אור הירח(בת)
New member
והנה לשיר הראשון......בין רבים... ../images/Emo9.gif
התנהגות ישנה של קוצים רדומים, חוזרים לנבול על פניי, ושוב אותו בוקר שהכל בו שביר הזיוף שאוכל את הצבע שהיופי השאיר. אתה שנתת לי ורד הסתרת קוצים בידייך, וכל פעם שהחזקתי הפרח דיממתי בלי לדעת כאב. והכל חוזר ואני רוצה התחלה והסוף לא ממהר להגמר והשעון מאחר, שלא ייעצר. כל מה שאי פעם רציתי הוא חיבוק ואתה רחוק מלהביא לי דבר כה פשוט הגשם יורד רק על ליבי ואתה לא שם לב לחסרון וכל מה שאי פעם רציתי שתדע זה שזה לא תמיד נכון. למה הרוע משתלט כשהרוגע נשכח מהעין ואז שנגמר והרגע חולף חולפות גם סערות השמיים. והכל פורח והקוצים נשברו והעין שמביטה בי מעלה חיוך על שפתיי ונשיקה שמעידה שפרפרים מרעידים את חושיי. אני רוצה לאהוב כמו פעם לא לקום ולומר אין תקווה רוצה להעורר לעולם שבו מת מי שלא חי לאהבה ודמעותיי הם רק הר שעברתי ואהבה זה הפסגה שכבשתי ופתאום כמו כלום מאושרת. ופתאום לא ידעתי צער- רק חיים. והפרחים שקטפתי נפתחו למולי לא היו עוד לקוצים רדומים ואותו הבוקר התמלא לו באור והצבע שטף את עיניי כי פתאום כמו כלום מה שמילא את ליבי זה הורד שהשארת בין ידיי..
התנהגות ישנה של קוצים רדומים, חוזרים לנבול על פניי, ושוב אותו בוקר שהכל בו שביר הזיוף שאוכל את הצבע שהיופי השאיר. אתה שנתת לי ורד הסתרת קוצים בידייך, וכל פעם שהחזקתי הפרח דיממתי בלי לדעת כאב. והכל חוזר ואני רוצה התחלה והסוף לא ממהר להגמר והשעון מאחר, שלא ייעצר. כל מה שאי פעם רציתי הוא חיבוק ואתה רחוק מלהביא לי דבר כה פשוט הגשם יורד רק על ליבי ואתה לא שם לב לחסרון וכל מה שאי פעם רציתי שתדע זה שזה לא תמיד נכון. למה הרוע משתלט כשהרוגע נשכח מהעין ואז שנגמר והרגע חולף חולפות גם סערות השמיים. והכל פורח והקוצים נשברו והעין שמביטה בי מעלה חיוך על שפתיי ונשיקה שמעידה שפרפרים מרעידים את חושיי. אני רוצה לאהוב כמו פעם לא לקום ולומר אין תקווה רוצה להעורר לעולם שבו מת מי שלא חי לאהבה ודמעותיי הם רק הר שעברתי ואהבה זה הפסגה שכבשתי ופתאום כמו כלום מאושרת. ופתאום לא ידעתי צער- רק חיים. והפרחים שקטפתי נפתחו למולי לא היו עוד לקוצים רדומים ואותו הבוקר התמלא לו באור והצבע שטף את עיניי כי פתאום כמו כלום מה שמילא את ליבי זה הורד שהשארת בין ידיי..