וואוווווווו הוסיפו אותי לרשימת הכבו

sahr12

New member
``כשאת נוגעת בי``....בקר יפה לכולם-ן.

רציתי לשאול....יש סלקציה מחר בכניסה???????:):).. יום טוב לכולנו....
 
סער שאלה אישית

שמעתי בפורום ששוחררת מהאזיקים וכעת את צפור דרור בין החוחים אז.... שנחכה לך שם בכניסה בזרועות פתוחות עם נשיקה או מה?
 
למעלה