והרי החדשות: יהיה טוב!

איך נראה קו הגמר שלך?

שבת שלום לך פרחים לשבת:
 
קו הגמר?

זוגיות, אהבה, חום אנושי. לא לבד. להתגבר על הקוצים בתחת. להיות עצמאית ולהינות מהמקצוע שלי. הרבה משימות לשנים הקרובות, לא?
 

דיקי דק

New member
ג'ימי יקירי

מה קשור נישואיה של פשוש או כל נישואים אחרים לצורך של בנאדם מסוים בחום ואהבה? אם היא אומרת שזה חסר לה אז כנראה שזה חסר, ואני חושבת שבאופן כללי אם תשאל 100 אנשים שמרגישים בדידות מי מהם נשוי ומי לא - אני לא בטוחה שיהיה כזה הבדל גדול בתוצאות. נישואים הם טקס שהתבצע בין שני אנשים בזמן מסוים למטרות שונות, ונכון שחלק גדול מהאנשים אכן מצפה למצוא שם גם חום ואהבה. אבל לחיים יש את הדינמיקה שלהם, אתה יודע. ואפשר גם לבחור להשאר שם בלי חום ואהבה, כי יש שם עוד דברים שחשובים לבני אדם כמו יציבות, שותפות, גידול משפחה, מעמד, מצב כלכלי ועוד. עדיין אדם יכול להרגיש בודד.
 
להבדיל אלף הבדלות מפשוש

אני הייתי הכי בודדה בעולם דווקא כשהייתי נשואה!
 
לדעת מה את רוצה

זה כבר המון! זה שאת אומרת דברים בפה מלא, ומודעת להם, (אני מנסה להסביר כאן איזה נקודה שלא נראה לי שאני כל כך אצליח להסביר) זה סמן בשבילי שאת לא תהיי במקומות שאת לא רוצה להיות בהם - אז זה כבר נקודת זינוק מצויינת אל עבר קו הגמר! תזכרי שהדרך היא בעצם הכי חשובה, יותר אפילו מקו הגמר, אז תנסי כמה שיותר להפיק מזה! האמת, כמ שהספקתי להכיר אותך אין לי ספק שאת יודעת את העבודה! אכן אכן את בדרך אל קו הגמר!
 
הכי טוב בעולם, מריל, הכי טוב בעולם!

ירושלים זה הבית שלי!! חוצמזה גם לי לא חסר תסבוך!! אז אני וירולשים מתאימות מהבחינה הזאת!!! גרתי בכל מיני מקומות, אבל רק בירושלים אני מרגישה בבית! גם אם לא יודעת מה יקרה, לעולם אגור בה!!! (האמת היא שאני גרה כמה דקות מירושלים, אבל כל חיי סובבים סביבה!!) ואני ממש אוהבת את העיר נטולת הפוזה הזאת! עיר חיים רבים! (כמה סימני קריאה שמתי, זה כמה אני אוהבת את העיר הזאת!!!)
 
למעלה