וואו זה היה ממש ממש מוזר!

Penny_Lane

New member
וואו זה היה ממש ממש מוזר! ../images/Emo35.gif

היה לי חלום ממש מוזר בלילה, וזו לא פעם ראשונה שאני חולמת אותו, פשוט הוא כל פעם במקום אחר... טסתי עם עוד בערך 14 בנות (שבחלום שלי הכרתי... אבל במציאות אני לא מכירה אותן), לאיזה אי... והיינו שם בבריכה כזו, ליד מפל.. ואז כמה בנות הלכו למערה שליד.. ושמענו צרחות כולנו הלכנו אליהן, ודובים התחילו לרדוף אחרי כולנו.. וזה היה ממש ממש ממש מוזר.... ובדיוק שאחד הדובים בא לנשוך אותי התעוררתי מהטלפון שצלצל... אני חולמת את החלום הזה לפחות פעם בחצי שנה... אבל כל פעם המיקום שאני נמצאת בו הוא שונה..... מישהו יודע אולי מה הפירוש של זה?
 
למעלה