתמודדות של הלייקרס מול הספרס הלייקרס לוקחים בענק ויש גם יותר אליפויות. אבל עדיין, הבחירה היא כ"כ צמודה שכל בחירה היא מוצדקת, אתה פשוט מגמד בצורה קיצונית כל דבר שקשור ללייקרס. ועוד מראה דוגמאות לא קשורות ממכבי.. איך בדיוק קשורה האליפיות של מכבי ללייקרס?.. אתה אפילו לא רואה בצבעים של שחור ולבן אלא שחור ושחור..
 

go lakers go

New member
אולי תפסיקו כבר להתייחס אליו ?

הוא כותב אותה הודעה כבר 1001 פעם , וכל פעם לייקר אחר מגיב לה ולגבי המלל שלך ( אני מניח שהגבת לו , אבל ענית לכל השרשור ) - בהחלט מסכים ואני אפילו אוסיף הלייקרס בעשור הזה נפגשו עם הספרס ב 5 סדרות וניצחו ב 4 מתוך ה 5 הלייקרס אלופת המערב שש פעמים בעשור הזההספרס לקחו 3 טבעות מתוך 3 נסיונות הלייקרס לקחו 4 טבעות מתוך 6 נסיונות . להציג כאילו הספרס לא הפסידו סדרת גמר ואילו הלייקרס כן זו יותר מגניבת דעת . לקחת אליפות המערב 6 פעמים בעשור זה הישג משמעותי BY FAR מלקחת 3 פעמים . אז הפסידו פעמיים בגמר - אבל לקחו אליפות אחת יותר , ו 3 אליפויות המערב יותר . הקבוצה של 2001 אחת החזקות בהיסטוריה . לקחה אליפות עם מאזן של 16 - 1 . כל הליגה חלשה ? אולי הלייקרס כ'כ חזקה שכל היתר מתגמדות ? שיפוט ? מה שונה המקרה של 2002 מול 2007 ? בשני המקרים עזרו לקבוצה אחת במשחק אחד . סקרמנטו יכלה לתקן במשחק 7 בבית והפסידה , פיניקס יכלה לתקן והפסידה גם . אז האליפות של הלייקרס גנובה ושל הספרס כשרה ? הבחירה בקבוצת העשור הרבה יותר קלה מהבחירה של שחקן העשור
 

