והשאלה הנשאלת היא,,,,

a-s-inv

New member
והשאלה הנשאלת היא,,,,

האם ממסד משטר אנשי חוק או איך שלא תקראו לזה ש,,, חטפו ילדים לפני פחות מחמישים שנה הרחיקו נדוד תנוקות מהוריהם על לא עוול בכפם ובלא לחשוב פעמיים אז,,, לא יכול להיות שילדיהם ממשיכי השלטון יעשו כזה מעשה קטן יחסית כהכנסת אדם לכלא הואיל והוא מאיים על שלטונם וחייהם? התפוח לא נופל רחוק מהעץ, לא?
 

ירמיהו

New member
מדובר בספקולציות

מאחר ומדובר בספקולציות ואף אחד לא יודע מה קרה ומהי האמת לגבי אותה תקופה בה נעלמו או ``נחטפו`` ילדים ו/או נשים כפי שקראתי איפהשהוא, לא הוגן לומר את מה שאמרת.......... כאשר תתגלה האמת ואם בכלל נשפוט כל דבר ודבר לגופו של עניין.
 

ירמיהו

New member
בלי אלימות

אל תהיה אלים, שדרעי גנב הוכח בבית משפט ישראלי ע``י שופטים מוסמכים שאני מקווה מאד שהם מקובלים גם עליך. שילדים נחטפו לא שמענו שהוכח דבר כזה בבית משפט, לכשיוכח דבר כזה אני אוריד את הכובע, ואז נדבר.
 

אורי ז.

New member
דרעי וילדי תימן

דרעי הורשע בקבלת שוחד , נ ק ו ד ה ! מה הקשר בין זה לבין ילדי תימן ? הנסיון שלך לקשור את כל החתולים בזנבם פאתטי . האיש מעל באמון שולחיו , אנשים כמוך וכמו הרב עובדיה , אבל אתם מוכנים לעשות הכל כדי להילחם בממסד . לא היית מקשיב טוב טוב לנאומו של עובדיה היום היית מבין שהוא לא חושב כמוך. שכת לציין שזהו המשך ישיר של הממשל שירה על אלטלנה .... אבל זהו גם המשך ישיר של אותו ממשל שהקים מדינה יש מאין , המשך ישיר לממשל שידע להקים את העם היהודי מאשפתות ולהקים כאן מדינה לתפארת , אותו ממשל שלא חשב שבמלחמה צריך לסמוך על כח עליון אלא על בניו והקים צבא לתפארת , אותו ממשל שקלט כאן עלייה בעשור הראשון למדינה שהיה גדול מגודל האוכלוסייה שהייתה כאן ולא היסס ולא קיטר , אותו ממשל שהקים ערים עיירות כפרים וקיבוצים , אותו ממשל שהקים מערכת חינוך , אותו ממשל שהקים מערכת פרלמנטרית , אותו ממשל שהקים מערכת משפטית לתפארת , אותו ממשל שהיה מוכן עם קום המדינה להסכים לכך שחלק מתושבי המדינה לא ישרתו את עמם , אותו ממשל שמסכים היום שחלק גדול יותר לא ישרת את עמם , אותו ממשל שאיפשר לך ולי להפגין ולהשמיץ כי זהו מחיר הדמוקרטיה , אותו ממשל שעשה ועשה ועשה ועשה ועשה , ולכן גם טעה , הממשל הזה לו חייב העם היהודי תודה מדי יום ביומו . בזה הוא נבדל מאלה שלא עשו , לא עושים ולא יעשו - אלא יושבים בצד הדרך וזורקים בוץ על העמלים , בביטחון מלא שהפריירים לעולם לא יחדלו לעמול עבורם .
 

a-s-inv

New member
אותו ממשל כהמשך ל,,,אורי.ז

אותו ממשל שגזר פאות אותו ממשל שיצר את תופעת ואדי סאליב אותו ממשל שהיה משמין על חשבון העניים אותו ממשל שהתייחס בגזענות לאחיו בעוד הוא שוכח את הגזענות שהופעלה כלפיו קצת לפני אותו ממשל שיצר פערים אדירים ב,,, 50 שנה ( זוכר את התנצלות ברק) אותו ממשל ששדד דרך הבורסה את קופת הציבור התמים פעמיים אותו ממשל שלא פחד לירות על יהודים כשהיה צריך אותו ממשלששלח את בני עדות המזרח לכלא בגלל ש,,, הם באו כך ממרוקו עיראק ותוניס, הלא כן? אותו ממסד שיצר חברה פרועה מלאת חולאיים בדמות הסמים מחלת האיידס תופעת המטיילים בהודו וחוזרים משם מטורללים בנים ובנות עם עגילים בלשון בגבה ולא חשוב עוד איפה אותו ממשל שלא היה מוכן לקבל שיש נשיא ספרדי ולגלג עליו בכל מקום אותו ממשל שצעק עוד בימי קום המדינה דרוס כל דוס ושנים לאחר מכן קובע ללמד דרוויש בבתי ספר אותו ממשל שהעלה גויים זונות אנשי מאפיה ועוד מרעין בישין למה? כדי לאזן את הכוחות במדינה אותו ממשל שבזמנו לא היה לו מינימום כבוד ועשה בראשיתמדינה עסקי סחר נשק עם אותם גרמנים ועוד לקח מהם כספי שילומים בכבוד ללא בושה אוי בגין איפה אתה? אותו ממשל שלא בחל במילים כקרבנות השלום וזלזל בדם היהודי אותו ממשל שלך אורי ששדד והרג וסגד ל,,,סטאלין והתאבל על הצורר הזה זה הממשל שלך ידידי? אותו ממשל שלא בוחל בשום אמצעי על מנת לטייח את חולאיו אותו ממשל שהרס את הנוער בשלל טעויותיו צא וראה את נגע הסמים והפשע בדרום ובשכונות הדרומיות הנערות בגיל של קטינות צבועות כמו אמהות בוגרות אורי אתה בטח לא מסכים אבל כל מה שכתבתי לא טעון הוכחת נכונות זה פשוט נכון ולכן העם שונא את אותו ממשל והתנקם ומתנקם ויתנקם בו
 

ben188

New member
אני לא חושב

שאפילו אתה באמת מאמין במה שאתה כותב. אני חושב שאתה כותב רק ע``מ להכעיס. אם רוצח יצא זכאי אז נשחרר גם את הגנב ????
 

a-s-inv

New member
מה??????.. לא נודע??????????

וזה שדרעי גנב כן נודע? כן על ידי שמואלביץ תענה יותר ברצינות עייפתי משכמותך
 
למעלה