והפעם:

MENIMEN M

New member
זה לא פייר...

הוא יפתח ואם תחנה הם לא באותה קטגוריה היית צריכה להשוות את הוא יפתח למשהו אחר כגון למעלה של שלמה כהן או אנחנו מאמינים אבל בכל אופן עם את מתעקשת אז בטח שאם תחנה, הוא יפתח זה שיר יפה מאוד אבל בסך הכללי יש עוד המון שירים יפים ומקפיצים כמוהו ולא פחות טובים לעומת זאת אם תחנה זה שיר מיוחד מאוד גם העיבוד בשיר מיוחד שיר ענק שלוקח בגדול.
 
למעלה של שלמה כהן סגנון הרבה

יותר חסידי מהוא יפתח,וכן גם אנחנו מאמינים.הוא יפתח הוא הולך יותר לסגנון של קצב רוק(בכל אופן כך כולם מבצעים אותו בחתונות,עם גיטרות חשמליות)לכן חיפשתי שיר שגם משולב בקצב רוק וחשבתי על עם תחנה שאמנם בפתיחה יש גיטרות אקוסטיות אבל בהמשך -השיר ניהיה רוקיסטי(רוק-במובנים של המוזיקה החסידית) ועכשיו ,דעתי היא ש:הביצוע של אם תחנה אמנם הרבה יותר יפה,אבל תכלס הוא יפתח הרבה יותר סוחף!והקהל יותר מתחבר להוא יפתח.
 

מחשבiת

New member
הבחירה שלי:

אם תחנה - יידל ורדיגר אגב, מישהו יודע מה קורה איתו. הרבה זמן לא שמענו ממנו.
 

דiס מחמד

New member
הוא הנמיך פרופיל מאז הסיפור שקרה לו

לפני כשנתיים שתפסו אותו מקיים יחסים עם קטינות בדירה בהר נוף!
 

מחשבiת

New member
הנמיך פרופיל?

כן, אבל למה כ"כ הרבה זמן. הדיסק האחרון שלו היה די טוב. ואם כבר מדברים על זמרים שנעלמו, מה עם אברמל'ה פריד? והאם נכונות השמועות שבעז"ה, בעוד שבוע, נראה את הדיסק החדש שלו נחטף מהמדפים?
 
פריד עובד על הדיסק חזק מאד...

ב"ה אחד מהאנשים שעובדים עם פריד על הדיסק, היה אצלי לפני שבועים בבית (בא לבקר ולשתות קפה) השמיע לי קטע קטן... אני בטוח שזה ירד מהמדפים ברגעים. זה הולך לשבור את השוק.
 

דiס מחמד

New member
הוא הנמיך פרופיל מאז הסיפור שקרה לו

לפני כשנתיים שתפסו אותו מקיים יחסים עם קטינות בדירה בהר נוף!
 
והשיר המנצח:

ה-ו-א י-פ-ת-ח -של יעקב שוואקי...
תודה על השתתפותכם!
 
למעלה