וואי כמה זמן לא כתבתי פה...

וואי כמה זמן לא כתבתי פה...

סתם רציתי לעדכן קצת בעקבות תיקון המחשב,שהיה די משותק כמה חודשים.. לפני חודשיים התחלתי לעבוד בבית קפה,בנתיים אני שוטפת כלים,אבל עוד חודש אני אעבור לתפקיד אחר. אני חושבת שיותר קל לי עכשיו עם החרדות,בגלל שבכל משמרת אני חייבת להתמודד עם הפחדים כדי לא לאבד את העבודה.אני נוגעת בדברים שאף פעם לא חשבתי שאגע בהם,במיוחד סכום שאנשים זרים אכלו ממנו.מדי פעם אני פתאום נעצרת ומחייבת את עצמי לנער את תחושת הגועל שתוקפת אותי. התקפות חרדה כבר מזמן לא היו לי.אבל לפעמים אני נעשית חולה רק בגלל שמישהו קינח את האף או התעטש לידי,אבל גם זה הפסיק לקרות מזמן.עכשיו אני רק המחשבות מטרידות אותי אחרי שדבר כזה קורה,אבל אני נמנעת לגמרי מהטקסים של הניקיון. בכל זאת לא נרפאתי לגמרי,והמחשבות יותר תוקפות כשאני בבית או עם אנשים שאני מכירה.אחרי שמישהו מחבק אותי אני ישר מדמיינת שהפנים שלי מתמלאות פצעונים,והפנים ממש כואבות לי.התחלתי גם לחשוב יותר מדי על פרעושים (יש לי 2 כלבות בבית,וכמובן שאין להן פרעושים),ואני כבר לא יכולה לישון עם אחת מיהן כי אני לא מפסיקה להתגרד ולדמיין שהגוף שלי מלא בעקיצות. אבל למרות הפחדים האלה,שהם רק פחדים ולא גורמים לי להתקפי חרדה,אני מרגישה שאני בדרך הנכונה,ושאני אצליח למזער את ההשפעה של המחשבות האלה עלי.
 

b200

New member
היי כותנת חמודה

למרות כל הקשיים שאת מציינת(ואני כל כך מזדהה עם ההרגשה), זה כיף לשמוע שאת מרגישה יותר טוב, וניכר מההודעה שלך שיש שיפור. אז קודם כל: כל הכבוד על ההתמודדות ואני מאחלת לך שהמצב רק ילך וישתפר עוד ועוד.
מנועה
 

b200

New member
זה הקישור לפורום

http://www.tapuz.co.il/Communa/CommunaAlbums.asp?CommunaId=21567 תרגיש טוב
 

b200

New member
אוי. טעות קטנה

הקישור הזה אמור להיות בשרשור לאלירן ולא לכותנת. בטעות הוספתי את זה פה.
 

אמא11

New member
היי כותונת יקרה ../images/Emo140.gif

בסך הכל נראה שהמצב ממש ממש במגמה של שיפור וטוב לשמוע. אני חושבת שלגבי המחשבות על הפצעונים בפנים או על הפרעושים - אולי כדאי לך לזרום עם זה ולדמיין מצב כזה ואז תביני שהשד לא כל כך נורא. נכון שהמחשבה על הפיצעונים היא דמיונית, לא אמיתית וזה רק פחד בראש שלך. אבל אם תחשבי הלאה: נניח שיש לך פצעונים - שמים משחה וזה עובר אחרי יום. נניח שיש פרעושים - זה לא מצב שצריך "לפחד" ממנו. זה מצב שמטפלים בו, כמו נניח מצב שהחלב בבית נגמר - הולכים וקונים חלב חדש. נניח נשפך קטשופ על חולצה - שמים חומר נגד כתמים ושוטפים. אלה מצבים בדיוק כמו פצעונים ופרעושים: סתם בעיה שיש לה פיתרון. גם לדעתי את באמת בדרך הנכונה. חג שמח תמי
 
למעלה