והנה חתימה מעט מטושטשת מהעיתון של נאשם מפורסם בפלילים.
א אודי בן יעקב New member 26/4/04 #2 חתימה שמורכבת רק משם המשפחה ? זה שהוא רופא ילדים כבר אמרנו ? זה שהוא הרופא היחיד שחשב וגם עשה כדי לשמח את ילדי ישראל במשלוחה של סוכריות, כבר אמרנו ? תהנו ואל תשכחו שבשלב זה הוא רק חשוד.
חתימה שמורכבת רק משם המשפחה ? זה שהוא רופא ילדים כבר אמרנו ? זה שהוא הרופא היחיד שחשב וגם עשה כדי לשמח את ילדי ישראל במשלוחה של סוכריות, כבר אמרנו ? תהנו ואל תשכחו שבשלב זה הוא רק חשוד.