וואוו איזה פרק.

א ר י ק ל

New member
וואוו איזה פרק.

סטפני= "אתה מתחרט?" ריד'ג= "נ--א--ן" ברוק על המסלול הקהל מריע. עשו אותה דוגמנית דוגמנית עם כל התיכשוט והשיער הנפוח. מה שמעיק פה זו סטפני שבעבר שללה את כל הקולקצייה ואת ברוק במרכזה. ועכשיו מארגנת ומנסה שכולם יתלהבו ויהנו. איזה שינוי מרענן. אהבתי בחזרה מהפירסומות את ההתחלה, זה היה כאילו אינטרו אל תוך התצוגה. .
 

א ר י ק ל

New member
../images/Emo104.gifשישי- איך התרגשתי הפרק!

ברוק התחילה לצעוד לבושה בגולת הכותרת שבעיניי הייתה מדהימה,ותפורה עליה. והנשיקה עם ריד'ג-הרסה אותי. נהנתי.
 

א ר י ק ל

New member
ואיך אפשר ללא מעט עצב-

ברידג'ט- "ריד'ג צדק, זה מתחיל בנשיקה.." כל כך ריחמתי עליה..סיכמה את כל הרומן עם דנטה בעזרת משפט זה. מה שפלישיה עשתה לה ליד העיתונאים..ממש שיברון לב. ועוד להצטלם איתם יחד.
 

Indiman1

New member
כן, זה באמת היה עצוב. פלישיה חראית

פשוט ככה. רק חבל שבריג'ט נותנת לה להיות כזו . אבל זה בריג'ט, מה כבר אפשר לצפות ממנה.. ודנטה - עוד טמבל שם. אולי תגיד לה כבר ששתית כל כך הרבה ובגלל זה הצעת לה נישואים, אבל לא . הוא ממשיך בהצגה שלו. למה יש לי הרגשה שבחתונה שלהם , כשהכומר ישאל מי מתנגד , רק אז הוא ייזכר ויגיד - "אני מתנגד!"
 

Indiman1

New member
ברוק נראתה ממש רע !

זה בעינכם מדהים ? גועל נפש - מה זו התסרוקת הזו וכל השרשראות והתכשיטים המזוויעים ושלא נדבר על התלבושת, ה showsotpper לכאורה, שהייתה פשוט מזוויעה. איך היא הסכימה להראות ככה ? זה נראה כאילו היא לובשת תחפושת שילד בן שלוש תפר. בחייכם...
 
אני גם חשבתי בזמנו

שברוק נראתה מזעזע בתלבושת הזו. בהתחלה חשבתי שהתמונות שהודלפו פשוט באיכות גרועה, אח"כ הבנתי שזו התלבושת
 

S c a r l e t t

New member
הדגם עצמו וכל האקססוריז היו מזוועים

אבל ברוק נראתה מעולה, השיער ממש מחמיא לה ככה, במקום הפזור הרגיל וחסר הצורה והאיפור היה מעולה, ממש כמו שהיא הייתה משקיעה פעם...השואוסטופר היה מזעזע שלא נדבר על הסרט שקשרו לה על הראש וכל שאר התכשיטים הפרחיים... אני לא מבינה איך ניק יכול כל פעם מחדש להתעצבן, לריב, להציב אולטימטום ולבסוף לסלוח לה להתנהג כאילו כלום לא קרה. מצד אחד אני ממש מרחמת על ברידג'ט מצד שני, זה די מגיע לה, דנטה הגיע מאיטליה בשבילה נתן לה כל מה שרק אפשר לבקש, קרקר סביבה כל היום והיא דחתה אותו, אחרי יומיים שהוא עם מישהי אחרת היא פתאום מבינה שהיא אוהבת אותו?!? ממנה אני לא מצפה לעצור את החתונה אבל אני לא מבינה איך דנטה לא עושה שום דבר
 
איתך אני לא מדבר יותר

את ושלל כינוייך (על אף החיבה המוצדקת בהחלט לג'סטין טימברלייק בן שבתיאל) הצבעתם עבור רידג' בסקר. את מנודה
 
למעלה