וואו אתם המקום לפתרון לויכוח המשפחת

נופר30

New member
וואו אתם המקום לפתרון לויכוח המשפחת

המשפחתי אני טוענת שפלאפל זה לא ישראלי טהור אלא מיובא ושיש פלאפל גם במצרים ולבנון ( לדוגמא ) החצי השני טוען שלא הפלאפל זה ישראלי ( אם אם מהחלק הערבי שלו ) אבל אין אותו במקומות אחרים אלא אם הוא יוצא לשם מפה אז מי מאיתנו צודק?
 
את צודקת!

אני גם חושבת שזה לא ישראלי טהור, אבל אין מה לעשות כולם אוהבים לנכס לעצמם דברים טעימים...
 

מאקי

New member
יש לכם דוקים בבית טאקי?? יותר עדיף

מאז נפוצו שבטי ישראל ל 4 כנפות תבל אין משהו שבמטבח ישראלי הכל הוא ערב רב של טעמים מקומות תרבויות יש ואריציות שהיגיעו לכאן יש התאמות לפי חוקי הכשרות והעדות השונות ותשחקו דוקים טאקי עדיף
 

נופר30

New member
מאחר ולא אמרתי שאנחנו משחקים

אלא מתווכחים נשאיר את הדוקים ליום אחר
 
כן למצרים יש פלאפל ידוע

שנקרא "טעמייה" , אך הוא עשוי מפול ופה בארץ בדר"כ מכינים אותו מחומוס
 

pirge

New member
אין טעם לויכוח. כשיצאו בני ישראל

ממצרים. הם הביאו איתם את המתכון המקורי שנקרא " טעמייה" . ופה "שידרגו........ וזהו. לקחנו להם...
 
הפלאפל

הוא לא ישראלי, אלא, הגיע אלינו מארצות ערב, וכמו שאמר "ניר חכלילי", בערב יום העצמאות: "השילוב של הפלאפל, הסלט ירקות, הטחינה והפיתה, הוא הדבר הישראלי הנפלא". חג שמח לכולם.
 
למעלה