והשנה הרייב-או-שמעון לא יתקיים:)

  • פותח הנושא DjMD
  • פורסם בתאריך

DjMD

New member
והשנה הרייב-או-שמעון לא יתקיים:)

לאיפה אתם מתכננים לצאת בפסח? בארץ, בחו"ל? :) ותודה למארגנים שהשנה חסכו לי בוקר מלא פרצופים. למרות שאני חייב להודות שהראשון היה אלוף!! :) אבל מאז הרבה מים, ערסים וילדים זרמו לחופי ניצנים:) ועוד שאלה קצרה ואחרונה, ייתכן וייפתח לנו אפיק להביא אומן רציני מחו"ל, את מי הכיי הייתם רוצים לראות באביב 2007?:) בום לכולם, Paranoia Project :)
 

DjMD

New member
לגבי שפונגל....

אם כבר רק סיימון יבוא להופעה,דובר כבר על הופעה שלו (סגנון הסט בתורכיה), הופעה שבעצם תתן טעימות מכל הפרוייקטים שלו, מכל הזמנים. מסע מופלא לאורך שנים של יצירה. אני מאוד מקווה שנזכה לארח אותו פה בישראל, יש לו ביקוש נרחב בעולם. תנו לי עוד אנשים, אומנים שהייתם רוצים לראות באביב 2007. התכנון הוא לא משהו ברמת רייב-או-שמעון, אלא פסיטבלון בחצי אם לא פחות כמות האנשים, הדגש יהיה על איכות; איכות סאונד, איכות אנשים, מיקום איכותי והכי חשוב, אומנים איכותיים, אני אעדכן אותכם:) בוםם לכולםם ויאללה בית"ר :) Paranoia Project.
 

TRANCE ADDICT

New member
סיימון vs אינפקטד(מוזיקה ישנה)

טוב עכשיו הקטע היותר ריאלי... freq liquid soul tegma twisted system damage j viewz vibrasphere אהה ואיך שכחתי יאאלה..כמובן וכמובן את סקאזי..חח סתם סתם... יש בטח עוד מלא אמנים פשוט אלה עכשיו עולים לי בראש... אם תוכלו להביא אמן או שתיים מהרשימה תבוא עליכם ברכה...
 

DjMD

New member
לגבי Freq!!! :)

אותו את Bluetech ואת Antix. הם יגיעו בקיץ כנראה, הבנתי כבר שאחת ההפקות הטובות בארץ יצרה איתם קשר. ו j.viewz הם ישראליים, יש להם הופעות מאוד נחמדות בת"א. עוד המלצה חמה שכנראה תנחת אצלנו גם בקיץ Flugbegleiter החיוך פשוט לא ירד ממני כל האלבום שלהם. וכמובן שכולנו עוסקים פה סטראנס פסיכאדלי, אז בום על Werecked Machine ברזילאים מטורפים:)
 

AeroPeek

New member
לגבי Flugbegleiter

אני אמוד אשמח להיות בהופעה, אהבתי לאללה את האלבום האחרון נורא נחמד ויש לו קצב מגניב לאללה. הוא גרמני אם אני לא טועה... ?
 

Nazgul7

New member
אפשר עידכון על הופעות של J.viewz ב

בתיבה האישית? תודה
 

DjMD

New member
חפש את האתר שלהם גבר...

אבל הם לא מופיעים בקרוב...
 

EEEBBR

New member
שאלה טובה

sun project shpongle psycraft vibrasphere ואם אפשר איזה הבטחה של אינפקטד ללכת אחורה עם המוזיקה לכיוון הקלאסיקל אז הם המועדפים עלי
 
למעלה