והרי החדשות ......

D o r o t h y

New member
../images/Emo27.gifאלבום חדש לאילן וירצברג

"בלוז קוסמי" אילן וירצברג יביא את הבלוז הקוסמי שלו לאולפן "רוק בישראל" עם אבי משולם, יום שני, 11 בדצמבר 2006 בתכנית "רוק בישראל". אילן וירצברג על האלבום: "בלוז קוסמי" (2006) מביא לידי מיצוי תהליך שעברתי בשנים האחרונות, כאשר מצאתי את עצמי מתמקד יותר בגיטריסט שבי. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר במופע "זמן הגיטרות", שבו ניתן מקום נרחב לקטעי הסולו גיטרה. הגיטרה הייתה תמיד הקול הראשון שלי, ובאמצעותה יכולתי לבטא את התחושות המורכבות שהרגשתי, מרכות מלטפת ועד עוצמה "מכסחת". רוב השירים נכתבו בשנים האחרונות, אך ניתן למצוא כאן שירים גם מתקופות מוקדמות יותר, כמו זה של יונה וולך, "בעוד שעתיים", שהולחן בזמן העבודה על "בציר טוב", ו"מובן מאליו" שהולחן עבור נורית גלרון (שכתבה את מילותיו) לאחד מאלבומיה הקודמים אך בסופודבר לא נכלל בו. מתוך האתר של אילן וירצבג -http://www.virtzberg.com/
 

פּלפּל

New member
עוד יהיה לי

בינתיים שומע מדי פעם את הסינגל הראשון, "רוח חמה", ב-88FM, אבל אפשר לשמוע אותו כמה פעמים שרוצים גם באתר האינטרנט שדורית צירפה בְּטוּבָהּ. יום אחד אולי תגידי למה לא בשבילי וגם בשבילו.
 

פּלפּל

New member
רציתי לכתוב שאני ממליץ, אבל ברגע

האחרון נזכרתי שלא באמת שמעתי את כל הדיסק, אז כיוון שזה יהיה לא הוגן להמליץ עליו בלי לשמוע אותו, וכיוון שאם אכתוב בפירוש שאני לא ממליץ זה יהיה לא לגמרי נכון, נתקעתי, אני לא יודע מה לעשות עכשיו. גנגי המליצה. אילן וירצברג. מה יכול להיות רע?
 

giba70

New member
שמעתי קטע אחר, נשמע מעולה!

השמיעו היום ב-88 קטע שנושא את שם האלבום, "בלוז קוסמי" עם סולו "קוסמי" של גיטרה חשמלית בסוף השיר. אתה יודע אם יש קשר לג'ניס ג'ופלין וה-Cosmic Blues שלה?
 

giba70

New member
אוקיי, עכשיו קראתי שבעצם כל הקטע

הוא אינסטרומנטלי, עם קצת שירה באמצע. זה מה שקורה כששומעים רק את החצי השני של הקטע.
 
למעלה