Oxycodone

New member
אני אומר רק עובדות

* קבוצת הנגרים של קליבלנד ניצחה את דטרויט של 07 שזו קבוצה טובה שגם ניצחה את הלייקרס במשחקי ליגה חופשי,זה שהם הפסידו 4 אפס זה בגלל שהספרס שמרו עליהם טוב ולא נתנו ללברון לעשות מה שהוא רוצה. * אני בן 24 וקמתי משחק משחק לסדרה הזו והייתי בהלם כמו כל מי שראה את זה, הסל הזה של הורי בכלל לא היה צריך לעזור....כי הסל של וולקר מחצי מגרש במחצית היה בכלל אחרי הזמן..כל הקאמבק הזה שהלייקרס עשו במשחק 4 היה בגלל שדחפו עברות לגבוהים של הקינגס סתם והוציאו אותם בעברות,ושאק עשה מלא עברות תוקף שלא נשרקו בכלל, אבל בזכות ההתקפה הנהדרת שלהם והמשחק מסירות הקינגס עשו נקודות כמעט בכל התקפה והיו אמורים לנצח 8 אנשים ביחד - 5 יריבים ועוד 3 שופטים. בלי שיפוט הסדרה הזו הייתה נגמרת ב5 משחקים בכלל. גם משחק 4 וגם 6 היה של הקינגס ואפילו קובי בריינט יודע את זה, אז מה אתה מתווכח עוד? ואני לא אומר את זה ממה שאני זוכר לפני 7 שנים, ראיתי תסדרה הזו עוד פעם את כל המשחקים לא מזמן, הקינגס היו הרבה יותר טובים וכל אחד יודע את זה. גם בקשר לסדרה של פורטלנד, שם השיפוט החד צדדי לא היה כזה ברור, אבל הוא בהחלט היה לטובת הלייקרס. * קל מאוד להגיד עכשיו שללייקרס לא היה סיכוי ובלה בלה...כל העולם הימר שהלייקרס ינצחו את דטרויט בקלות...ושאין להם בכלל סיכוי...ובסוף הם עפו בבוללואוט משחק משחק...עם מאלון בלי מאלון..מה קשור מאלון שיש לך את שאק וקובי בקבוצה? הגבוהים של דטרויט עשו בצפר לשאק, וריפ ופרינס עשו מקובי צחוק. ריפ קלע לו על הפרצוף משחק משחק. * בקשר לדטרויט והספרס, זה שוב הביש מזל הזה הורי אבל הספרס ניצחו והם היו אז קבוצה ענקית. אני לא חושב שאף קבוצה של הלייקרס הייתה מנצחת את דטרויט 04 ו05 לא מפעם ולא הנוכחית. ברור שאליפות בק טו בק מעידה על חוזק...אבל אני פשוט לא מוכן להחשיב את 2002, אם אתה מעריך רמאות תחשיב את 2002 מבחינתי זו אליפות של הקינגס ששיחקו בה שחקנים גדולים ושיחקו כדורסל יפה ואיכותי ורימו אותם. אז אם אתה מסתכל......זה רצף של פורטלנד...רמאות ופילי החלשה. * הסיבה שדטרויט קרסה זה לברון ווייד, הגיעו כוכבים חדשים למזרח והליגה רצתה להביא אותם כמה שיותר רחוק, ב06 עשו הכל בשביל שמיאמי תעבור אותם ותפגוש את דאלאס, וויד קיבל מלא שריקות סתם נגד דאלאס ודטרויט. וכשלברון השתלט על הליגה והקבוצה כבר הזדקנה לא היה אף אחד שם שיכל לעצור אותו. אבל הם בהחלט היו הכי טובים במזרח מ03 עד 05 -06. ופספפו טבעת אחת. וזה שהלייקרס היו הכי חזקים אי פעם ב2001 זה נכון, הם התמודדו מול מזרח מאוד מאוד חלש לאורך השנים. המערב תמיד היה יותר חזק, אבל שנה אחרי ב02 הקבוצה בשיא החוזק בליגה הייתה סקרמנטו קינגס וממש לא הלייקרס. רק ב03 -04-05 המזרח התחזק ודטרויט לדעתי הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה. אבל אם אתה מסתכל אז הולך ככה : 2000 - אליפות נגד פורטלנד...בשיניים מזל וקצת שופטים, פורטלנד הייתה קבוצה אדירה. 2001- אליפות נגד מזרח מאוד חלש. 2002 - מבחינתי לא נחשב ודיברנו מספיק על זה. 2003 - הספרס כבר הכי טובים בליגה. 2004 - הקבוצה בתוספת ווטרנים שרוצים לקחת אליפות...מפסידה חזק מאוד למזרח. ואתה לא יכול לומר שזה בגלל החולשה של שאקיל, בגלל שהוא לקחת אליפות עם וויד ב06. מאז פירוק של הקבוצה לגמריי, עד 08 מול מזרח חזק שוב מפסידים. ואם תגיד שזה בגלל הפציעה של גאסול או ביינום? מי זה היה? אז אני אגיד שלדעתי עם נלסון בשיא הכושר אורלנדו היו מנצחים את הלייקרס. נלסון בתחילת העונה נתן מספרים של ALLSTAR ערב ערב, ואלסטון פשוט חירב להם משחקים עם זריקות שלו מהשלוש וכל מיני שטויות. והם הפסידו משחק אחד בלייאפ ומשחק אחד על כמה זריקות עונשין בודדות. נכון שזה נקרא ווינריות אבל מה זה הוגן שמביאים עוד כוכב לקבוצה תמורת כלום? נכון שזה הבדל נורא קטן בין הלייקרס לספרס, אבל זה שהספרס ניצחו את הפיסטונס של 05 זה ההישג הכי משמעותי. אני פשוט אוהב ספורט הוגן, בגלל זה אני משמיט את ההישג של 02 ומגמד את אליפות 09 לטרייד לא הוגן ופציעה של שחקנים חשובים. ובגלל זה הספרס לדעתי במקום הראשון, הם לא הפסידו אף גמר מעולם ויציבים עם מאמן ומנוע אחד כמו ברזל.
 

go lakers go

New member
לפחות וואלה בחרו את ברצלונה קבוצת העשור ../images/Emo47.gif

היום ברצלונה מודל 2009 הופכת רשמית לא רק לקבוצת העשור אלא גם לקבוצה הטובה בהיסטוריה ( ראמפה יערער אבל לא איכפת לי
) שהיא לוקחת את התואר היחידי שלא היה לה בארון המאוד מאוד מפואר שלה - הגביע הבן יבשתי שהוא למעשה אליפות העולם לקבוצות , ובכך למעשה משלימה עונה היסטורית ומושלמת עם 6 תארים ( !!! ) התארים ב 2009 - 1.אלופת ספרד 2.מחזיקת הגביע הספרדי 3.אלופת אירופה 4.סופר קאפ ספרדי 5.סופר קאפ אירופאי 6.אליפות העולם לקבוצות עונה של שישיות וחמישיות לחצי מהליגה הספרדית ( כולל שישיה בברנביאו ) ולחצי מהצמפיונס ליג ( ליון באיירן ועוד שאר ירקות ) , הבקיעו שערים בזמן פציעות בחצי גמר צמפיונס והיום - יהיו שיגידו שערי מזל אני אגיד שערי אופי . איזו עונה ! תום , מסי הביא מספיק תארים (
)העונה ?
 

go lakers go

New member
../images/Emo207.gif הלייקרס וגאסול הגיעו לסיכום הארכת חוזה

Lakers, Pau Gasol agree on contract extension לגאסול חוזה עד 2011 שיוארך עד ל2014 תמורת 65 מיליון $ ל3 העונות . סגרו יופי את הפינה הזו . עכשיו נותר רק לסכם עם קובי על הארכת חוזה עד ל2014 ( מדובר על 91 מיליון ל3 עונות ) ויש 5 עמדות סגורות לחצי העשור הקרוב: ביינום-גאסול-קובי-ארטסט-לאמאר . נשאר רק להשיג רכז איכותי...
 
רכז איכותי שיבוא על הMLE, כי אין להם קאפ

ספייס ב5 השנים הקרובות. אני בטוח שאיכשהו הם ימצאו אחד כזה, אבל אם זה היה קבוצה אחרת הייתי אולי דואג...
 
למעלה