וואו... אני עדיין נפעמת!!!!
סיימתי לראות עכשיו את הסרט "תיכון ההזדמנות השנייה", זהו סרט על תיכון ברמלה, מגיעים אליו ילדים שנזרקו מכל המסגרות האחרות, ושם... שם.. אף אחד לא מוותר עליהם, לא המנהל ולא המורים... זה פשוט מדהים, לראות שזה קיים, ידלים שלא היה להם אף סיכוי במקומות אחרים, ילדים שלא היה להם חלום, סיימו 12 שנות לימוד ובגרות מלאה ויוצאים עכשיו לחיים, מחוזקים, מאמינים ומשכילים... כל צוות החינוך בבית הספר, ללא ניסיון קודם, המנהל, חילי מעולם לא עסק בחינוך לפני וצוות המורים, אולי רק אחת היתה מורה בעברה.. כל אחד מהם בא ממקום אחר לגמרי.. בא ממקום אמיתי, כן, מאמין ורוצה לראות את הילדים האלה מצליחים!!!! זה פשוט מדהים!!!
סיימתי לראות עכשיו את הסרט "תיכון ההזדמנות השנייה", זהו סרט על תיכון ברמלה, מגיעים אליו ילדים שנזרקו מכל המסגרות האחרות, ושם... שם.. אף אחד לא מוותר עליהם, לא המנהל ולא המורים... זה פשוט מדהים, לראות שזה קיים, ידלים שלא היה להם אף סיכוי במקומות אחרים, ילדים שלא היה להם חלום, סיימו 12 שנות לימוד ובגרות מלאה ויוצאים עכשיו לחיים, מחוזקים, מאמינים ומשכילים... כל צוות החינוך בבית הספר, ללא ניסיון קודם, המנהל, חילי מעולם לא עסק בחינוך לפני וצוות המורים, אולי רק אחת היתה מורה בעברה.. כל אחד מהם בא ממקום אחר לגמרי.. בא ממקום אמיתי, כן, מאמין ורוצה לראות את הילדים האלה מצליחים!!!! זה פשוט מדהים!!!