וואי..אני צריכה תמיכה איפה כולן?

felomena

New member
אוף....

אני מרגישה על הפנים ... מרגישה שהכל הולך חרא.. אני מרגישה שמנה ומכוערת..מחר פורים אין לי למה להתחפש...למה את מתחפשת?.?
 

A-naT

New member
אין לי מושג...

לא ממש חשבתי על זה, כי אני חולה כבר שבוע, וזה היה הדבר האחרון על הראש שלי נראה לי שאני הולכת להפסיד את הפורימון, וזה ממש מסריח, אני חולה על החג הזה..
 
עינתי יקירה

איך עבר היום? כולי תקווה שיותר טוב. אני כאן אם את צריכה, אחותי הקטנה... (וואי, מה יקרה אם אחותי תראה את זה...איך שהיא תקנא...) אוהבת אחותך הגדולה.
 

A-naT

New member
היום עבר לאט-לאט

אבל לפחות הוא עבר מה שנשאר ממנו כבר לא נחשב, אני הולכת לישון עוד מעט, להשלים את הלילה הקודם- לא ישנתי כל הלילה, היו לי התקפי חרדות אחד אחרי השני, ואני מותשת.. חוצמיזה, גם היום לא הלכתי לבית ספר, אני מתייבשת פה לאט לאט.... איך היתה העבודה שלך היום?
 
וטוב שעבר...

אז אני מבינה שכל הלילה היית ערה....חגגת אותה, הא? אם את רוצה לספר לי קצת, אני פה. ולמה לא הלכת לבית הספר? בגלל החברות שמציקות? אני מקווה שלא זו הסיבה. אשמח לדבר איתך קצת אבל אם את עייפה, לכי לך לישון. אני אשמור עלייך מכאן. ביחד עם דודי. (נעשה תורנות). אוהבת אחותך הגדולה נ.ב. לי עבר היום בסדר. קצת מעייף, אבל היה לי נורא כיף לחזור לילדים. ועכשיו בכלל, מתכוננים לפורים....חבל לי שאני לא אהיה.
 
גם אני פה...

יעלי קראתי שעבר עליך יום קשה. ואת יודעת מה טיבם של ימים קשים: לבוא ולחלוף להם. כולנו פה כבר מנוסות בכך. לגבי ההורים - אני שותפה לדעתה של תרנגולת. אני חושבת שלהסתיר מהם את הבעיה זו טעות. ההסתרה לוקחת ממך הרבה יותר מידיי כוחות, שאותם את צריכה עכשיו לדברים אחרים. ומאוד יכול להיות, שהם כבר מנחשים משהו....ורק מחכים לאות ממך, כדי לחבק ולעזור. אז ספרי להם, או למישהו ואחר איתו יותר נוח לך לדבר. די להסתיר. הגיע הזמן להחזיר מלחמה למחלה.......ולהראות לה שאת יכולה גם בילעדיה. אנחנו פה איתך תמיד את יודעת, לפעמים יש ``שעות מתות`` כי לכולם יש גם עיסוקים נוספים אבל הנה.... איתך תמיד, גם כשלפעמים נראה כאילו לא. שלך מאיה
 
למעלה