והנה לשיר הראשון......בין רבים...

והנה לשיר הראשון......בין רבים... ../images/Emo9.gif

התנהגות ישנה של קוצים רדומים, חוזרים לנבול על פניי, ושוב אותו בוקר שהכל בו שביר הזיוף שאוכל את הצבע שהיופי השאיר. אתה שנתת לי ורד הסתרת קוצים בידייך, וכל פעם שהחזקתי הפרח דיממתי בלי לדעת כאב. והכל חוזר ואני רוצה התחלה והסוף לא ממהר להגמר והשעון מאחר, שלא ייעצר. כל מה שאי פעם רציתי הוא חיבוק ואתה רחוק מלהביא לי דבר כה פשוט הגשם יורד רק על ליבי ואתה לא שם לב לחסרון וכל מה שאי פעם רציתי שתדע זה שזה לא תמיד נכון. למה הרוע משתלט כשהרוגע נשכח מהעין ואז שנגמר והרגע חולף חולפות גם סערות השמיים. והכל פורח והקוצים נשברו והעין שמביטה בי מעלה חיוך על שפתיי ונשיקה שמעידה שפרפרים מרעידים את חושיי. אני רוצה לאהוב כמו פעם לא לקום ולומר אין תקווה רוצה להעורר לעולם שבו מת מי שלא חי לאהבה ודמעותיי הם רק הר שעברתי ואהבה זה הפסגה שכבשתי ופתאום כמו כלום מאושרת. ופתאום לא ידעתי צער- רק חיים. והפרחים שקטפתי נפתחו למולי לא היו עוד לקוצים רדומים ואותו הבוקר התמלא לו באור והצבע שטף את עיניי כי פתאום כמו כלום מה שמילא את ליבי זה הורד שהשארת בין ידיי..
 

ב א ר י

New member
אור ../images/Emo29.gif ...

מקווה אני כי אינך נפגעת מאהבה כלשהיא?! והנה אני כאן בכדי לתת לך
גדול גדול... מקווה כי תמצאי אהבה שתביא לך וורד בלי קוצים,למרות שוורד ללא קוצים דומה היא לאהבה ללא הגנה,לפעמים טוב שיש ולו רק קוץ אחד להגנה עצמית שיישאר לרגע המתאים,אוליי בוא הזמן אפשר יהיה להסיר גם את הקוץ הזה... בארי
 
מתנה

המשכת הלאה, למדת שהכאב - ממך, למדת שהאושר - ממך מכל דבר שאנו עושים, אנחנו לומדים, הורד הוא המתנה שקיבלת - או יותר נכון - שנתת לעצמך, את למדת מהאהבה הזו, קיבלת הרבה מתנות a total stranger
 
זר יקר.................

צודק בהחלט........ המתנה הכי נפלאה שיכלתי לתת לעצמי...זו אני. יחד עם הקוצים...ויחד עם היופי.
 

זהרי

New member
לאור..

מוזר אבל כל האורות שהכרתי ידעו מה שהן רצו ידעו תמיד לכוון את שקוו אבל בתוך תוכן לפעמים נשברו למרות שלעולם לא הראו כי תמיד היו מלאוות חיים והסתירו מהסובבים ורק אני ידעתי מה שיש בפנים את אשר רצו להסתיר... זהרי
 

זהרי

New member
סליחה?

לא יודע מה התכוונת...תסבירי בבקשה.. באמת שלא יודע.. זהרי
 

sweet melon

New member
אור ירח ../images/Emo10.gif

אחד השירים המקסימים ביותר שקראתי מעודי ועם זאת שהוא מקסים עצוב.. כשרונית ביותר את..
sweet melon
 
למעלה