וואאאאאאאאאאאן בלוווווווווד

וואאאאאאאאאאאן בלוווווווווד

לוס אנג'לס עיר גדולה מהחיים, אני ממש מרגיש פה כמו בבית, ימבה עצי דקל ומזג אוויר שמוציא את כל הכוסיות עם חוטיני... תענוג.... מחר לופה פיאסקו מופיע לא רחוק מכאן ואם אני לא אסע לווגאס כנראה שאני אלך. (עם כל הכבוד למסיבת לסביות של סופרים) גם טאליב קוואלי ולויד באנקס יקפצו להופיע מאוחר יותר החודש ואני מקווה ללכת. אבל אני כאן כדי לבדוק מה אתם חושבים על הרימיקס החדש של גיים ללהיט שלו "וואן בלוד", אולי השיר שמקבל הכי הרבה כבוד בכל מועדון שהייתי בו מחוף לחוף. גיים הביא לרימיקס את הקרם-דה-לה-קרם של עולם הראפ כיום, 25 ראפרים שונים אפילו ג'ה רול מביא כאן קאמבק שגרם לי לשכוח לרגע את הזוועות שהוא היה שר לפני כמה שנים. הדיון הכי חם כרגע הוא מי הביא את הבית הכי טוב, אני צריך לתת לזה עוד כמה שמיעות כדי להחליט... תקליקו כדי להוריד אגב, שמישהו יעלים כבר את אייקון, השיר עם עמינם כל כך גרוע, והשיר עם סנופ אפילו עוד יותר, ומשמיעים את זה ברדיו כל הזמן!!!
 

New member
קיצר

מתי אתה חוזר לארץ כדי שאני אדע עד אז איך לתכנן את הדרך בה אני הורג אותך
תמשיך לשטוף לנו את העיניים ובעידכונים
תמיד כשיש הודעה ממך אתה מחזק אותי יותר לצאת בעקבות החלום
ותתחבר כבר למסנג'ר יא ערססססססססססס~! והכי חשוב, תמשיך להנות אחי
cYa
 

Dungeon

New member
תקנה פוקט בייק

זה עולה שם איזה מאה ומשהו דולר אבל בארץ תוכל למכור את זה בהרבה יותר (אם תמצא קונה ואם לא זה כלי ממש כיפי). בסך הכל שוקל בסביבות ה-20 קילו אבל שלא יתפסו אותך במכס.
 

da^Lord

New member
אגב וואן בלוד

מי זה בסמפול? סיזלה?? מוכר לי כל כך וזה מעצבן אותי שאני לא מזהה.
 

dune d

New member
והשמות...

The Game feat Jim Jones, Snoop Dogg, Nas, T.I., Fat Joe, Lil Wayne, Nore, Jadakiss, Styles P, Fabolous, Juelz Santana, Rick Ross, Twista, Kurupt, Daz, WC, E-40, Bun B, Chamillionare, Slim Thug, Young Dro, The Clipse, & Ja Rule - One Blood (remix) חביב תתחיל להתחבר, אני שמח לשמוע שאתה נהנה שם :)
 
אווווווווווו וווווויייייי

איזה רמיקס אדירררר! הבית של : kurupt & ja rule סוף הדרךךך. דה גיים ממשיך לספק את הסחורה אחרי 300 bars
 

חולוני

New member
עדיף One Blood של הוו-טאנג

שהביאו את ג'וניור ריד לשיר ולא סתם סימפלו אותו כמו הגיים וגם יצא הרבה יותר טוב. ובכלל האלבום של הגיים מעפן, נפילה יחסית לדוקומנטרי.
 

חולוני

New member
אז ככה

1) אין ד"ר דרה. 2) הגיים ממשיך עם ראפ הניימדרופינג שלו. 3) אין שום באנגר ברמה של Hate It or Love It, How We Do או Put You on the Game. 4) 2 ההפקות של ג'אסט בלייז לא ברמה של 2 ההפקות שלו בדוקומנטרי. 5) עוד לא הצלחתי לשמוע את Why You Hate The Game עד הסוף, תמיד אני מעביר קדימה. שיר מעיק וארוך הרבה יותר מדי (9 וחצי דקות). 6) כשההפקה הכי טובה באלבום היא של Swizz Beatz - יוסטון (או קומפטון), יש לנו בעיה.
 
למעלה