וואו, החוזים נפתחו בעלייה עצבנית

futures

New member
וואו, החוזים נפתחו בעלייה עצבנית

נאסדק עולה ב 0.8%, הפעם האחרונה שראיתי כזה דבר היה כשתפסו את סאדם.
 

Skyywalker

New member
אתה מצחיק עם ההודעות הלא קשורות

למציאות שלך
 

futures

New member
הם לא קשורות למי שלא מבין

צר לי עליך אבל לפעמים חוכמה היא לא מטבע שעובר לסוחר. אם תרצה אני יעשה לך קורס בפיוצרס וחשיבותם.
 

מסטיקה

New member
בתור מיש בקושי מבין משהו בפיוטצ'רס

עדיין, אשמח מאד אם יש לך דברים מעניינים לכתוב בנושא כגון:מה באמת החשיבות שלהם לדעתך? שיטות מסחר מעניינות (ולא מסובכות מדי למתחילים) בפיוטצ'רס? אתרים טובים ללמוד ת'נושא? ועוד מה שיתחשק לך אם יש... זה בהחלט נושא מעניין מאד שלא הספקתי ללמוד עדיין ואם יש לך מה להוסיף לי ולכשמותי בנושא זה יהיה אחלה מעולה.. תודה רבה.
 

futures

New member
חוזים עתידיים

להלן תיאור של הגידול במסחר בחוזים עתידיים, גרף זה מתאר את מחזורי המסחר השבועיים החל משנת 1998, אז המחזור השבועי היה כ 60,000 חוזים בשבוע לאומת מחזור של כ-4 מליון חוזים לשבוע היום. שוק החוזים בניגוד לשוק המניות עובד ללא עושה שוק ז"א אינך קונה מגולדמן זאקס, מריל לינץ, וכו'... תפקיד הברוקרים הוא רק לסלוק את הפעולות לבורסה. וכך נוצר מסחר הרבה יותר טהור וכמעת ללא מרווחי קניה מכירה. מעבר לכך השוק פעיל כמעט 24 ש'. אפשרות לסחור מחשבון אחד בכל המוצרים מכל בורסות החוזים בעולם, נפט, זהב, מטבעות, מדדים-נאסדק,דקס(גרמני),פוטסי(אנגלי),ניקיי(יפני) וכו'
 

futures

New member
המשך

דוגמה טובה ליתרון היא "11-ספטמבר-2001" השוק נסגר ל 6 ימים ונפתח בגאפ של 5% בערך. מה קרה למי שהחזיק פוזיציות לונג באותה תקופה? מי שסחר בחוזים יכל באותו הרגע לפתוח פוזיציות שורט בדקס, פוטסי וכל השאר ולא להיות חשוף ל6- ימים. מה בקשר למלחמה בעירק, הדבר הכי טרוויאלי הוא לקנות חוזים על הנפט בתקופה כזאת, למה להינעל על מסחר במניות כאשר מרבית העניין והכסף הגדול והחכם הולכים לנפט. מעבר לכך כאשר קונים חוזה על הנאסדק 100 (לצורך העניין) בעצם אנו קונים בפעולה אחת 100 מניות בנאסדק, כך אנו גם מפזרים/מקטינים את הסיכון ואפילו משלמים פחות עמלה מאשר על מניה בודדת.
 

futures

New member
שיטות מסחר

כמו במניות גם בחוזים עתידיים יש מגוון של שיטות מסחר להלן חלק מהן: 1.מסחר באמצעות ניתוח טכני. 2.ניתוח כלכלי של המשק(דגש על נתוני השוק, אבטלה, התחלות בנייה וכו') 3.מסחר יומי: סווינג טרייד - בחירת כיוון השוק ופתיחת פוזיציות למהלך שלם. סקלפינג - פתיחת פוזיציה במינוף עצום כדי להרוויח משינוי מזערי בשוק.(אפשרי רק בפיוצרס) 4.ארביטראז מדומה - לדוגמא קניית נאסדק ומכירת s&p או דקס בו זמנית. 5.הגנה על תיק מניות - לדוגמא קניית: MSFT,FLSH,CSCO,CHKP והגנה בשורט על חוזה מיני נאסדק.
 

yaron311

New member
בנאסדק יש עושי שוק?

