וואו...התגעגעתי...סיפור ארוך!!!

sigalaz

New member
וואו...התגעגעתי...סיפור ארוך!!!

התקופה ההזויה של חיי...לא כך תארתי את לידת בני המקסים...כן...הוא בן אוטוטו 4 שבועות!!! ב - 15/12 בשעה 13.00 היתה ירידת מים באמצע יום העבודה, שבוע 37.1. מים מקוניאליים. נסעתי לבי"ח ושם...לאחר 18 שעות כואבות, מתישות, בהן שתי אחיותיי לוו אותי בדבקות, כשהפתיחה היתה 7 ס"מ, העובר במצוקה (דופק גבוה) וראש גבוה בגלל מבנה גרמי צר (לידה תקועה) הוחלט להעביר אותי לניתוח קיסרי חרום. (זוכרות שנורא רציתי קיסרי מראש??? חההה....פסיכית שכמותי). הניתוח היה ב - 16/12 , יום שישי בשעה 7.45. הוא נולד במשקל 3.06 ק"ג. התעוררתי סופית רק באותו יום באחה"צ וכולם סיפרו לי כמה הוא משגע, אבל..נמצא בפגיה בגלל מצוקת חמצן ולא יוכלו להביאו אלי. הכאבים היו בלתי נסבלים ממש, לא יכולתי לזוז, כשבערב רצו לקחת אותי להתקלח התעלפתי בשני הנסיונות. רק למחרת לקחו אותי לראות אותו והתאהבתי טוטאלית. הכואב הוא שהוא היה מחובר לחמצן, וגם בפוטו בגלל צהבת וגם סיפרו שהוא אנמי. בקיצור...הוא היה שם שבוע ימים מהלידה ואני כל יום, כל היום הייתי איתו. מנסה להניק, לחבק. יומיים אחרי הלידה הזמינו קרדיולוג בגלל רשרוש בלב והוא מצא שיש לתינוק מום בלב - הצרות של אבי העורקים ומשהוא במסתם. בקיצור...כעבור יום, לאחר שיחות עם מנהל הפגיה, הבנתי סופית, בתוך ההיסטריה, שהתרחיש הדרמטי ביותר זה שמתישהוא הוא אולי יצטרך לעבור ניתוח (בילון)שנעשה באופן די שגרתי בשניידר ושהוא לא יהיה ספורטאי צמרת (או שאולי כן)). אם מישהיא שמעה על העניין הנ"ל אשמח לשמוע מנסיונה. בקיצור...נהיה במעקב קרדיולוגי ונקווה לטוב. העניין הוא, שעד שהוא שוחרר הביתה אחרי שבוע...הייתי בבית 4 ימים כואבת ודואבת (כי גם נתפסה לי הרגל בגלל התיזוזים של אותו שבוע ובגלל הלידה כנראה) והתפתח לי גירוי נוראי סביב העין. אמא שלי היתה איתי והייתי סופסוף מאושרת שאנחנו בבית ונתאושש. אבל...עלה לי החום, למעשה..בלי התראה מוקדמת התחלתי לקדוח ממש מחום והובהלתי למיון ושם..מצאו שיש זיהום קשה ביותר ואושפזתי לחמישה ימים עם אנטיביוטיקה לוריד סביב השעון. אח"כ שוחררתי עם מסה של אנטיביוטיקה בכדורים לעוד שבוע. אחיותיי ואמא שלי היו עם פספוסון ואני בהזיות ובין לבין..בוכה!!! טוב...לא ממש תכננתי שגם זה יקרה...זיהום ברחם!!! בכל מקרה, אני כבר שבוע וחצי אחרי, יותר מחוזקת, אתמול חזרתי הביתה לבד עם פספוסון והיינו פעם ראשונה לבד כי די התגעגעתי לבית שלי/שלנו. הלילה היה ליל שימורים כי הוא בוכה המון, סובל מגזים ,אבל...אלו כבר בעיות שגרתיות - קטן עלי!!! מקסימום...אשן בעמידה!!! זהו...ממש תקופה הזויה, שבתוכה עשרות טלפונים מחברים/משפחה/לקוחות, שלמרביתם לא עניתי, משפחה שסובבת אותי, הדירה שלי שיצאה מכלל שליטה בשל המוני המבקרים והמשפחה, הבישולים, המשלוחים וכו'..וכן..זאטוט קטן ומקסים שנכנס לחיי בקול תרועה (חתיכת תרועה) . אם הייתי יודעת לשלוח תמונה הייתי עושה זאת בשמחה . אומרים לי שעם הגידול שלו אשכח את כל הטראומה, אבל...לא נראה לי!!!. אני משתפת אתכן בכל זה כי אתן חברותיי להריון, ליוויתן אותי בעיצומו של התהליך עם כל הקושי, בהריון שגם לא היה קל (דימומים, צירים מוקדמים, עבודה מטורפת), ועכשיו אני מרגישה צורך לשתף בתהליך הלידה והסובב לה. אני מקווה שמכאן הדרך תהיה חלקה והכי חשוב לי...שאורי (האור שלי - זה שמו של הזאטוט) יהיה בריא ושלא יצטרך ניתוח בעתיד כי זה מפחיד אותי.... מקווה שהחזקתן מעמד עד כה ומאחלת לכולנו שנת אור ושלווה. אמן ואמן!!!
 
YYY סיגל, איזה סיפור! ../images/Emo49.gif../images/Emo95.gif

קודם כל ולפני הכל, אוֹרי - שם מקסים. מאחלת לך שהכל יסתדר וששניכם תהיה בריאים לגמרי
שהתקופה (הממש לא קלה) הקרובה תעבור עליכם בשלום ובקלות ושתתחילי להינות ממנו בלי דאגות.
 

