המשפחתי אני טוענת שפלאפל זה לא ישראלי טהור אלא מיובא ושיש פלאפל גם במצרים ולבנון ( לדוגמא ) החצי השני טוען שלא הפלאפל זה ישראלי ( אם אם מהחלק הערבי שלו ) אבל אין אותו במקומות אחרים אלא אם הוא יוצא לשם מפה אז מי מאיתנו צודק?
מאז נפוצו שבטי ישראל ל 4 כנפות תבל אין משהו שבמטבח ישראלי הכל הוא ערב רב של טעמים מקומות תרבויות יש ואריציות שהיגיעו לכאן יש התאמות לפי חוקי הכשרות והעדות השונות ותשחקו דוקים טאקי עדיף
הוא לא ישראלי, אלא, הגיע אלינו מארצות ערב, וכמו שאמר "ניר חכלילי", בערב יום העצמאות: "השילוב של הפלאפל, הסלט ירקות, הטחינה והפיתה, הוא הדבר הישראלי הנפלא". חג שמח לכולם.