למיטב ידיעתי,הבנתי, בבורסות ממוחשבות,אין עושי שוק. אני עובד עם אמירטריד,לשעבר דאטק, ויש התחיבות לביצוע תוך 60 שניות! מרגע משלוח ההוראה.(בתנאי שהמחיר מעל ל"ביד",הכוונה במניות סחירות,כך שברור שאין מגע יד,עין אדם! תוכל להרחיב בנוגע לחוזים? כיצד סוחרים? העם הברוקרים המכוונים תומכים בכך? מה היתרונות יחסית למסחר רגיל? וכמובן מה החסרונות? בתודה.
 

futures

New member
בטח שיש

בנאסדק יש עושה שוק. מריל לינץ, גולדמן זאקס, הרצוג, ליהמן ברדרס.......... כיום יש בנוסף עושה שוק אלקטרונים ECN אשר אפשר לקנות דרכם. הברוקרים המכוונים לא תומכים בחוזים, צריך לפתוח חשבון בבנק סליקה לשם כך. במידה ואתה סוחר תוך יומי היתרונות של המסחר בחוזים מאד גדולים. במידה ואתה משקיע לטווח ארוך עדיף במניות.
 

yaron311

New member
מדוע צריך עושי שוק בנאסדק, בבורסה

שהמסחר בה אלקטרוני? נכון שלעיתים יש לספק נזילות במניות דלות סחירות. איני מבין למה במיקרוסופט,אינטל ודומיהם שבהם הסחירות גבוהה מאד יש להזדקק לעושי שוק וכמובן לפרנסם בעמלות?
 

astral travel

New member
שאלה טובה גם אני שואל אותה

כנראה בשביל שאנשים מסויימים יעשו כסף למרות שאין בהם צורך..
 

bogii

New member
futures

אתה יכול גם להסביר לו תראה עם מה הוא מתעסק אז תבין למה הוא מתרגז שמע אני זוכר פעם היו בפורומים מדברים על כל מיני כינויים שלא הבנתי כלום ואכן תעצבנתי. אז מסתבר שיש עוד הרבה כמוני ויהיו עוד יותר אגב לא מקבל את המשפט :" חוכמה היא לא מטבע שעובר לסוחר" מורה טוב תמיד יכול להפיק את המיטב מתלמיד, מי יותר מי פחות. אגב יש לעיתים הנאה בללמד ואם זה מצליח זה גם עושה משהו, נסה ותיווכח ועם הזמן תבין למה כוונתי, יש גם כאלה שמרוויחים מזה אפילו כסף בהצלחה איש
 

maofplayer

New member
אבל למה

0.8% זו עלייה עצבנית ? מחיר החוזה - אמור לשקף את ה GAP ביום המסחר הבא. והמספר הזה הוא סביר בהחלט.
 

futures

New member
עלייה של 0.8% ביום ראשון בלילה

עלייה של 0.8% ביום ראשון בלילה היא עלייה עצבנית, למה? מהסיבה הפשוטה שזאת עלייה יוצאת דופן, צריך לזכור שהעליה התרחשה בשעה שאין מסחר במניות ואין מסחר באירופה, הפעם האחרונה שהיה דבר כזה היה כאשר תפסו את סאדם חוסיין. דרך אגב עליה כזאת בשעה כזאת זהה לעליה של 4% בזמן מסחר(מבחינת התדירות)
 

Skyywalker

New member
זה מה שגם אני לא הבנתי

כי במשך השבוע רואים לעיתים קרובות עליות כאלה בחוזים. בכל אופן מצטער הזילזול, דבריך על נושא החוזים מרתקים, מקווה שתמשיך לפרט לנו עוד בנושא
 
למעלה