יעלה1234

New member
המון המון בריאות לשניכם../images/Emo24.gif

וכמובן המוני
נחת ומקווה מאד מאד שהכל מעתה ילך כשורה ללא, שום דופי ותדעי ותחווי רק ימים מאושרים עם אורי
 

My Rom

New member
קודם קבלי ממני המוני ../images/Emo24.gifים

ועוד הרבה מאוד חיזוקים ועוד קצת
ים. אכן, לפי מה שכתבת עברת תקופה מאוד לא קלה, שמחה מאוד שאת מאחוריה והכול בסדר איתך ועם אורי
(שם מקסים דרך אגב) ושאתם בבית. תחזיקי מעמד ואני שמחה שהמשפחה והחברים איתך והם תומכים בך ועוזרים לך בתקופה הקרובה. אנחנו כאן וירטואלית ולא וירטואלית בשבילך. ולגבי הניתוח, הייתי במקום שלך כאשר גם לנסיך שלי גילו מום מולד (לא בלב אבל עדיין ההלם הוא גדול) לאחר הלידה ואני עד היום זוכרת את הבכי וההורמונים שלי וההיסטריה אבל לאט לאט זה מסתדר והנסיך שלי עבר את הניתוח בשניידר בגיל שנה וחודשיים וברוך השם הכול בסדר והיה מעקב גם לפני וגם אחרי.
 
מזל טוב וחיבוק ../images/Emo24.gif !

שמחה שכל זה כבר מאחוריכם ושאת ואורי בבית, מאחלת לך לגדל אותו בשלווה ובכייף ומחזיקה אצבעות שלא תזדקקו לניתוח.
 

אורora

New member
מזל טוב../images/Emo141.gif

סיפור לא קל. טוב שהרוב מאחרייך, מקווה שגם סיפור המום בלב יהפוך למינורי בקרוב.
 

ofrava

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo24.gifסיגל

וואו..איזה סיפור. מאחלת לכם הרבה אושר ובריאות ביחד.
 

הילה35

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gifוואו. איזה

סיפור. התרגשתי מאד לקרוא.המון מזל טוב אכתוב בהמשך
 

דש1דש

New member
יקירה ../images/Emo24.gif

מקווה שכל התלאות מאחוריך - ועכשיו ישאר רק האושר הגדול בגידולו של אורי! מקווה שהכל יסתדר ולא תצטרכו ניתוח - אבל אם חס וחלילה כן - סומכת עליך שתמצאי את המקום והמנתח הנכונים שיעשו את העבודה ויתקנו את מה שצריך!!! שתהני ממנו, המון המון בריאות לכולם!!!!
 

יגביע

New member
../images/Emo24.gif לכם - מאחלת ימים מאושרים

אני קוראת את סיפורך וצמרמורות מלוות אותי. והמחשבה הראשונה שעוברת לי בראש היא הרצון לחבק
ולחזק אותך ולהגיד לך שאת מדהימה
. ובטוחני שתהי אמא מדהימה עוד יותר. מאחלת לכם בריאות והחלמה מהירה. חיים מאושרים ומוארים. ואמן אמן לאיחולים שאת בוחרת עבורכם.
ואהבה בביתכם. יגביע
 

דבורי

New member
וואו, איזה סיפור

עברת תקופה לגמרי לא פשוטה. מקווה שמעכשיו הכל יהיה יותר קל, ותוכלי ליהנות מאור בשקט בלי דאגות. הרבה בריאות לשניכם.
 

נוRית

New member
../images/Emo49.gif סיגל ../images/Emo95.gif

וויי... איזה סיפור מצמרר..... שמחה לשמוע שהחלק הקשה ביותר כבר מאחוריכם, ושאת ואורי (אכן - שם מקסים) בבית שלכם! מאחלת לכם שהאושר שאת חשה והאהבה רק יגדלו ויתגברו, ושהבריאות
תשרור בביתכם!!!
 

catנוע

New member
איזה סיפור ../images/Emo24.gif

ממש מצמרר. שמחה שהכל מאחוריכם עכשיו, ומקווה שההמשך יהיה קל ושליו. אורי זה שם מקסים
שיהיה לשניכם רק טוב, והמון בריאות
 

Mayה

New member
וואו, איזה סיפור

צר לי לשמוע על מה שעברתם, מאחלת לכם החלמה מלאה והנאה שלמה בגידול אורי , מאחלת לך שיאיר את חייך.
 

Tin Tinn

New member
וואו, איזה סיפור ../images/Emo5.gif

טוב שהקשה כבר מאחוריכם ומעכשיו שיהיה רק אור, שמחה, אושר ובריאות
 

Tin Tinn

New member
וכמובן ../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo95.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

 

judith4

New member
לפני הכל - המון מזל טוב וברכות

אכן סיפור תלאות רציני עבר עלייך ומאחלת התאוששות מהירה וכמה שפחות רופאים (ככל שניתן) בעתיד. בריאות ורק בריאות.
 

sigalaz

New member
תודה לכולן וחיבוק בחזרה

אני עדיין לא מעכלת את מה שעבר עלי וכשאני קוראת את מה שכתבתי זאת באמת מסכת תלאות, אבל...מקווה שההתחלה המקרטעת הזאת מצביעה על המשך חלק!!! לכולנו...אמן!!!!
 

גליה שמ

New member
מזלטוב ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

איזה שם יפה. שתמיד תמיד תמיד יהיה לכם המון המון אור.
 
למעלה