וואוווווווו הוסיפו אותי לרשימת הכבו
S sahr12 New member 18/7/01 #2 ``כשאת נוגעת בי``....בקר יפה לכולם-ן. רציתי לשאול....יש סלקציה מחר בכניסה???????.. יום טוב לכולנו....
``כשאת נוגעת בי``....בקר יפה לכולם-ן. רציתי לשאול....יש סלקציה מחר בכניסה???????.. יום טוב לכולנו....
נ נוגעת בגלים New member 18/7/01 #5 סער שאלה אישית שמעתי בפורום ששוחררת מהאזיקים וכעת את צפור דרור בין החוחים אז.... שנחכה לך שם בכניסה בזרועות פתוחות עם נשיקה או מה?
סער שאלה אישית שמעתי בפורום ששוחררת מהאזיקים וכעת את צפור דרור בין החוחים אז.... שנחכה לך שם בכניסה בזרועות פתוחות עם נשיקה או מה?